◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
537 צפיות

האם זמן השהייה של היוזר באתר הוא פקטור לקידום האתר מבחינת גוגל?

על ידי 200 צפיות
נערך על ידי
האם זמן השהייה של היוזר  באתר הוא פקטור לקידום האתר מבחינת גוגל - קרי ככול שהמשתמשים באתר שוהים בו יותר זמן כך גוגל יקדם אותו בתוצאות הדירוג,כמובן שהכוונה היא שזה רק פרמטר אחד מתוך סך הפרמטרים אך האם זה נחשב כפרמטר?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יש להניח שעבור ביטויי חיפוש מסויימים אחוז הנטישה הוא גורם בציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לאותו ביטוי, ואילו עבור ביטויי חיפוש אחרים אחוז הנטישה איננו גורם בציון הרלוונטיות (בניגוד לאגדה הרווחת, גוגל מחשב ציונים ולא מעניק מיקומים בתוצאות החיפוש).
על ידי 200 צפיות
הי -תודה
שאלתי היתה האם זמן שהייה רב או נמוך באתר הוא גורם שגוגל מתחשב בו מבחינת פרמטר הקידום וכן בהתייחס לתשובתך האם נטישת האתר ללא מעבר לעמודים פנימיים לא פוגע באתר?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
עניתי לך תשובה מדוייקת - תלוי בביטוי החיפוש. אפשר להניח שבתוצאות החיפוש לביטוי "שעות קבלת קהל ביטוח לאומי" למשל גוגל איננו מתייחס לאחוז הנטישה הגבוה בעת שקלול ציון הרלוונטיות של הדף, או אפילו מעניק ציון גבוה על זמן שהייה נמוך.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

...