קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

קישור לעמוד הבית מהפוטר

0 הצבעות
190 צפיות
שאלה נשאלה ב- 13 ינואר, 2014 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
שמתי לב שיש הרבה אתרים שמקשרים מהפוטר אל עמוד הבית..

למשל האתר הזה:
http://www.mydigitallife.info/

השאלה אם זה הכרחי? זה נותן כח בקידום?

אני טועה עם קישור מהלוגו אל עמוד הבית זה סיפור דומה?
אצלי באתר:
http://www.9comp.com הקישור אל עמוד הבית מתבצע דרך התפריט העליון עם כפתור בשם "עמוד הבית"..האם זה טוב?

באותו הקשר, יש לי מערכת שאלות ותשובות
http://www.9comp.com/qa האם מהפוטר שלה יהיה נכון לקשר אל עמוד הבית?


אשמח לטיפים בנושא..
תודה חגי

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 13 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
אם אתה חש שהקישור הזה מיותר אז הוא כנראה לא הכרחי, לעומת זאת פוטר הולם אינפורמטיבי, שימושי והולם יתרום רבות(בהתאם לשאלתך הקודמת)
הערכה לגבי כוחו של הקישור איננה ריאלית(לטעמי אפסית אגב).
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2014 על ידי ninecomp <סגן> (4,050 נקודות)
מישהו באמת הוכיח שקישור שגולש לא הקליק עליו חסר משמעות?

אני יודע שאם שמים קישור בפוטר, כל עמוד באתר מקשר אל אותו קישור...
אם לדוגמא אשים קישור ממערכת השאלות והתשובות http://www.9comp.com/qa אל עמוד הבית, כל שאלה תקשר אל עמוד הבית וזה יתן לו כח (תאוריה)..
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
הרבה חשבו שהתיאוריה הזו נכונה עד שמנועי החיפוש החלו לבחון קישורים והענישו אתרים עם אנקורים מהונדסים ומניפולטיבים
נתקבלה תגובה 14 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
מנשה, לא זכורה לי הודעה מטעם גוגל, או אפילו רמז, שלקישורים פנימיים יש תרומה כלשהיא לרלוונטיות, למעט תרומתם האפשרית למבנה הייררכי תקין ונח לניווט עבור מבקרי האתר.
נתקבלה תגובה 15 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
אני לא ממש יודע אם הודעה כלשהיא נחוצה.
קישור מעביר PR ליעד, ולא משנה אם הוא חיצוני או פנימי, זה הבסיס לאלגוריתם של גוגל
נתקבלה תגובה 15 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אבל ציון ה-PR לא מעביר רלוונטיות לביטוי חיפוש אחד ולא לביטוי חיפוש אחר. תרומתו זהה למרכיב ה-PR בציוני הרלוונטיות המשוקללים של הדף המקושר לכל ביטוי שהוא. תחשוב על מקרה (כמו של k.co.il זמנו) שדף הבית ריק לחלוטין, ללא תגי כותרת ותיאור, וללא קישורים נכנסים מבחוץ. האם קישור ללא טקסט עוגן מדף פנימי בעל ציון PR גבוה מאד (נניח 8.8 בזכות קישורים נכנסים מדפים באתרים אחרים) יקפיץ את דף הבית הריק לצמרת תוצאות החיפוש עבור מספר רב מאד של ביטויי חיפוש בעברית?

כפי שאתה יודע, הערכתי לאחרונה שגוגל נאלץ עדיין להשתמש בשקלול ציון ה-PR בתוצאות החיפוש לביטויים מסויימים, שציוני כולן בפרמטרים האחרים נמוכים ביותר.

חוץ מזה, האלגוריתם של גוגל מוחלף עכשיו באלגוריתם שמדרג את תוצאות החיפוש על פי רמת שביעות הרצון של המבקרים, וזו עשויה להיות ההזדמנות שלהם להיפטר סוף-סוף מהנאמנות ההסטורית למדד ה-PR. לא הייתי ממליץ למישהו לבסס את עבודת הקידום על מדד שעתידו מפוקפק.
נתקבלה תגובה 15 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
הפסקה האחרונה שכתבת עלתה בדיון האחרונה ולא נראה שנכון לעכשיו האלגוריתם של גוגל יפסיק להתבסס על קישורים או על PR.

ושוב פה "קישור שמעביר רלוונטיות" זה המצאה ואינני לרגע אחד חושב ש"רלוונטיות" מדידה והיא בעיני המתבונן
נתקבלה תגובה 16 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 16 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט
א. באיזה דיון עלתה הפסקה האחרונה?

