◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
754 צפיות

מה משך הזמן הנכון (בממוצע) של bounce rate?

על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
נערך על ידי
מה משך הזמן הנכון (בממוצע) של bounce rate, ואני אני אסביר.

נניח שעמוד X באתר בסטטיסטיקה של חודש אחרון היא 100% אבל בחישוב סטטיסטיקה
למשך שנה שלמה ה-bounce rate הוא 77%.

לאיזה נתון כדאי להתייחס- חודשי או שנתי?

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
משך הזמן הנכון תלוי במה שאתה בוחן, החלוקה לחודש או לשנה תלוייה בסיבה שבגינה אתה מייצר את הדוח(ובגדול מה שאתה מנסה להציג).

האם אתה מייצר אותו בכדי להציג אחוזי נטישה שנתיים?
או אולי אתה מעוניין לחלק אותם לתקופות ולבצע השוואה בכדי להבין באילו תקופות\זמנים\חודשים דפי הנחיתה מספקים אחוזי נטישה גבוהים.

כמו כן אם אתה מבחין בשינוי דרסתי באחוז הנטישה בתקופה מסויימת יש צורך לנסות לבחון את מקור השינוי ולטפל בכך
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הרי לך הסבר היפותטי: אתה בעל האתר של המוסד לביטוח לאומי ומי שנכנסים לדף הזה שואלים תמיד "שעות קבלת קהל ביטוח לאומי טבריה". במשך 11 חודשים המידע הזה היה מוסתר בדף הנתון בתוך מלל רב (כי זה מה שמקדמי האתרים המליצו כדי להאריך את זמן השהיה ולצמצם את שיעור הנטישה), המבקרים התקשו למצוא אותו וחיפשו אותו גם בדפי האתר האחרים. לפני חודש מחקת את כל תוכן הדף והשארת רק את המידע הזה. המבקרים מגיבים בשמחה, ויוצאים מרוצים מיד מהאתר.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
הדוגמה שלך נכונה, אבל,
אם נתייחס לעמודי מאמרים, הסטטיסטיקה תהיה יותר נכונה.
אם מאמר X ירד באופן משמעותי בדירוג bounce rate זה "תמרור אדום" בשביל בעל האתר שאולי רצוי לבצע שינוי.

ועוד עמוד מאד חשוב - עמוד הבית של האתר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אתר אינטרנט איננו עיתון "הארץ" ולא כותבים בו "מאמרים". מי שהמציא והפיץ את המונח השגוי הזה לשימוש באתרי אינטרנט, הגיע ודאי למקצוע הזה רק לפני שנים אחדות וקנה "מאמרים" ב-30 שקל ל-300 מילים, כדי להפיץ אותם באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא, ורק כדי להוציא מהם קישור. הגיע הזמן לחזור ולדבר על "תוכן הדף".

כפי שהדוגמא שהראיתי ממחישה, שיעור הנטישה ייחשב לרע מאוד או למצויין, לא על פי הערך המספרי שלו אלא על פי ההקשר - ביטוי החיפוש שנשאל. הוא איננו "תמרור אדום" לבעל האתר בכל מקרה וזו הסיבה שגוגל לא כולל את זמן השהיה ואת שיעור הנטישה בין הפרמטרים שמשוקללים בציוני הרלוונטיות של הדף. אפשר שכל המבקרים בדף מוצאים את כל מה שחיפשו בדף הבית שלך ואים להם סיבה לבקר בשאר דפי האתר (או שכבר ביקרו בהם בביקור קודם) או, שלחילופין, דף הבית כל כך מאכזב שאין להם סיבה לבקר בשאר דפי האתר.

יחד עם זאת, יש מקום לבדוק את האפשרות שלדף הבית היו מעט מדי מבקרים בחודש האחרון (אולי בשל נפילה במיקומים) ואלו שהיו בחרו לצאת מיד, וגם את האפשרות הטכנית שדף הבית לא היה זמין בחודש האחרון.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
ציטוט
"אתר אינטרנט איננו עיתון "הארץ" ולא כותבים בו מאמרים".

התשובה שלך (האמת) מאד מפתיעה אותי...
אני מקבל תגובות מגולשים שאומרים לי באופן מפורש -
קראתי את המאמרים שלך בנושא X ומאד התרשמתי...

