◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
2.2k צפיות

מה יחס המרה ממוצע של מודעה בפייסבוק לעמוד נחיתה

על ידי 150 צפיות
שלום,
עשיתי מודעה בפייסבוק המובילה לעמוד נחיתה הנותנת ספרון עם טיפים בתמורה לכתובת אימייל.
אני יודע שהעמוד נחיתה ממש טוב לפי כל הסטנדרטים והכל, אך יחס ההמרה של העמוד נחיתה הוא אפסי.
רציתי לשאול למה אני אמור לשאוף?
מה יחס ההמרה של
מודעה בפייסבוק=>עמוד נחיתה של ספרון תמורת כתובת אימייל.

האם זה 10 אחוז? האם זה 20 אחוז? האם זה 30 אחוז? האם זה 5 אחוז?

אני יודע שזה שונה בכל נישה, אך באופן כללי, מה זה אמור להיות?

1 Answer

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
למיטב ידיעתי, אף אחד לא מדד את יחס ההמרה הממוצע של מספר רב של עמודי נחיתה למודעות אדוורדס ופייסבוק. זה הרי תלוי בהעדפות ובהתנהגות האוכלוסייה באותה נישה. הפולקלור ממליץ לצפות ללא יותר מאחוז אחד ולשמוח אם קיבלת יותר.
על ידי 150 צפיות
שלום,
תודה על התשובה.
סליחה על השאלה התמימה מאד... אבל למה כל המשווקים כותבים "יחס המרה 30 אחוז" וכו' וכו' אם באמת היחס הוא כל כך קטן?
האם הם מדברים על אדוורדס או מקור תנועה אחר?

הרבה משווקים כותבים - תעשה א ב ג ד ויהיה לך 30 / 40 / 50 ... אחוז יחס המרה - זה פשוט לא נכון או שהם מתכוונים ליחס המרה מסוג אחר של תנועה?

תודה!!
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
oneday, קודם כל יש שני יחסי המרה: יחס ההמרה של מודעת הפרסום:
1. שיעור המקליקים על המודעה מתוך כלל הנחשפים אליה.
2. שיעור הממירים מתוך כלל הנכנסים לדף הנחיתה, לאחר שהקליקו על מודעת הפרסום.

יש להניח שאם מודעת הפרסום מבטיחה 500 ש"ח במתנה לכל מי שרק מבקר דרכה בדף הנחיתה, יחס ההמרה יתקרב ל-99%, אבל אם ההמרה היא גם מילוי טופס שלוקח 4 שעות לסיים, יחס ההמרה יתקרב ל-0%. קח בחשבון שהציבור מופצץ במידע, והוא מתייחס כבר אולי לספרון כמו שלך כאל עודף מידע.

כדי להשיג יחס המרה של 50% על ידי ביצוע סדרת פעולות (בדרך כלל על חשבון המתחרים שלך) צריך לצייד אותך בסדרת כרכים עבי-כרס, עם פרק ארוך לכל נישה. תביא ציטוט לדוגמא ממישהו שמבטיח יחס המרה של 30-50%, והוא איננו משווק קורסים לשיווק באינטרנט.

מה תוכן המודעה? אולי נוכל להעלות פה רעיונות לשיפורו.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

...