קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

קידום ללא החלפת קישורים?

0 הצבעות
283 צפיות
שאלה נשאלה ב- 27 פברואר, 2014 על ידי ציפיב (120 נקודות)
לאחר שנה של עבודה עם מקדם אתרים גיליתי שלא בוצעה שום החלפת קישורים בטענה שזה כבר לא רלוונטי ועלול לפגוע באתר. כמו כן, לא מצאתי את עצמי בשום אינדקס שהוא טען כי הכניס את האתר אליו.
האם תקין? מרגישה ששמתי את כספי על קרן הצבי.
אודה לתגובתכם

תשובות 4

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 27 פברואר, 2014 על ידי loop <סגן משנה> (1,450 נקודות)
ממש ממש לא!
קידום טוב לא מצריך החלפת קישורים
בעצם החלפת קישורים היא הדרך הפחות טובה ומקצועית לקידום אתרים

השאלה היחידה החשובה היא באיזה מיקומים את נמצאת במילים שקודמו

אני מעולם לא החלפתי קישורים וכל הקידומים במילים תחרותיות ביותר
במיקום 1- 5 בגוגל
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי מירבר (100 נקודות)
אז זהו שהביטוי העיקרי והחשוב ביותר נמצא עדיין במקום מאוד אבל מאוד לא טוב ורחוק מאוד מהעמוד הראשון (למרות כל ההבטחות בעל פה כמובן)ולכן אני שואלת את עצמי על מה הוצאתי כל כך הרבה כסף...
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי stass <סרן> (8,820 נקודות)
מירבר, מי המקדם אם אפשר לשאול?
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי loop <סגן משנה> (1,450 נקודות)
כמובן, מיותר לציין שחייבים לתאם ציפיות ולעשות חוזה -תמיד
אבל אני בטוחה שתלמדי את זה לפעם הבאה :) (כמו כולנו)

בכל מקרה, אשמח לעזור לך לבדוק את האתר והמילים (בדיקה חינמית)  את יכולה לשלוח לי הודעה למייל עם כתובת האתר, המילים ואם יש לך גיליון אנליטיקס ונראה במה מדובר

בכל מקרה, אחרי שנה את חייבת לראות שיפור משמעותי ביותר בכניסות / מכירות של האתר

בדרך כלל גם רוב המילים צריכות להיות במיקום טוב (כמובן עמוד ראשון) אלה אם כן מדובר במילים סופר תחרותיות
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 27 פברואר, 2014 על ידי stass <סרן> (8,820 נקודות)
בגדול - הוא טועה.
עדיין, ולמרות כל מה שאומרים וטוענים, החלפת קישורים (בצורה נכונה!) זה המתכון להצלחה. לפחות כרגע.
וכל מי שטוען אחרת פשוט טועה ומטעה.

אבל בואי לא נרוץ למסקנות...

האם את עוקבת אחרי הטראפיק באתר עם חשבון אנליטיקס? האם בפועל, היתה עליה בכמות הביקורים באתר? בכמה (אפשר לעלות גרף...).
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי loop <סגן משנה> (1,450 נקודות)
ממש לא טועה.

הבעיה עם החלפת קישורים היא שאפשר בקלות גם להוריד אותם. ואם על זה מתבסס הקידום אז כל האתר נופל

דבר שני, בשביל החלפת קישורים לא צריך להיות מקדם אתרים - פשוט צריך להחליף קישורים  - אין בזה שוב דבר מקצועי

וכמובן, מה שחשוב בסופו של דבר היא כמות הכניסות לאתר והמיקומים בגוגל של המילים שקידמת - מאוד קל ופשוט לבדוק

אם את במיקומים טובים (או במיקומים שהובטחו לך) מה זה משנה אם היתה החלפת קישורים.
אם לא, יכול להיות שהוא פשוט מקדם גרוע (כמובן, בלי קשר אם השתמש בהחלפת קישורים או לא
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי stass <סרן> (8,820 נקודות)
אתה מוזמן לספק לנו case studies בכמות מספקת לקידום אתר מוצלח ללא בניית קישורים.