אני חושב שכל נתון אשר קיים בגוגל אנליטקס יש בוא משמעות, אחרת הוא לא היה קיים שם מלכתחילה.
מה אחוז החשיבות של כל גורם - זה כבר עניין אחר.

אתן לך דוגמה פשוטה ומעצבנת.
כל הזמן אומרים שגוגל רוצה אתרים רספונסיבים.
* אז עשיתי אתר רספונסיבי מעולה
* זמן טעינה של האתר לפי מדד של גוגל מעולה
* חווית גלישה לפי מדד גוגל מעולה.

וראה זה פלא, חודשיים לאחר ביצוע הנ"ל חוויתי ירידה במילת חיפוש חשובה לעומת אתרים שהם ממש ממש לא עומדים בדרישות של גוגל.

אז לפעמים אנחנו לא יכולים לחשוב כמו הרובוט של גוגל, כי לפעמים ישנם דברים לא הגיוניים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני רואה שאני חייב לתקן במידה מסויימת את מה שכתבתי - אכן יש מיעוט זעיר של אתרי אינטרנט שעניינם הוא בשכנוע ציבור המבקרים לאמץ עמדה פוליטית, אידאולוגית, דתית וכיוצא באלה, ומה שמפרסמים בהם הם מאמרים שהיו יכולים להתפרסם גם בעיתון או כתב עת מודפס. יש כמובן גם מאמרים מדעיים ומאמרים אקדמיים בתחומים אחרים, ומאמרים מקצועיים (הנדסה, משפטים, וכו'). אם האתר שלך הוא באחד התחומים הללו, אני מבקש סליחה.

מי שקובע למה יש משמעות בעיני המערכת של גוגל הם עובדי גוגל. הייתי צריך להזכיר שמי שהודיע לציבור שגוגל מתעלם מזמן השהיה ומשיעור הנטישה הוא John Mueller. מאידך, שני  הנתונים הללו הופקו על ידי כל מערכת לניתוח סטטיסטי של פעילות האתר, שנים לפני הופעת גוגל אנליטיקס, ולפעמים הם בעלי משמעות לבעלי האתר, למעט מקרים הדומים למה שהצגתי בתשובתי. אני מרבה להציג את המקרה הזה כדי לערער על הבדיה הרווחת שזמן שהיה ארוך הוא תמיד (!) טוב ושיעור נטישה גבוה הוא תמיד רע.

מלבד זמן הטעינה, איזה פרמטרים נוספים (!) של איכות חווית הגלישה אתה מקבל באנליטיקס?

ציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לכל ביטוי חיפוש שיש לו עבורו ציון גבוה מ-0, קובע את מיקום הדף בגוגל ביחס לציוני כל שאר תוצאות החיפוש לאותו ביטוי. אם המיקום שלך לביטוי חיפוש נתון היה 16, הרי שבאותו הזמן היו רק 15 תוצאות חיפוש בעלות ציון רלוונטיות משוקלל יותר גבוה (!) לאותו ביטוי. אפשר שבינתיים נוספו עוד 10 כאלה, אפשר שהם נוספו כי הציון המשוקלל היה יותר גבוה למרות שהציון החלקי בפרמטרים המייצגים רספונסיביות היה יותר נמוך, ואפשר שגם בפרמטרים הללו הם עלו עלייך.

שיטת הדירוג הקודמת של גוגל הפעילה רובוטים (אלגוריתמים) והתוצאות שלה תאמו את ההגיון של עובדי גוגל שיצרו אותם. מייסדי גוגל חשבו בתמימות שיצירת קישורים היא תמימה ופנויה מאינטרסים, בדומה לציטוטים שבמאמרים אקדמיים. אבל הם לא לקחו בחשבון את המציאות שבה מקדמי אתרים מנצלים כל התחכמות אפשרית - כך למשל מאמר אקדמי ישן ומודפס וכרוך הרי לא יכול לצטט מאמר חדש, אבל אתר אינטרנט ישן יכול. וכדי לתקן את הפער שבין החלום למציאות הם מינו את Matt Cutts כדי לנהל מחלקה שמוסיפה טלאי על טלאי, עד שגם להנהלת חברת גוגל מאסה בתוצאה והחליטה להחליף אותה.

