◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
549 צפיות

האם זה נכון לחכות את האתר הכי מקודם לפי מילת מפתח

על ידי 150 צפיות
שלום ,

אני מקדם רק את האתר שלי עצמאית . האם זה נכון לבצע את אותן פעולות קידום של שלושת האתרים הראשונים של המתחרים שלי. האם זה יעיל ?

לעונה תודה על זמנך.

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
לא.

א. מי שמוצג במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל לא עשה בהכרח עבודה מצויינת - במרבית המקרים הוא עשה את העבודה הכי פחות גרועה מכל השאר.

ב. גוגל משנה בהדרגה את שיטת הדירוג וגם מעניש אתרים שהגיעו לצמרת תוצאות החיפוש על ידי "בניית קישורים" שנחשבו פעם ללגיטימיים, ומזה שנים אחדות הם אסורים בשל היותם "לא טבעיים".

ג. קרא את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
על ידי
תודה על הייעוץ !
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם אתה מקדם את האתר שלך עצמאית הדבר האחרון שאתה צריך לעשות זה להעתיק את פעולות המתחרים.
זה בטח שלא נכון, וזה גם ישאיר אותך הרבה מאחוריהם, ואם הם נעזרו בטכניקות מניפולטיביות ויזרקו בהמשך, חבל שאתה תצטרף אליהם.
קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
באופן כללי, אני אוהב לחקור את עבודת הקידום ה-OFFSITE-ית (בניית קישורים) של המתחרים עם האתרים שלי. זה נוח מאוד עם כלים כמו https://ahrefs.com/

אם וקיימים רעיונות טובים - מאמץ בשמחה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
סטס, איך אתה יודע האם מי שמוצג במקום הראשון לביטוי חיפוש תחרותי לא קיבל ציון Trust Rank של 100,000+ נקודות שהוסיף אחד הקישורים ו- 90,000- נקודות שגרעו כל שאר הקישורים?
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
לא יודע, בגלל זה סומך על היגיון בריא לגבי הלינק\המקור והמאמץ שאני צריך להשקיע ביצירתו.
לא מדע מדוייק.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ההיגיון הבריא איננו מיקרוסקופ שמאפשר לך לצפות בנתונים שאתה מנוע מלראות בלעדיו. דווקא מקדמי האתרים נוטים להימנע משימוש בהיגיון בריא כדי להכיר במציאות של מחסור חמור בנתונים על המתרחש בהווה, ובעיקר על מה שיתרחש בעתיד, ומפנטזים במקום זאת שיש ברשותם היגיון בריא וכלים שימושיים להשגת הנתונים הנחוצים. הצגתי לך קודם דוגמא אחת למצב שמונע ממך, ומכל הכלים שבהם ניתן להשתמש, להבין מה היא התרומה המספרית של כל קישור נכנס בודד, ומה היא לפיכך התרומה הכוללת של סך הקישורים הנכנסים לציון הרלוונטיות של דף אינטרנט.

קרא גם את התגובות ב-http://www.askpavel.co.il/blog/seo-success כדי לראות איך מקדמי האתרים ממציאים תחת לחץ "נתונים" מצוצים מהאצבע, כמו למשל עלות עבודת הקידום הדרושה להשגת הישג (מיקום בגוגל) בתוצאות החיפוש.

קרא גם את http://www.askpavel.co.il/qa/10812 ותראה שכבר קיימנו את הויכוח הזה לפני 8 חודשים.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...