קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

תמונות לתוצאות בגוגל (של גוגל+)

+1 הצבעה
645 צפיות
שאלה נשאלה ב- 1 יולי, 2014 על ידי ask (170 נקודות)
תמונות לתוצאות בגוגל (של גוגל+)
מדוע לא מופיע פתאום בתוצאות החיפוש?

תשובות 2

+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 1 יולי, 2014 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
גוגל הכריזו על השינוי הזה לפני מספר ימים.
זה העדכון של Moz
http://moz.com/blog/bye-bye-author-pics
+1 הצבעה
נתקבלה תשובה ב- 1 יולי, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,660 נקודות)
אוסיף ואגיד שלטענת ג'ון מיולר מבחינה שנעשתה התמונות לא השפיעו על ה CTR והם החליטו לוותר עליהם לטובת אחידות תוצאות החיפוש במוביל\שולחני
נתקבלה תגובה 1 יולי, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 1 יולי, 2014 על ידי זקן השבט
תוצאות חיפוש עם תמונות בצידן לא זכו להעדפה ב-CTR בדפי ה-SERP של גוגל? פירוש הדבר הוא שגוגל כן ציפו להעדפה ב-CTR לאותם תוצאות חיפוש! ולמה שיצפו? - כי סביר ביותר להניח שהם ביצעו ניסוי לפני שהנהיגו את אופציית התמונות בצד בכל תוצאות החיפוש. או שפשוט החידוש הזה התיישן והפסיק להשפיע.

אם כך ההסבר להסרת התמונות שהצעתי ב-http://www.askpavel.co.il/blog/updates-28-6-14 הוא שגוי.
אנא תן לנו קישור לאותה טענה של John Mueller
 (Mueller = Müller ולא Miuller אז עדיף לדעתי לכתוב את שמו בלועזית).
נתקבלה תגובה 2 יולי, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 2 יולי, 2014 על ידי זקן השבט
תודה. קראתי עוד על מחבר הפוסט, Mark Traphagen, שמנסה להסביר את החלטת הנהלת גוגל להסיר את התמונות בצד. מצאתי גם את http://searchengineland.com/periodic-table-seo-elements-smx-advanced-2014-193894. מזה שנים אני מסביר פה ובפורומים האחרים מדוע הניסיון להעריך ב"שיטת דלפי" את משקלו של כל גורם בעבודת הקידום הוא ניסיון טפשי - כי לציון הרלוונטיות המשוקלל של דף אינטרנט לא יכול להיות ערך בעל גבול עליון. אם הוא לא מבין דבר כה פשוט, מה הוא כן מבין?
נתקבלה תגובה 2 יולי, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,660 נקודות)
טענה נוספת שעלתה מתיימרת לטעון שהוספת התמונות פגעו בהחלטת המחפשים ללחוץ על מודעות האדורדס והטו את המחפשים לטובת התוצאות האורגניות.
נתקבלה תגובה 2 יולי, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 3 יולי, 2014 על ידי זקן השבט
איפה הטענה הזו עלתה?

מספר הנכנסים לדף תוצאות חיפוש של גוגל הוא כמובן סופי, אבל גם מספר היוצאים ממנו דרך תוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה, בתוספת אלה שאין בצידן תמונה ובתוספת מודעות האדוורדס, גם הוא סופי, כי משיכת תשומת לב הנכנסים לדף לתוצאות החיפוש האורגניות שיש בצידן תמונה בא על חשבון תוצאות החיפוש שאין בצידן תמונה ועל חשבון מודעות האדוורדס, וזאת למרות שחלק מהיוצאים שבים לדף כדי לבקר בתוצאות חיפוש ובמודעות נוספות.

באותו האופן, הצגת שלושת מודעות האדוורדס העליונות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות ובאותו רוחב טקסט, מושכת ודאי מבקרים על חשבון תוצאות החיפוש האורגניות, ובעיקר משלושת העליונות.

הטענה הזו איננה סותרת את הפרשנות האפשרית לטענה של John Mueller, שבדף תוצאות חיפוש שיש בו כמה תמונות בצד תוצאות החיפוש האורגניות אין בסה"כ יותר CTR בהשוואה לאותו דף תוצאות חיפוש לאחר הסרת התמונות (כי, כאמור, מספר הכניסות אליו סופי).
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,660 נקודות)
נתקבלה תגובה 3 יולי, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 26 יולי, 2017 על ידי זקן השבט
תודה.

אני מסכים עם הטענה של Randy Fishkin שיש פה סתירה כביכול, אבל אינני מסכים עם הטענה ש-John Mueller משקר. המדיניות הכוללת והעקבית של הנהלת חברת גוגל היא לא לשקר ביודעין בהודעות לציבור, אבל גם לחשוף רק אותו מינימום של מידע שמשרת את האינטרסים של החברה באותו הרגע. צריך אם כן לחפש הסבר יותר מעמיק, שיכול ליישב את הסתירה כביכול, במונחים של מדיניות כוללת ועקבית של הנהלת חברת גוגל, משהו שחשיבתו השטחית של Randy Fishkin לא מסוגלת לייצר, כפי שניתן ללמוד עליה מאז שהוא התחיל לפרסם את הגיגיו הפופולריים ברשת.

יחד עם זאת, שמחתי לראות שגם Larry Kim מציג (http://www.wordstream.com/blog/ws/2014/06/23/google-hummingbird) טענות שאני משמיע מזה כמה שנים בנושא השימוש באלגוריתמים הפועלים על פי עקרונות האינטליגנציה המלאכותית ושהנהלת גוגל שכרה לפני שנתיים את Raymond Kurzweil כמנהל ההנדסה של החברה לצורך זה.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,290 שאלות

7,318 תשובות

9,891 תגובות

15,521 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 142 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 יוני, 2013 על ידי zanasurf <סגן> (4,550 נקודות)
+1 הצבעה
3 תשובות 290 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 פברואר, 2015 על ידי שרון ד (130 נקודות)
+3 הצבעות
1 תשובה 358 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 מרץ, 2011 על ידי gingeschan (470 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 220 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 181 צפיות
שאלה נשאלה ב- 18 מרץ, 2015 על ידי mayonet (360 נקודות)
...