אבל מה שהכי חשוב עכשיו הוא שבשיטת הדירוג החדשה מי שקובעים איזו תוצאת חיפוש יותר רלוונטית הם ציבור המבקרים בה (וכפי שמלמדים מחקרי הכלכלה ההתנהגותית בני האדם הם כמעט תמיד לא רציונליים ולא הגיוניים), בעוד שגוגל רק מודד את ההתנהגות וההעדפות שלהם ומסדר את תוצאות החיפוש על פי הסדר היורד של ציון הרלוונטיות המשוקלל שלהן. השגיאה הגדולה ביותר שמקדמי אתרים יכולים לעשות זה לפעול ביחס לשיטת הדירוג החדשה על פי הכללים המיושנים של שיטת הדירוג הקודמת.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
לסיכומו של עיניין ולאחר שאני כבר 15 שנה מנהל את האתר, הגעתי למסקנה:
גוגל הרבה פעמים טועה בחישוב מיקומים לפי אותם פרמטרים שהוא עצמו יצר.
גם רובוטים טועים...
או שישנה אופציה - שעדיין ישנם אתרים שעושים זאת באופן לא חוקי מבחינת גוגל, וזה כבר סיפור אחר.

מה שלמדתי מניסיון אישי:
כל שינוי שעושים באתר, כגון:
שינוי מבנה, קוד ועוד...יכול לגרום לך בנקודה מסויימת לרדת ואחר כך לעלות.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הניסיון שלך הוא חסר ערך, גם עבורך, כמו שגם הניסיון הפרטי של כל מקדם אתרים הוא חסר ערך לקהילה כולה וגם לעצמו.

הסיבה העיקרית היא שאין לאף אחד גישה לציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף שעליו הוא עובד (שלא לדבר על דפי אתרי המתחרים) ולכן הוא לא יכול לדעת האם הדף שלו עלה במיקומים כי הציון שלו עלה מעל לציוני תוצאות החיפוש שהיו קודם מעליו או משום שהציונים שלהם ירדו, ולהפך - ירד במיקומים, למרות שעלה בציון(!). ולכן, בניגוד לבדיה הרווחת, עבודת קידום האתרים  שתכליתה היחידה היא לנצח את המתחרים שלך בתוצאות החיפוש ולגזול מהם את התעבורה שהם מקבלים ויקבלו (ובניגוד לעבודת ה-SEO - "טכנאות אתרים"), איננה עבודה טכנית "על פי הספר" אלא עבודה של קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית, שמתקרבת ל-99%. עובדה שבמהלך ההתכתבות הזאת אתה ייצגת מערכת אמונות יסוד  שאני מפריך לחלוטין, וזאת בנימוקים שעלו מתוך חקירת השינויים המהפכניים שהנהלת חברת גוגל כופה עלינו בחמשת השנים האחרונות. ומה יחשוב אדם שלישי שקורא  את ההתכתבות הזאת?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
לסיכום, אין מילים אלא תוצאות בשטח.
לפעמים ישנם דברים ברורים מאד ולפעמים ממש לא (לפי ההיגיון של גוגל).

לגבי גורם שלישי שקורא את ההתכתבות, אני אומר -
מכל משפט אפשר ללמוד משהו - רק צריך לדעת בסופו של יום לעשות "מיקס" נכון מכל מילה שרשומה באינטרנט.
בהצלחה לכולם
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
דודי, אם ירדת ממקום 16 למקום 26 (ראה http://www.askpavel.co.il/qa/14380) כי עשרה אתרים עלו מעלייך, למרות שציון הדף שלך השתפר, איך תבחין בין המצב הזה, שמחייב פעולה מסוג אחד, לבין המצב שנפלת ממקום 16 למקום 26 כי גוגל גרע מציון הרלוונטיות שלך, מה שמחייב פעולה מסוג הפוך לחלוטין? ומה בניסיון שלך תורם לדעת באיזה סוג פעולה נכון עכשיו לנקוט?

