◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
608 צפיות

האם כדי לבנות אתרים שונים לפי אזור לקידום אורגני?

על ידי 250 צפיות
שלום לכולם
יש לנו חברה לשיפוצים בארה"ב ואנחנו עובדים בכל ניו-יורק
רציתי לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לקדם אתרים בחיפוש אורגני?
האם לקדם אתר אחד ודפי נחיתה לפי אזור
או כדי לבנות מספר אתרים שונים ולכלול בדומיין את מילת המפתח+שם האזור

תודה מראש לכל מי שיכול לעזור :)

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אתר נפרד לכל אזור.
על ידי 250 צפיות
המלצה שלך זה אתר נפרד לכל אזור בלי שם החברה?
הנה דוגמאות של מתחרים...
www.woodfloormanhattan.com
woodfloorqueens.com
www.greatneckgaragedoor.com
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מדוע אתה סבור שהמתחרים פועלים הכי נכון?

אתר נפרד לכל אזור בלי שם החברה בדומיין, אלא רק בכותרת או תיאור הדף.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לדעתי גם אתר ממותג שיתחלק לערים יוכל להופיע בתוצאות החיפוש ללא שום בעיה.
אני דווקא חושב שחלוקה יכולה להקשות על תחזוקה שוטפת וניהול של האתרים ואתר ממותג עם דפי נחיתה אזוריים יצליחו לא פחות טוב.
מבלי שתצטרך לחלק את העבודה בין כמה אתרים שונים

לא בטוח שזה מה שיכריע בכל הקשור לדירוג, ובטח שלא שזירת מילות המפתח בתוך הדומיין
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, ודאי שהחלוקה לאתרים רבים מוסיפה הרבה עבודה, אבל אם עובדים בשכל, תוספת העבודה תניב ציוני רלוונטיות יותר גבוהים, והיא שתכריע את הניצחון על המתחרים שלהם יש רק דף פנימי אחד לכל אזור, ובדרך כלל כל הדפים הפנימיים כמעט זהים.
על ידי 250 צפיות
תודה רבה חברים. עזרתם לי מאוד! למרות העבודה המרובה, אני חושבת שאלך על אתרים שונים עם מילות מפתח עיקריות
תודה שוב :)
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם עובדים בשכל אז דואגים שהדפים הפנימיים באתר לא היו חסרי ערך כמו דפיהם של המתחרים, ופיזור התוכן בדומיינים חיצוניים זה לא מה שיכריע.

ואין משהו יותר בעייתי מדומיינים שונים עבור אתר\חברה אחת, ומדובר במשהו שמזוהה הן אלגוריתמית והן ידנית.
דוגמה לזיהוי כזה תמצא בקלות בדיון האחרון שאותו תימצטתי פה:
https://plus.google.com/u/0/+MenasheAvramov/posts/6pv7rwaaRJz
דקה 19:21
אתה תראה שהאנליסט גם סוג של "גוער" בבעל האתר ולא מבין למה הוא חילק את המוצרים שלו בכמה דומיינים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, האזנתי לאותו קטע. הבעיה היא באמת מורכבת. הדוגמא שם היא של ריבוי אתרים בבעלות משותפת, המוכרים את אותם המוצרים בדיוק, ואת זה עושים בדרך כלל כדי ליצור רשת אתרי תמיכה. מה שלי היה בראש כאשר עניתי שעדיף ריבוי אתרים על פני ריבוי דפים היה מצב שבו בעל האתר\ים משווק מספר מוצרים שונים שאינם סדרת מוצרים, ואז עדיף להערכתי להקדיש אתר נפרד לכל מוצר.

במקרה הנידון לא ממש ברור לי מה זה "חברת שיפוצים" בראש של תושב ניו-יורק. אם ניתן ליצור ייחוד לכל אתר על ידי, נניח, דגש רב על זהותו וכישוריו הבולטים של בעל המלאכה המופקד על שכונה מסויימת במטרופולין ניו-יורק, עדיף להרבות באתרים. אבל אם רצוי  להדגיש דווקא את הזהות, המוניטין והתנאים המשופרים של החברה המעסיקה את כל בעלי המלאכה, עדיף כמובן אתר אחד.

יחד עם זאת, בעידן שבו גוגל מתעלם מהכותרת ומתג התיאור שכתבנו, וכבר לא בטוח שגוגל יציג בצמרת תוצאות החיפוש את הדף שבו ציינו את האזור בכותרת ובתיאור, יש להקדיש לנושא הזה גם הרבה יותר מחשבה, גם הרבה יותר עבודה, וגם לבצע ניסויים כדי לראות מה גוגל מציג בפועל, אפילו אם זה יהיה רק לזמן הקרוב.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...