לינקים ואיכותם היו (וכנראה גם יהיו) המדד הכי טוב שגוגל יוכלו לשפוט אתר לפיו.

אבל בשורה התחתונה אני מסכים איתך - הכל שאלה של טראפיק. האם הוא השתפר, ואיך.
נתקבלה תגובה 27 פברואר, 2014 על ידי loop <סגן משנה> (1,450 נקודות)
יש שני מדדים חשובים בקידום :

כמות כניסות לאתר (וכמובן שאר הפרמטרים הרלוונטים : אחוזי נטישה, עמודים ניצפים וכו')

ומיקום המילים בעמוד ראשון בגוגל

אין ללקוח שוב דרך אחרת לדעת אם האתר קודם גם אם נכתבו 1000 מאמרים והוחלפו 200 קישורים טובים - השורה התחתונה של הקידום
היא התוצאות !!!! (ממש לא משנה כמה קשה עבר המקדם אם אין תוצאות וכמה קישורים או מאמרים כתב)

בכייף הייתי מראה לך אם רק היה אפשר להעלות לכאן צילום מסך של אנליטקס
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 28 פברואר, 2014 על ידי זקן השבט
ציפי,

החלפת קישורים, רישום במרבית האינדקסים, הפצת "מאמרים" מקשרים באתרי "מאמרים" שאיש לא קורא ושאר ההמצאות הישנות של מקדמי האתרים הם אכן פעולות שאסורות על פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים"  (https://support.google.com/webmasters/answer/66356?hl=iw) בהיותם ניסיון לתחמן את מנוע החיפוש על ידי קישורים "שאינם טבעיים". רק לפני יומיים סיפר פה מישהו (http://www.askpavel.co.il/qa/12996) איך האתר שלו, שיצר לו חלק ניכר מההזמנות לעבודה, נענש ועף מצמרת תוצאות החיפוש, כמו אלפי, ואולי כבר עשרות אלפי, אתרים נוספים בישראל.

מה עשה מקדם האתרים שלך במשך שנה, בגבולות הסכום שהקצבת לו מדי חודש, אינני יכול לדעת. את צריכה לשאול אותו ולספר לנו. יחד עם זאת, גם הטענה של loop שלאחר שנה את צריכה (!) לראות תוצאות, במונחים של מיקומים עליונים שמניבים כניסות ומכירות היא לא הגיונית – הרי אם 300 מקדמי אתרים מתחרים ביניהם להשחיל 300 אתרי לקוחות לתוך עשרת המקומות העליונים בגוגל לביטוי חיפוש נפוץ ותחרותי, המקומות שמניבים קרוב ל-100% מהכניסות והמכירות, רק 10 יצליחו ו-290 ייכשלו בהכרח! אבל loop מדבר אלייך כאילו כל ה-300 חייבים להצליח לעשות את הבלתי-אפשרי.

מה שמבחין בין מי שיצליח לבין מי שייכשל זה תמיד כמות שעות העבודה החודשית ואיכותן, והיא פונקציה של התקציב החודשי. אם רמת התחרותיות גבוהה ותקציב הקידום דל בהשוואה לתקציב המתחרים, כישלון הניסיון לנצח את המתחרים מובטח מראש.
נתקבלה תגובה 2 מרץ, 2014 על ידי אנונימי
אתה צוחק, נכון?
האם יש מילה אחת לקידום או צמד, יש אלפי מילים - לא כולם מקדמים באותם מילים - צריך לעשות מחקר מילות מפתח ומקדם אתרים שיודע את עבודתו, עשה מחקר נכון ובדק איזה מילים מתאימות לקידום באתר כלשהו - יביא תוצאות.

כל 300 מקדמי האתרים האחרים צריכים לבדוק אם הם במקצוע הנכון ועל מה בדיוק משלמים להם.
נתקבלה תגובה 2 מרץ, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אני לא צוחק. כולם (כל ה-300) מקדמים באותם ביטויי מפתח, פחות או יותר, כי כולם עושים "מחקר מילים" על פי אותם "כללי אצבע" בלי להפעיל שיקול דעת. עד כמה שאני מבין, בתחום ניקוי השטיחים למשל אין התמחויות משנה כמו ברפואה, והשונות הקיימת מתייחסת רק למקום הפעילות של בית העסק.