ובכלל, איזה טעם יש בעצה לקורא שלישי לעשות "מיקס" ולפעול על סמך הממוצע שבין נכון לשגוי, בלי לדעת מה נכון ומה שגוי?
אני מתרשם שאתה פשוט מתקשה לפטר את מקדם האתרים המיושן שאתה "מעסיק".
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
טוב,
ראשית מצב קידום האתר שלי (בלי עין הרע) מעולה.
אני רשמתי לגבי מצב X ספציפי של ירידה במילה X (ושוב, מדובר בעמוד ראשון ולא תוצאות כמו שרשמת).
אני פשוט משווה נתונים של אתרים ושלי.

לגבי -  לפטר את מקדם האתרים המיושן שאתה "מעסיק".
אז אם יורשה לי להחמיא לעצמי - אני זה שמקדם, מתחזק את האתר.

והגעתי לזה לאחר הרבה קריאה ברשת...וידעתי לבסוף איזה מידע הגיוני או אמין יותר לבין מידע לא טוב או לא מקצועי.

הגעתי לכל זאת כאשר הידע שלי בתחום: בניית אתרים, HTML, קידום היה 0 גדול.

אז כרגע המצב שלי הוא "בעיות קידום של עשירים".
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
לכן שמתי את "מעסיק" במרכאות כפולות.

לא הבנתי את הפיסקה:
"ראשית מצב קידום האתר שלי (בלי עין הרע) מעולה.
אני רשמתי לגבי מצב X ספציפי של ירידה במילה X (ושוב, מדובר בעמוד ראשון ולא תוצאות כמו שרשמת). אני פשוט משווה נתונים של אתרים ושלי.".
הדוגמא המספרית שנתתי נועדה להמחיש שכל הניסיון שלך מצטמצם במעקב אחר נתונים גלויים (מיקומים בתוצאות החיפוש ונתונים מאנליטיקס) אבל לא אחרי הנתונים הסמויים (!) שהם הסיבות (!) לנתונים הגלויים (למשל שינויים בציוני הרלוונטיות שלך ושל המתחרים).

הקריאה ברשת לא היטיבה אם הידע שלך. אפילו אם קראת את מה שכתבתי פה לפני שנה וחודש, והסכמת איתי לחלוטין, אפשר שלא קראת ששיניתי מאד את דעתי כעבור חודש, בעקבות גילוי החלפת משפט אחד ויחיד ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים":
http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links:
Previously, the article (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=en)
(:in Hebrew https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) had a line that read:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by increasing the number of high-quality sites that link to their pages.
We’'ve bolded the key part, which was changed on May 27th, 2013 to say:
In general, webmasters can improve the rank of their sites by creating high-quality sites that users will want to use and share.

ספק אם בתחום הפקת מוסיקה, או כל מקצוע אחר, מתרחשים שינויים כל כך תכופים וכל כך רדיקליים כמו ביישום מדיניות הנהלת חברת גוגל. אחת הסיבות היא שה"מוצר" שלה, מנוע החיפוש, נמצא ברשותה, בניגוד למוצר של יצרן מכוניות למשל.
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
נערך על ידי
נתחיל בכך, שאם האתר שלי לא היה מתפקד טוב ולא מקודם, אני בטוח שהייתי פונה לאיש מקצוע!
אז הלימוד הרב ברשת + ניסיון וטעייה + עבודה בפועל = הצלחה.

בגלל שאני התקדמתי מאד והגעתי בכל הקשור לנושאים הנ"ל לאיכות גבוהה, אני נותן חשיבות לכל פרט קטן.

סתם לדוגמה: ׁׁ
------------

1 אני זה שעשה את האתר רספונסיבי -כולל שינוי קוד האתר לפורמט HTML5 + תבדוק את הציון של זמן טעינת אתר + חווית משתמש בכלי הבדיקה של גוגל ותראה לי אתרים בארץ עם ציון שכזה.

2 בצעתי וולידציה לכל עמודי האתר (מוזמן לבדוק).

3 האתר מקודם ונמצא בהרבה קטגוריות בעמודים ראשונים.

* שאתה אומר ציון - אתה מתכוון ל-PR?

4 וכל זאת מלימוד עצמי...