ב. טקסט העוגן (או חלק ממנו - צריך לבדוק) גורם לקישור להעביר רלוונטיות לדף המקושר. יש לכך שתי ראיות:
   1. הניסוי המבוקר שעשה אצלנו ברנקו ריכטמן (http://www.seo-scientist.com/first-link-counted-rebunked.html);
   2.המקרה של k.co.il שעליו סיפרתי אינספור פעמים, כי הוא כיכב במקומות 6-7 לביטוי "קידום אתרים", בעוד שכל טקסט הדף היחיד שהיה באתר היו שתי המילים "פרסומות יבואו", תג הכותרת היה מורכב מהאות k בלבד, ולא היה תג תיאור.

ג. ודאי שהרלוונטיות של דף אינטרנט היא מדידה - הרי תוצאות החיפוש של כל מנוע חיפוש מסודרות על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שנמדדו בהן עבורו. אתה יכול לטעון שבעינייך תוצאה מס' 6 יותר רלוונטיות מאשר תוצאות מס' 1-5, ואז אתה לא מסכים עם שיטת מדידת הרלוונטיות של אותו מנוע חיפוש (או מנצל את העיוות שבשיטת המדידה שלו כדי להביא למקומות 1-5 תוצאות חיפוש שהן פחות רלוונטיות מזו שבמקום 6, אפילו בעינייך).

מנשה, כנגד תבונתך ושאר כשרונותייך הדילוג מעל לימודי התאוריה עומד לך לרועץ. במשפט שכתבת אתה לא מבחין למשל בין שלושת המונחים "רלוונטיות תוצאת החיפוש לביטוי חיפוש נתון" שמקבלת ערך מספרי ב"ציון הרלוונטיות המשוקלל של תוצאת החיפוש לביטוי החיפוש נתון", ו"תצוגת תוצאות החיפוש על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות המשוקללים שלהן לביטוי החיפוש הנתון".

ידוע שהמורים לקידום אתרים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, סבורים שאין צורך לייגע את מוחם של מקדמי האתרים המיועדים במונחים והסברים תיאורטיים, שאותם יש צורך להמציא כי גוגל מדברים משום מה רק על Page Rank, ו-Page Rank יכול לקבל גם דף ריק שכל הקישורים הנכנסים אליו חסרים טקסט עוגן, אבל לך דווקא יש מוח.
נתקבלה תגובה 16 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
בקידום אתרים אין הוכחות. יש רק הערכות, והבסיס להערכות הוא הודעות של אנשי גוגל שאותן יש לפרש במסגרת הערכה כללית על שינויים אחרונים במדיניות הנהלת גוגל.
נתקבלה תגובה 17 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
נערך 19 ינואר, 2014 על ידי מנשה אברמוב
א. בדיון שהתקיים השבוע אעלה אותו לפרופיל שלי בהמשך ואשרשר אותו לדיון
עריכה- לבקשתך הדיון:
https://plus.google.com/u/0/+MenasheAvramov/posts/6UzGqTF72Cn
דקה 27

ב.אני חושב שמדובר בטעות.
המוסקת מהסתמכות על ניסויים המתיימרים לספק מידע ותוצאות בתחום הרווי באי וודאות.
הדרך הנכונה לפרש את המחקרים והסיפורים שהצגת היא שהטקסט העוגן עוזר לגוגל לדעת ולקבל אינדיקציה לגבי התוכן בדף.
ולכן אפשר להסיק גם כן שהטקסט עוגן בקישור הינו סיגנל נוסף באלגוריתם של גוגל(ללא קשר לשאר הסיגנלים באלגוריתם, בינהם התוכן בדף היעד כהתייחסות ל K.CO.IL).

מקדם אתרים שיטען שקישור מעביר רלוונטיות הוא מקדם אתרים שאיננו מכיר את האלגוריתם של מנועי החיפוש, ומבסס את הידע שלו על ניסויים במקום הבנה של האלגוריתם.

הוא יצטרך להסביר ולנמק איזה סוג של "רלוונטיות" מעבירים קישורים שנקנים מאתרים באוזבקיסטן, ומצליחים להטעות את מנועי החיפוש.
או איזה סוג של "רלוונטיות העבירו" הקישורים האוטומטים שגרמו לאתר הזה להיות מקום ראשון בביטוי SPAM SITE.
הרי אתרים המפוצצים בקישורים כאלו מרכיבים נכון לעכשיו, חלק רחב מהכוכבים בתוצאות החיפוש.

