◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
564 צפיות

הפניות לאתר בסאב דומיין, ומהירות טעינת דפים

על ידי 160 צפיות
נערך על ידי
יש ברשותי אתר
www.turtle.co.il
והאתר החדש שיהיה במקומו נמצא ב
magento.turtle.co.il
ביצענו הרבה REDIRECTS
ואני רוצה לבדוק אותם לפני שגוגל סוקר את האתר.
איך גורמים לגוגל לא לבקר באתר בזמן הבדיקה.

שאלה נוספת: האתר החדש איטי יותר. איך אפשר לדעת אם זה ישפיע על המיקום בתוצאות החיפוש ?

2 Answers

קולות
+1
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
אם הבנתי נכון את שאלתך, אתה יכול למנוע סריקה של עמודים מסויימים ע''י הגדרת קובץ robots.txt (חשוב לציין, שתוכן הקובץ הוא בגדל המלצה, שום קראולר לא "חייב" לציית לתוכנות.
והנה המדריך:
https://support.google.com/webmasters/answer/156449?hl=en

לגבי איטיות, באופן כללי זה כן פרמטר שנלקח בחשבון ע''י האלגוריתם לצורך דירוג האתרים, אבל להעריך במדוייק את השפעתו לא יהיה אפשרי.

סטס.
קולות
+1
על ידי <סרן> 5.4k צפיות
התוכן הבא בקובץ robots.txt "מבקש" ממנועי חיפוש להתעלם מכל דפי האתר:
User-agent: *
Disallow: /

(כמובן מיושר לשמאל.)

בקשר למהירות טעינת הדפים, זה מדד שמשפיע על חווית המשתמש ומכאן לדברי גוגל על הציון שהעמודים יקבלו. לפני מספר שבועות, בכנס שערך פבל, הייתה דוגמה לאתר שבזכות שיפור מהירות טעינת העמודים הגדיל באופן משמעותי את כמות הכניסות.

אם העמודים נטענים מאד לאט הייתי מוטרד, אם הם איטיים יותר מהאתר הקודם אך באופן שכמעט אינו מורגש אז כנראה שאתה לא צריך להיות מוטרד.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
איזי, מי שמתכוון להיכנס לתוצאת חיפוש או לדף שאליו מצא קישור עדיין איננו יודע מה תהיה מהירות הטעינה של אותו דף, ולכן שיפור מהירות הטעינה יכולה להוות הסיבה (!) לגידול מספר הכניסות רק אם מרבית הנכנסים הם מבקרים חוזרים, ואם מהירות הטעינה של תוצאות החיפוש המתחרות איננה הרבה יותר טובה,  ולאוכלוסיית המבקרים גם איכפת מאד ממהירות הטעינה. בוא נניח למשל שמשתי תוצאות חיפוש ניתן להוריד העתק להדפסה של ציור מפורסם - אחד ברזולוציה מעולה שמוצג בהכרח במהירות איטית, והשני ברזולוציה מחורבנת שמוצג במהירות שיא.

בתגובות לסקירת אותו כנס הראיתי מדוע, באופן כללי, לא ניתן להוכיח שהפעולה שנעשתה היא הסיבה האפשרית היחידה לתוצאה שהושגה.
על ידי <סרן> 5.4k צפיות
צודק, המשתמש לא מודע למהירות בכניסה הראשונה, אבל כן מודע לה בעמוד הבא. לא בהכרח בביקור הבא. כאן נכנס נושא הנטישה, גוגל לא כל כך מתחשבים בו כרגע לטענתם.

מנוע החיפוש מודע למהירות הטעינה ואמור להתחשב בזה כמדד שביעות רצון. אני מניח שכולנו היינו מעדיפים אתר שהדפים בו נטענים מיידית לעומת אתר שמעבר בין עמודים עורך מספר שניות.

כולנו גם למדנו שלא ניתן להוכיח שפעולה יחידה, או אפילו מספר פעולות, הן אלו שגרמו לתוצאה מסויימת במיקומים. אנחנו מרשים לעצמנו להניח שאם ביצענו את אותה פעולה על מספר דפים או אתרים, וקיבלנו תוצאה דומה, כנראה שיש קשר בין הדברים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
לעניות דעתי, גוגל איננו משתמש בפרמטר כגון מהירות טעינת הדף לצורך המדידה ושקלול ציון המבטא את שביעות רצון אוכלוסיית הגולשים, משום שמהירות הטעינה היא פרמטר של הדף ולא איתות מאוכלוסיית הגולשים. הרי אפשר שלכל אוכלוסיית הגולשים השואלים ביטוי חיפוש מסויים לא ממש איכפת ממהירות הטעינה, ואם כן איכפת להם, הם יתנו לכך ביטוי דרך אחד מטיפוסי האיתותים על אי-שביעות רצון שגוגל מודד ומשקלל. אפשר גם לחשוב על מקום בעולם שבו תשתית האינטרנט כל כך מיושנת שכל דף אינטרנט, כולל דף מאחד האתרים של חברת גוגל, יעלה לאט להחריד.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...