***
נתונים הסמויים
לא, אני לא קונה או משתמש בלינקים לא רצויים (שבעבר הרבה מקדמי אתרים נהגו לעשות).
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אתה פשוט לא לוקח בחשבון שבתחום שאין דינמי ומהפכני ממנו, אין לאיש כלים לבחון מה עדיין נכון ומה הפך למיושן ושגוי, מה עוד שאתה עובד רק על אתר אחד ויחיד. אתה גם לא לוקח בחשבון שמי שמוצג במקום הראשון בגוגל עלול להיות מי שהכי פחות גרוע מבין הגרועים, ובגוגל ישראל זה כמעט תמיד כך (ואני אומר זאת לא משום שאני יודע שעבודתך גרוע אלא רק משום שההגיון שלך, בתחום הספציפי הזה, הוא הגיון לקוי).

שאלתי אותך מה הם הפרמטרים הנוספים שעליהם יש לך נתונים מספריים (ציונים) בסעיף איכות חווית הגלישה ולא ענית.

ציון רלוונטיות משוקלל לביטוי חיפוש נתון איננו ולא היה מעולם ציון ה-PR של הדף. ציון ה-PR הוא זהה עבור כל ביטוי חיפוש שהוא. אם ה-PR היה מייצג רלוונטיות (כפי שממציאי גוגל התכוונו בתחילת דרכם) היית רואה שתוצאות החיפוש מסודרות על פי ציון ה-PR שלהן ושדף אינטרנט שלך היה מוצג בתוצאות החיפוש לכל ביטוי חיפוש שהוא ובכל שפה.

נתונים סמויים הם למשל הערך (!) המספרי של קישור נתון (משמע, תרומתו לציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף המקושר לביטוי חיפוש נתון). ומאחר ורק על פי המדד הלוגריתמי של ה-PR, ובהנחה שבסיס הלוגריתם הוא 10, קישור אחד יכול להיות שווה כמו 10,000,000,000 קישורים אחרים, לא לומדים כלום מספירת הקישורים הנכנסים לאתרי המתחרים, אלא אם מגלים שכולם "בונים" קישורים בעלי ערך מינימלי, הכי קרוב ל-0.

אגב, אינני כותב את כל זה כדי להתנגח איתך אלא כדי להציג לקוראים מזדמנים של השאלה שלך, והתשובות והתגובות עליה, את הא'-ב' הכל כך מורכב של קידום אתרים ביולי 2014. ועושה רושם שלהנהלת חברת גוגל הרבה יותר קל להיפטר משיטת דירוג, שהשקיעו בה מיליארדים, מאשר לך. אני חושד שמקדם האתרים שאתה "מעסיק" משחד את בעל האתר.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתה משתחצן פה בהשגת שיפור טכני טהור (מהירות טעינה) שכל אחד יכול להשיג כמותו אם הוא משקיע מספיק. מבחינתי "חווית משתמש" היא רמת שביעות הרצון הכללית של אוכלוסיית המבקרים מתוכן הדף וגם מהביצועים הטכניים שלו, בהשוואה לדפי האתרים המתחרים שבתוצאות החיפוש. תוכן קצר מאד, למשל, ללא איורים ואלמנטים גרפיים אחרים, יעלה במהירות הבזק, אבל המבקרים אולי יתאכזבו ממנו כי בתוצאות החיפוש המתחרות יש תוכן רב ומפורט.

בדפים אחרים שפרסמה הנהלת גוגל הם מדברים על "חווית המשתמש" באופן המורחב שהסברתי פה. בחורה בשם נאוה נהגה לכתוב בחתימת האינטרנט הקבועה שלה "ידע מועט הוא מסוכן".
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
אני חושב שהדיון הגיע לסופו.
לצערי, אתה לא ציינת שום דבר ספציפי, אלא דיברת בססמאות כלליות.

אם היית רושם באופן ברור אולי היה ניתן לנהל דיון.


אם כל אחד יכול להשיג את מה שאני השגתי אז חבל ש-80% מהאתרים לא מגיעים לנתונים אלו...
ובנוסף (וחשוב מאד) זה לא המקצוע שלי ועשיתי זאת לבד.