להערכתי יש הבדל בין PR ובין הטקסט המופיע באנקור של הקישור, ומדובר ב 2 סיגנלים נפרדים(למעט העובדה שבחלק מהמקרים האנקור חלול וגוגל מתבסס על התוכן בדף המקשר בכדי לאבחן את ההמלצה)

והאבחנה שקישור "מעביר רלוונטיות" מגוחכת ומוכיחה לי שהמקדמים עדיין מחפשים לקבל תשובות לשאלות מורכבות(ואתה כנראה עדיין נגרר מאחוריהם... כאשר אתה מחפש פתרון מדיד לבחינת הקישורים).

ג.אם רלוונטיות הייתה מדידה, אז האלגוריתם של גוגל היה מושלם, ולא הייתה אינדיקציה לסיגנלים שבהם מנוע החיפוש נעזר(כמו PR או אנקורים מהונדסים ומניפולטיביים).

"מנשה, כנגד תבונתך ושאר כשרונותייך הדילוג מעל לימודי התאוריה עומד לך לרועץ"
כזכור לי לפני כ 3 שנים ברוב הדיונים דווקא טענת ההפך.
התיימרת לטעון שמשום שהידע שלי חובבני ואינני עוסק בקידום אתרים בעבודתי אלא רק לומד אותו בתור תחביב הוא איננו מספיק.

עכשיו לאחר שאני עוסק בקידום קרוב לשנה, בתור זקטן השבט נראה שהגיל עושה את שלו ואתה שוכח מ 3 שנים שבהם למדתי את התחום בעיקר בפן התאורטי, והשקעתי כמה אלפי שעות בצפייה, קריאה ובחינה של מאגרי מידע, שעל חלקם היום אתה מבסס את תשובותיך ומהם מגבש דעות.
ביניהם עשרות קורסים שנרכשו ברשת, מאות ספרים ודיונים שבהם לקחתי חלק(רק כ 500 שעות מהדיונים של מנהלי האתרים של גוגל)
גם כיום על בסיס יומי אני משקיע כשעה בלימוד התאורטי של התחום בקורסים שאולי נראים לי בסיסיים אבל עדיין מוכיחים שבכל שעה יש 4 דקות שיחדשו לך משהו.
ארצה להפנות את הגולשים להסמכה נהדרת שבה אני מעיין כרגע.
http://www.marketmotive.com/internet-marketing-training-and-certification-signup
מדובר בכ 10 ג'יגה של חומר מצולם ומאות שעות של ראיונות וסדנאות שאותם אמליץ לכל בעל עסק המעוניין לשווק את אתרו

אם יש משהו שמקשה עליי כיום בתור מקדם אתרים זה לימודי התאוריה שגורמים לי לחשוב 4 צעדים קדימה ולחשוש על התוצאה העתידית של ההחלטות שאני נאלץ לבצע בשל משאבים מצומצמים, אילוצים, עומסים או לקוחות שכופים עלי קידום שיגרור פעולה אלגוריתמית שלילית שתגיע בהמשך.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 14 ינואר, 2014 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
לידיעת הקוראים: אף אחד לא הוכיח עד כה שמיליון הקישורים מהפוטר של אתר בעל מיליון דפים פנימיים שווים יחד יותר מאחד הקישורים הללו. זה גם לא מתקבל על הדעת.

אף אחד גם לא הוכיח שריבוי קישורים פנימיים, מעבר למה שדרוש כדי ליצור הייררכיה פנימית שנוחה למבקרים, תורם משהו לציוני הרלוונטיות של דפי האתר. זה גם לא מתקבל על הדעת. ההצבעה של ראש הממשלה בבחירות לכנסת בעד המפלגה שלו, עוד תורמת לה משהו, אבל זה משהו זניח.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,250 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,352 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

+3 הצבעות
6 תשובות 359 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 מאי, 2010 על ידי אוריאל (170 נקודות)
+1 הצבעה
5 תשובות 201 צפיות
+3 הצבעות
2 תשובות 207 צפיות
שאלה נשאלה ב- 12 ספטמבר, 2010 על ידי roibetz (150 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 242 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 98 צפיות
שאלה נשאלה ב- 26 יוני, 2013 על ידי znavo <סגן משנה> (1,370 נקודות)
...