עזיבה המונית של המקצוע התחילה רק בשנה האחרונה, כי עד כה מקדמי האתרים הצליחו לשכנע את לקוחותיהם לשלם להם עבור העבודה ולא עבור ההצלחה.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 28 פברואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,540 נקודות)
אם המקדם הבטיח לך תוכנית כלשהיא או מסלול כלשהו, ואינך רואה שהוא עמד בהם, נסי לברר מה הוא כן עשה.
אם הובטח לך שהאתר יתווסף לאינדקסים ואין זה נעשה, אני דיי בטוח שיש בעיית אמון כלשהיא בינך לבין המקדם, ויש צורך לבדוק זאת.
השאלה אם זה תקין, זה יכול להיות תקין, ויכול להיות שלא, זה תלוי ההסכם ביניכם והאם המקדם עמד במה שהובטח לך.

המקדם אכן צודק שהחלפות קישורים יכולות לפגוע באתר, השאלה היא איזה תמורה כן ניתנה לך ומה הציפיות שלך(והאם הוא עמד בהם)
נתקבלה תגובה 1 מרץ, 2014 על ידי אנונימי
בחוזה שלי מודגשת חשיבות החלפת הקישורים וחתמתי על על הרשות להחליף קישורים והכנסת האתר לאינדקסים.
כפי שכבר כתבתי החלפת הקישורים לא מצאתי את עצמי בשום אינדקס שהם ציינו שבו הכניסו את האתר בטענה "שלא מתחייבים לאשר את הבקשה".
מבחינת המיקומים, בביטוי העיקרי (הוא תחרותי) התחלתי במקום 33 והיום אני מתנדנדת בין מקום 25-28 האם זוהי התקדמות מספקת?
בזנבות הארוכים - בחלק מהביטויים כבר הייתי בדף הראשון וישנם כמה ביטויים "שהלכתי" קצת אחורה.
אומנם התקציב מלכתחילה לא היה גבוה אבל בכל זאת ציפיתי לתוצאות טובות יותר וכמו שכבר ציינתי, אני מרגישה די מרומה.
מכיוון שאני לא מומחית גדולה באנליטיקס, אשמח אם תסבירו לי איך אני יכולה לראות דו"ח של כל השנה אחורה כדי לראות את מס' הכניסות ואולי אוכל להעלות לכאן כדי שתגיבו.
מבחינת מכירות (חנות וירטואלית) אין שום עליה ואפשר לאמר שאפילו קצת פחות...
נתקבלה תגובה 1 מרץ, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (175,540 נקודות)
באנליטיקס בחלק העליון יש אפשרות לשנות את טווח התאריכים.

ואם הובטח לך אינדקסים והחלפות, ולא סופק לך כמובטח, כנל לגבי המיקומים שנראה שהובטחו לך ברמת החוזה, אם כך אמליץ ליזום פגישה עם נותן השירות ולבחון איך מתקדמים האללה
נתקבלה תגובה 2 מרץ, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
ציפי, האם נתת למקדם האתרים די תקציב (!) כדי שיצליח להעלות את האתר שלך ממקום 33 למקום 1 (או לפחות 5) נגד המתחרים (!) שגם הם רוצים להשיג את מקום 1 (או 5)? על פי דברייך סביר מאד להניח שלא. אז על סמך מה ציפית לתוצאות יותר טובות - הבטחה מפורשת של מקדם האתרים?
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,285 שאלות

7,315 תשובות

9,891 תגובות

15,193 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 167 צפיות
0 הצבעות
2 תשובות 370 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 126 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 פברואר, 2018 על ידי matanregev (140 נקודות)
0 הצבעות
3 תשובות 276 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 מרץ, 2018 על ידי יניב (190 נקודות)
0 הצבעות
2 תשובות 296 צפיות
שאלה נשאלה ב- 6 מאי, 2019 על ידי coby111 (120 נקודות)
...