◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
396 צפיות

anchor text התפלגות גיוון ומשמעות

על ידי 120 צפיות
נערך על ידי
מהי ההתפלגות הרצויה של ה anchor text והאם כדאי להעדיף במסגרת הגיוון ביטויים שכוללים את מילות המפתח ?
ומה המשמעות של ליצור achor text על מילה שאינה מילת מפתח של האתר ?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
נערך על ידי
"מהי ההתפלגות הרצויה של ה anchor text והאם כדאי להעדיף במסגרת הגיוון ביטויים שכוללים את מילות המפתח ?" - כמה שיותר מגוון. ב-CASE STUDIES האחרונים שנתקלתי ראיתי בהופעות של 1 ל-10. ושאר האנקורים קשורים\מודיפיקציה למילים המרכזיות.

"מה המשמעות של ליצור achor text על מילה שאינה מילת מפתח של האתר" - שימוש בטקסט שיתפקד כקישור שהוא לא רלוונטי באופן ישיר לתכני האתר.
לדוגמא שהלינק שיקושר לאתר שלך יהיה "מיקי, עפולה" או "לחץ כאן".
אלא אם כן האתר שלך עוסק במיקי עפולה או לחיצות כאן :)


סטס.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
סטס, בתגובות לפוסט שסיכם את כנס ה-CASE STUDIES שאירגן פבל, הסברתי מדוע בתחום קידום האתרים בתוצאות החיפוש, לא ניתן (!) להראות שקיים קשר סיבתי בין הפעולות שנעשו לבין התוצאה ש"הושגה" כביכול, כי הפעולות משפיעות על הציונים, אבל המיקומים מושפעים על ידי מה שעושים המתחרים, והתעבורה תלויה מאד במיקומים.

כך למשל, אם הפעולה אכן משפרת את ציוני הרלוונטיות, אם פערי ציוני הרלוונטיות בסביבת תוצאת החיפוש שאתה מקדם מספיק קטנים, ואם מקדמי מספיק תוצאות חיפוש שהיו אחרייך בסדר הצגת תוצאות החיפוש עושים את אותה הפעולה בדיוק, אבל בהיקף מספיק גדול, תוצאת החיפוש שאתה מקדם תרד במיקומים (!), היקף התעבורה החודשית ירד מאד, ויהיה לך Case Study שעל פיו הפעולה הזו מזיקה לקידום, למרות שהיא הועילה מאד לאותם מתחרים!:)

אם ההסבר הזה עדיין נשמע מסורבל, אשמח להקדיש לזה יותר זמן במסגרת שיחת היכרות מקצועית בטלפון.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בתשובה לשאלה http://www.askpavel.co.il/qa/12902 כתבתי בין היתר:

"[...]בעיקרון: את הקישור שמים בתוך הטקסט בדיוק במקום שבו הוא הכי יעיל בלשכנע את הקוראים להשתמש בו, כשמצורף לו הסבר מילולי מדוע כדאי כל כך למבקרים לטרוח ולבקר בדף המקושר. טקסט העוגן מורכב מהמילים הספורות שלחיצה עליהן מקפיצה את הקורא לדף המקושר, למשל: "באתר x.com תמצאו מידע שימושי נוסף אודות yz" כאשר yz הוא טקסט עוגן בעל מילה אחת או יותר.

אם אין לכם סיבה שתשכנע את הקוראים להשתמש בקישור - אל תשימו שום קישור, משום שהוא יהיה קישור מלאכותי, ומאז שינוי האלגוריתם "פינגווין" גוגל מעניש אתרים בגין ריבוי קישורים שאינם טבעיים ומעיף אותם מצמרת תוצאות החיפוש![...]"
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נערך על ידי
היי יסמין לדעתי ההתפלגות הרצויה היא התפלגות שאותה לא הנדסת בצורה מלאכותית.

כלומר אם את יוצרת התפלגות כלשהי בצורה לא טבעית את בעצם יוצרת קישורים שמפרים את ההנחיות איכות של גוגל, ואני בספק אם התפלגות כלשהיא תציל אותך מסנקציה ידנית או אלגוריתמית מצד מנועי החיפוש(בעיקר כשמדובר בקנה מידה משמעותי).

נראה שהשאלה שאליה את מכוונת היא מה ההתפלגות הרצויה בכדי להימנע ככל האפשר מזיהוי של מניפולציה\הטעיה של תוצאות החיפוש.
אז במקרה הזה אגיד גם התפלגות שנראית מאוד מרוכזת וגם כזו שנראית מפוזרת יותר תשפיע בשלב הראשוני לטווח קצר(תלוי נישה\תחום כמובן ).
ולאחר זמן מן נראה שהאלגוריתם מתייחס פחות לתרומת הקישורים, או מבצע DEVALUE הן אלגוריתמי והן טבעי ל PR שהם מעבירים.
ובוחן את האתר ע"י סיגנלים שאותם קשה יותר להטעות(או בלתי אפשרי).

כך שהגיוון פחות משנה, ותלוי בהרבה סיגנלים שונים.
ובכל מקרה מדובר במידע שאותו גוגל לא חושפים, והוא מבוסס על מסקנות שגויות שהגיעו מניסויים חסרי ערך(גם אם מדובר ב CASE STUDIES )
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, הערה מתחום הלוגיקה: Case Studies הם ניסויים חסרי ערך, אלא אם מציג ה-Case Study טרח והוכיח שקיים קשר סיבתי בין הפעולה שננקטה לתוצאה שנצפתה. בתחום קידום האתרים זה כמעט ובלתי-אפשרי משום שאין לאיש גישה לציוני הרלוונטיות של דף האינטרנט, לפני ואחרי ביצוע הפעולה.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 6/09/13 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
2 תשובות
קולות
+2
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
–2
שאלה נשאלה על ידי 22/12/11 על ידי 365asaf 860 צפיות
...