1. מדד ה-Page Rank התעלם מאז ומתמיד מכמות התנועה דרך הקישור, מתוכן דפי האתר ומהרלוונטיות של תוכן הדף ושל הדפים המקשרים אליו. אחרת דף הבית של גוגל היה צץ במקום הראשון לכל ביטוי חיפוש! הוא מדד רק את כמות הקישורים ואת ציון ה-PR של כל דף מקשר (אולי בניכוי הקישורים היוצאים).
2. למה שהתקציר יופיע שוב בראשית המאמר? הרי כדי להגיע למאמר לא צריך לעלות על סולם ולחפש את המאמר בתוך ספר עב-כרס על המדף העליון - די בלפתוח אותו בכרטיסיה חדשה על ידי לחיצה על הקישור.
מכל מקום, אם היחס המספרי בין גודל המאמר לגודל התקציר (במונחים של מספר המילים למשל) הוא גדול מאד, אינני רואה כל בעיה מצד גוגל.