◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
313 צפיות

הבדלים בכמות הביקורים של מעל 50% בין ADwords לGoogle Analytics

על ידי 140 צפיות
נערך על ידי
אהלן חברים,
אני מנהל קמפיין SEO וקמפיין PPC עבור לקוח גדול.
ביום רביעי בניתי קמפיין ברשת המדיה לפי נושאים
ההבדלים בין כמות הביקורים שמדווח על ידי AdWords לעומת Analytics היא מעל ל50%
(הקלקות מעל 500, ביקורים פחות מ-250), ואני לא מצליח להבין למה.
בדקתי את כל הדברים הטכניים ואין שום בעיה עם התיוג או משהו כזה.
חשוב לציין שהבדל כזה ראיתי רק ברשת המדיה בקמפיין נושאים
האם מישהו נתקל בדבר כזה בעבר?

אשמח לתשובה

תודה!

1 Answer

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
היה לי מקרה כזה. בתמיכה של Adwords אמרו לפתוח קמפיין חדש ורצוי ליצור חשבון חדש. יצרתי חשבון חדש והבעיה נפתרה.
על ידי
היי שוקי,

תודה על התגובה.
אתה מתכוון לחשבון Google חדש לגמרי??
על ידי <סגן אלוף> 21.3k צפיות
כן. במקרה הספציפי זה היה חשבון שפתחתי והפעלתי עבור לקוח ולא החשבון שלי.

4,336 שאלות

7,367 תשובות

9,937 תגובות

31,168 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/04/15 על ידי emc2 390 צפיות
...