◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
341 צפיות

קידום האתר איטי ביותר

על ידי <סגן משנה> 2.5k צפיות
אהלן תודה על העזרה
פתחתי אתר להזמנות לחתונה לפני תקופה של חודש וחצי חודשיים ואני מנסה לקדם אותו במילה די חזקה "הזמנות לחתונה" זה האתר:
Www.cell-design.co.il
אני עושה הרבה מאמצים כדי לקדם את האתר אם תרצו תוכלו להיכנס לאתר לראות בעמוד הראשון כמה סרטונים שהעליתי ליוטיוב עם קישור לאתר,דף פייסבוק עסקי שמקשר לאתר, שמתי הרבה קישורים יוצאים מהאתר שלי לאתרים אחרים שמקודמים טוב בגוגל, ALT-KEY בכל התמונות על השם "הזמנות לחתונה" לחילופן "עיצוב הזמנות לחתונה", "הזמנות יוקרתיות לחתונה", הורדתי את התוסף לוורדפרס של "YOAST SEO" וגם בו המיקוד הוא: "הזמנות לחתונה"  כותרת SEO: "הזמנות לחתונה, הזמנה לחתונה"
Meta Description: הזמנות לחתונה, הזמנות לחתונה יוקרתיות, הזמנה לחתונה
ברוב הדפים.
אני מוסיף כל תקופה מאמרים חדשים לאתר וקישורים יוצאים. הוספה של האתר לשלושה ארבעה אינדקסים בכל שבוע.
בכל מקרה אני מספר את כל זה כי אולי תעלו על טעות שעשיתי כי האתר מתקדם בצורה איטית.
בנוסף העליתי שתי תמונות מצב ב-google analytics, אני חושב שהמצב די סביר


מקווה שתוכלו לעזור,תודה רבה!
על ידי <סגן משנה> 2.5k צפיות
אוקי קיבלתי תודה רבה על כל התגובות!
 אני ישנה את כל האתר לפי מה שאמרתם.

4 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
נתחיל:
1. שמתי הרבה קישורים יוצאים מהאתר שלי לאתרים אחרים שמקודמים טוב בגוגל - למה עשית את זה? אני תומך נלהב של קישורים יוצאים רלוונטים, כאן נראה שאתה סתם זורק קישורים למתחרים שלך, אלא אם הקישור רלוונטי, תוריד אותו.
2. הALT אמור לתאר את התמונה, ולא ביטויים שאתה רוצה להיות מקודם עליהם, מניסיון מה שאתה עושה כבר לא באמת עובד, נסה לתאר את התמונה באמת ומה רואים בה.
3. הכותרת לא צריכה להיות SEO אלא לטובת המשתמש, אתה רוצה להיראות כמו אתר ספאם או שאם כבר רואים אותך ילחצו עליך?
4. DESCRIPTION - הוא צריך לקרוא לפעולה, לא להיות "איך אני דוחס לכאן KEYWORDS"
5. האם אנחנו ב2005?

מניח שזה הכל.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הטעות שלך היא מתחום ההגיון: אם אתה משתתף בתחרות ריצה, המהירות שבה תגיע למקום הראשון תלויה במספר המתחרים שרצים יותר ממך (!). אם אין לך מתחרים תגיע למקום הראשון גם אם אתה רץ יותר לאט מצב. אבל אם יש לפחות אחד כזה, לא תגיע למקום הראשון, ואם יש מאה כאלה לא תגיע גם למקום 100.

נוסף על כך, כפי שהשיב לך קודמי, "פעולות הקידום" שאתה עושה נחשבו ללגיטימיות לפני שנים רבות ועכשיו הן מיותרות ואפילו שגויות.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
מסכים.
אני יודע מניסיון שתחום ההזמנות לחתונה מקודם כבר מספר שנים, ועם הקידום שהצגת כעת יהיה לך מאוד קשה על סף בלתי אפשרי להשיגו.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין דבר כזה "בלתי אפשרי להשיג" אפילו את המקום הראשון (לשמות של מוצרים או שרותים). הכל עניין של גובה התקציב שבאמצעותו בעל האתר רוכש כמות ואיכות של עבודת קידום אתרים.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
דיברתי על הדברים שהוא כתב בדברים הבלעדיים שהוא מבצע כדי להתחרות בכלל ביחס למתחרים שלו.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כן, אבל הוא בא לכאן כדי לשאול מדוע הוא מתקדם כל כך לאט.

ובכלל, האם זאת שאלה של "מה" שהוא עושה או שאלה של "כמה" שהוא עושה? בעידן הקישורים זה היה בהחלט שאלה של "כמה". אבל מה עכשיו?
קולות
0
על ידי 620 צפיות
אני מסכים עם כל מה שחבריי אמרו כאן.
אין לי הרבה מה להוסיף מלבד זה שאתה צריך לחשוב על גוגל כעל מישהו הרבה יותר חכם ממני וממך.
דהיינו אל תנסה לעבוד עליו או להראות לו שאתה מקדם אתרים. גוגל לא אוהב את זה.
תהיה טבעי מצד אחד ומצד שני תלך על מה שעובד היום ולא מה שעבד פעם.
היום צריך להתמקד בביטויים ולא במילות מפתח ולוודא שהעמודים שלך עם תוכן איכותי ורלוונטי.
בהצלחה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מה "עובד היום"? - בביטויי חיפוש מסויימים עדיין מה שעבד פעם, ובביטויי חיפוש אחרים כבר לא. האם יש שיטה להבחין ביניהם?
על ידי <סגן משנה> 2.5k צפיות
תודה רבה על התגובות
אוקי, שניתי לפי מה שאמרתם לי
בגדול במקום להיתמקד למילת מפתח אחת
היתמקדתי בכמה ביטויים
"הזמנות לחתונה" " הזמנה לחתונה" "הזמניות יוקרתיות לחתונה" הזמנות לחתונה יוקרתיות" "עיצוב הזמנות לחתונה" "הזמנות לחתונה דוגמאות" שיניתי את הalt key של כמהעט כל התמונות ושיחקתי עם הביטויים האלה כמו כן ככה גם בדפים בכותרות באתר ומחקתי כל מיני קישורים לאתרים מתחרים לא רלוונטים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מדוע אתה סבור שאם קידמת את הדף לביטוי [הזמנות יוקרתיות לחתונה] (ללא מרכאות כפולות) הוא לא מקודם ממילא גם לביטוי [הזמנות לחתונה יוקרתיות]?

