◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
195 צפיות

קישורים נכנסים מארצות הברית - המלצה על חברה אמינה?

על ידי 190 צפיות
יש לי לקוח שמתעקש על קישורים נכנסים לאתר. קהל היעד שלו הוא אמריקאי. עד כה לא עשיתי דבר כזה, איפה אני יכולה למצוא חברה אמינה לקידום האתר שלו על ידי קישורים נכנסים בחו"ל (ארה"ב)?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אין יותר דבר כזה "חברה אמינה לקידום האתר באמצעות קישורים נכנסים", כי מזה שנתיים (שינוי האלגוריתם "פינגווין" בגוגל) אתרים נענשים ועפים מצמרת תוצאות החיפוש בשל "בניית" קישורים נכנסים. הסלוגן החדש הוא שקישורים לא צריך "לבנות" אלא צריך "להרוויח".

תני לו לקרוא את "הנחיות גוגל למנהלי אתרים", שאוסרים קישורים ש"אינם טבעיים", תראי לו שמיליוני אתרים ברחבי העולם כבר נענשו על הפרת ההנחיות והשאר יענשו בעתיד, ואם הוא ימשיך להתעקש, שתלי בשבילו קישורים בבלוגים ופורומים מארה"ב שמרשים זאת.

בצמרת המקצוע מתנהל ויכוח בשאלה: למה מתכוונת הנהלת חברת גוגל כשהיא מדברת על "קישור טבעי" לעומת "קישור שאיננו טבעי"? לדעתי, קישור שמזרים תעבורת מבקרים יפה, והמבקרים גם מאותתים לגוגל על רמת שביעות רצון מהביקור, שהיא גבוהה מזו שבביקוריהם באתרים המתחרים, לא יהיה אסור ולא חשוב מי יזם את יצירת הקישור - בעל האתר המקשר (או מישהו מטעמו) או בעל האתר המקושר. מנשה אברמוב סבור, לעומת זאת, שהמבחן הוא עדיין מי יזם את יצירת הקישור.

קראי והראי ללקוח שלך גם את: http://searchenginewatch.com/article/2276448/Google-Improve-Your-Sites-Rank-by-Building-High-Quality-Sites-Not-Links
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא דנתי בעבר על שום מבחן, ובטח שלא על יום הקישור.
אם דנתי על כך כנראה דיברתי על קישור טבעי.
יש לכך הסבר פשוט מאוד, הצגתי לך אותו בעבר.

אינני חושב שזה רלוונטי לשאול, אבל אם תמצא תיעוד לכך שכתבתי על מבחן כלשהו ועל יוזם הקישור, תיידע אותי אשמח לבחון זאת ולתקן במקרה הצורך.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
...