בכל אופן, גם מדיון שכזה לומדים משהו:)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אין בעיה. כאמור, את השאלה שלך ואת התשובות והתגובות עליה קוראים עוד עשרות ומאות אנשים, ולתועלת שלהם אני מרחיב ומעמיק.

אתה שאלת שאלה מתמטית וכדי לפתור אותה נזקקתי ליותר מידע. לכן שאלתי אותך פעמיים, מבלי שקיבלתי תשובה, כמה מבקרים היו בחודש האחרון, שבו שיעור הנטישה היה 100%. אם היה מדובר במספר שדומה לחודשים הקודמים יש לנו תעלומה לפתור. אבל אם המספר היה למשל 2 מבקרים לעומת 200 בחודש רגיל, התשובה ברורה - זה סביר - ולכן נותר רק לבדוק מדוע נפל כל כך מספר המבקרים. לא ממש שיתפת פעולה בבירור הזה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
א. לגוגל לא אכפת שהתעבורה לאתר גדלה באופן משמעותי לתקופה קצרה. אבל אם עשית את הסינונים המתאימים באנליטיקס, ודאי גילית מה הוא שיעור הנטישה הספציפי של מבקרי מסע הפרסום בפייסבוק, ועוד יותר חשוב - מה הוא יחס ההמרה שלהם.

ב. המצב הקיצון שתיארתי נועד להמחיש את הבעייתיות שבחיקרת מצב שאינו קיצוני. אם מספר המבקרים בחודש האחרון היה בערך כמו בחודשים הקודמים (ב-11 החודשים שלפני כן שיעור הנטישה היה פחות מ-77% כי 100% של החודש האחרון העלה אותו ל-77% בממוצע שנתי) אין הסבר לשינוי מתוך התבוננות בנתונים המספריים וגם אין סיבה להניח שמאפייני אוכלוסיית המבקרים השתנתה לפתע באופן כל כך קיצוני. האם עשית בדיקות מהירות טעינת האתר במהלך אותו חודש?
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
נערך על ידי
"האם עשית בדיקות מהירות במהלך אותו חודש"
אתה מתכוון בגוגל אנליטיקס?
כי אני בודק כל הזמן בעמוד בדיקת מהירות של גוגל ושם (כמו שרשמתי) התוצאה מאד מאד טובה.

הדבר היחיד בנושא מהירות בגוגל אנליטיקס שיש "פיקים" בשעות X שבוא דף עולה באופן ממוצע תוך 5 שניות.
זמן ממוצע של טעינת דף (שניות, לחודש זה) = 2.69 שניות.



אישית, מהניסיון שלי,
כל פעם שאני משנה משהו רציני באתר, כגון:
שינוי קוד אתר, מעביר מאמרים למיקום אחר, שינוי עיצוב והתעסקות עם CSS ועוד...זה יכול (לתקופה קצרה) להשפיע על מיקומים.

בדיוק כמו שאתר X מחליף מערכת ניהול תוכן - הוא משנה את הקוד וכתוצאה מכך האתר יכול להיפגע לזמן מה ואחר כך לעלות.


אני פשוט הולך לפי ההנחיות של גוגל בהרבה מאד סעיפים ובהשווה של כל פרמטרים אלו לאתרים אחרים (לי אישית) ישנם דברים שלא הגיוניים.


אם באמת הייתי רואה נתון קיצוני באנליטקס זה היה תמרור אדום.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
רציתי לוודא שלא קרה מצב של נפילה חדה במהירות הטעינה למשך כל החודש.

ממבט שטחי דף הבית נראה לי מאד עמוס, ואני תוהה האם מבקריו רואים בו מיד את המסר שהם ביקשו למצוא. זה לא מסביר כמובן את שיעור הנטישה של 100% בחודש האחרון.

אבל אנחנו כבר בשביעי לחודש - תוציא מאנליטיקס את הנתונים לשבעת הימים הללו. אם שיעור הנטישה חזר למשהו בסביבות הממוצע השנתי, אפשר יהיה להתייחס לנתונים הקודמים כאל תעלומה שאין לה הסבר.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 20/01/14 על ידי Asafb 170 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 24/01/13 על ידי zanasurf <סגן> 4.5k צפיות
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
+3
...