◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
467 צפיות

מחפש קולגה לשיתוף ידע בתוכנית שותפים

על ידי 130 צפיות
היי,
אני מחפש שותף ברמת מתחיל או יותר לעבודה משותפת - שיתוף ידע וניסיון בשיחות וידאו או פגישות מדי פעם
אני בתחום שנה ודי מדשדש מכל עומס המידע

תודה ושבת שלום

גיל

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כל נושא תוכניות השותפים על ידי הבאת תעבורת מבקרים מספיקה לדף הנחיתה באמצעות קידומו בתוצאות החיפוש האורגניות השתנה לחלוטין בשלושת השנים האחרונות. הבאת תעבורת מבקרים מספיקה באמצעות רכישת מודעות ממומנות (Adwords כו') רווחית רק למומחים שבמומחים. דרוש לך שותף שמעודכן מאד בכל אלה ולא פנטזיונר שלמד פעם שאפשר לעשות כסף בתוכניות שותפים.
על ידי 130 צפיות
אני הולך לפי המלצה מיגאל פינס בבלוג ״המליונר בפיג׳מה״ - למצוא מישהו לשתף מידע ולדרבן אחד את השני
לפני שנה קראתי הרבה חומר וצפיתי בהדרכות וידאו ובין היתר נחשפתי למערכת שנקראת ״גוגל סניפר״ שפיתח בחור צעיר בשם ג׳ורג׳ בראון.
היה לי קשה לדעת עד כמה זה אמיתי אבל ניסיתי ובניתי אתר וורדפרס שהוביל מוצר מקליק בנק. גם יישמתי מה שלמדתי לגבי קידום אורגני ולמרות שזה לקח הרבה יותר מהשעתיים שנאמר שלוקח להביא אתר נישה לעמוד תוצאות ראשון בגוגל - זה קרה (בדרך שונה משיטת הסניפר)
לקח לי כמה שבועות אבל בלי ניסיון בכלל האתר שלי היה בעמוד הראשון עבור ביטוי מסוים (ביטוי עם 3600 חיפושים חודשיים גלובליים)

למרות זאת, כל הכמות העצומה של מידע שקיימת מבלבלת וקשה לדעת איך כדאי להתחיל
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אני הוא זה שממליץ בחום למשרדי הקידום להנהיג ישיבות סיעור מוחות שבועיות, בתחילת השבוע ולא בסופו, בהיקף של לא פחות מ-3 שעות, בתחילת יום עבודה ולא בסופו, ולשתף בהם את כל הצוות, כולל המזכירה.

מאידך, אם אתה יודע מעט מאד, והשותף שלך ל"סיעור המוחות" יודע לא יותר ממך, ולשניכם אין ניסיון רב בקבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית, יש סכנה שתספרו האחד לשני תובנות מקצועיות מיושנות, שאין עליהן מועד תפוגה, שקראתם ברשת ושהפכו עם הזמן לשגויות.

מספר החיפושים החודשיים לביטוי חיפוש נתון איננו מעיד על כלום (אלא אם הוא קרוב לאפס) - בביטויים התחרותיים מספר החיפושים כולל עד 85% חיפושי סרק. גם מספר תוצאות החיפוש לביטוי נתון לא מלמד כלום.

עצם פרסומו של מוצר חדש בקליק בנק יוצר תחרות ברשת, כי לא רק אתה מחליט על פי קליק בנק לשווק אותו.

מרבית ה"מידע" שנמצא ברשת בנושא קידום האתרים הוא שגוי כי הוא מיושן, גם אם נכתב הבוקר, כי מי שקובע הוא הנהלת חברת גוגל ולא משאלות הלב של מי שעובדים בתחום ומתפללים שיהיה בהם צורך גם בעתיד, למרות שהנהלת גוגל משדרת את ההפך. קרא ותתרשם מהתגובות שלי לפוסט שהתפרסם לאחרונה, ומהתגובות לתגובות שלי: http://www.askpavel.co.il/blog/seo-success/comment-page-1#comment-181790.
על ידי
אני לא יודע איך זה יכול להיות שמספר חיפושים לביטוי לא אומר כלום - אם היו לביטוי באנגלית כמה מאות בחודש(כמו שאמרת - קרוב לאפס), אז אני מבין שניתן לדעת שגולשים בקושי מחפשים את המילים האלה

אבל לביטוי שאני ניסיתי לקדם יש 3600 חיפושים בחודש ומרגע שהגעתי לעמוד הראשון היו לי 40-50 יוניק ליום בתקופה מסויימת גם יותר מ-100 ליום
אז רציתי לקדם אתר שיגיעו אליו גולשים - זה לא מה שהייתי צריך לעשות? לוודא קודם שגולשים מחפשים את הביטוי?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
כמה מהנכנסים (1,200-1,500 לחודש) שאלו את ביטוי החיפוש שעבורו גוגל מדווח שהוא נשאל 3,600 פעמים בחודש - 10%? 20%? 100%?

מה שהסברתי הוא שהמספרים הגדולים כוללים שיעור לא ידוע של חיפושי סרק. אם לשני ביטויי חיפוש יש נפח חיפוש של 100,000 חיפושים לחודש, אתה לא יכול לדעת האם לאחד מהם יש 85% חיפושי סרק ולשני רק 1% חיפושי סרק.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 18/11/18 על ידי סם 120 צפיות
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 21/04/14 על ידי izik 130 צפיות
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
–1
שאלה נשאלה על ידי 4/01/12 על ידי Reggie 240 צפיות
...