כנ"ל לגבי [הזמנה לחתונה] ו[הזמנות לחתונה]. אתה מתייחס למערכת של גוגל, שהשקעו בה עשרות או מאות מיליארדים של דולרים, והושקע בה השכל של אלפי מדענים ומהנדסים מהמוכשרים בעולם, כאילו היא המערכת הפרימיטיבית מלפני 15 שנים.

קרא את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים". זהו ספר ההדרכה הכי מעודכן לקידום אתרים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
משום שקיבלת מענה דיי רחב לשאלתך, אתייחס לכותרת בלבד ואגיד שקידום אורגני לוקח זמן, וזה בסדר גמור.
על ידי
אוקי תודה!!
אוקי הבנתי
קראתי קצת את ה"הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
ממש ההפך ממה שחשבתי למען האמת
אני רואה שבגדול צריך להתייחס ללקוחות שנכנסים לאתר ולא לאיך לקדם את האתר בגוגל, כמו שאמרתם לי
יש לי רק שלוש שאלות לגבי מה שקראתי:
1. אם יש לי לדוגמה עמוד של גופנים בעברית להזמנות, כותרת העמוד צריכה להיות "גופנים בעברית" או שאני יכול להכניס גם שם את אחד הביטויים שאני רוצה לקדם למשל "גופנים בעברית-הזמנות לחתונה"
הבנתי שבכל עמוד צריך להיות כותרת שונה וככה גם meta DESCRIPTION, האם בכל כותרת בעמוד האתר צריך להופיע אחד הביטויים הקשורים לביטוי שאני רוצה לקדם למשל הביטוי "הזמנות לחתונה" בעמודים שונים("הזמנות לחתונה דוגמאות" "עיצוב הזמנות לחתונה"וכ'ו)או שיכול להיות כותרות לעמוד ללא קשר לביטוי "הזמנות לחתונה" למשל הכותרות: "דוגמאות" או "עיצוב"
2.השאלה השניה היא לגבי ה-alt key בתמונות ובקישורים יוצאים(אני לא יודע אם זה נקרא alt key בקישורים יוצאים אבל יש אפשרות להוסיף שם מתחת לקישור במערכת וורדפרס) האם לתאר את התמונות גם באופן הקשור להזמנות לחתונה למשל: "הזמנות לחתונה פרחוני" "הזמנות לחתונה קלאסי" או רק בחלק מהתמונות לעשות ככה ובחלק לרשום: "קלאסי" "פרחוני" או שפשוט לא לרשום כלום בחלק מהתמונות כדי לא ליצור ספאם.
3.יש לי באתר הרבה מאמרים שישבתי וכתבתי:
http://www.cell-design.co.il/invitations/
http://www.cell-design.co.il/tip/
במקום לשים בתפריט ניווט למעלה את כל הטיפים הכנסתי אותם בתור קשורים הנמצאים במילים כמו שראיתם
עשיתי טוב? או שזה מוריד מערך הכתבות?
אולי כדאי להוסיף חלק מהכתבות היותר טובות לתפריט הניווט למעלה?
אני משתדל ללמוד לבד אבל יש דברים שקצת קשה לי להבין תודה על הסבלנות!
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
1.גוגל נעזרת בכותרת בכדי לקבל אינדיקציה למהות התוכן שבדף, ומדובר בסיגנל שנבחן ומוצג בתוצאות החיפוש(לפעמים הכותרות גם משוכתבות)
עדיף שהכותרת תהיה אינפורמטיבית ותמשוך את הגולש להציץ בדף, כאשר אתה משלב בכותרת את מילות המפתח קח בחשבון שישנו אלגוריתם שבוחן ומחפש כותרות ספאממיות, כדאי שתחשוב על שילוב טבעי המילים החשובות בהם.

2.כנל גם פה, תגית האלט מנגישה את התמונות ומספקת במה לתיאור מילולי של התמונה, אפשר לשלב בה תיאור הקשור לביטוי הקידום, אך גם פה מומלץ לוודא שאתה לא חותר לאובראופטימיזציה ודוחס ביטוי קידום בצורה מניפולטיבית בתיאורי התמונות

3.הדפים שהצגת נראים דיי חלולים וחסרי ערך, אם אתה מעוניין להפוך את הדף לקטגוריית מאמרים יש לשקול איזה ערך הדף יוכל לספק למבקרי האתר

4,335 שאלות

7,366 תשובות

9,934 תגובות

29,675 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 9/06/14 על ידי creativel <סגן משנה> 2.5k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/09/16 על ידי creativel <סגן משנה> 2.5k צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 8/06/14 על ידי creativel <סגן משנה> 2.5k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 12/06/17 על ידי שמואלחגאי 140 צפיות
1 תשובה
קולות
0
...