◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.8k צפיות

מה קורה לאתר? למה הוא לא מתקדם?

על ידי 260 צפיות
נערך על ידי
שלום רב,
אני מקדם אתר של אישתי בתחום המוצרי תינוקות בחברת קידום ושמתי לב שהאתר לא כל כך זז במיקומים.
למעשה היה לו מיקומים ומדי יום אני שם לב שעוד ועוד מיקומים "נמחקים" האם מישהו יכול לנסות ולאבחן ולומר לי מה יכולה להיות הבעיה?
מבחינת תכנים אני רואה שהתכנים שמתווספים לאתר הם מקוריים ובאמת החברה מוציאה לנו דו"ח מדי חודש בחודשו ונראה כי הם פועלים די בסדר פשוט האתר לא כל כך "זז" חזרה למיקומים שהיה.

אשמח לחוות דעת בנושא

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. האתר יכול להתקדם במיקומים רק בתנאי שאתרי המתחרים אינם מתקדמים מהר משלך. וכל אתר שמתקדם עושה זאת על חשבון אתר אחר שיורד!

ב. אתרים רבים מאד מאבדים את מיקומיהם מדי יום גם בגין עונש מגוגל על המשך ביצוע עבודת קידום שהייתה לגיטימית לפני שנתיים והיא אסורה עכשיו. אם בדו"ח החודשי כתוב שאתה משלם עבור "בניית קישורים" זה ההסבר הסביר.
על ידי 260 צפיות
לא אין סעיף של קטגוריות אלא פירוט פרטני של הצעדים שננקטו, ביניהם כתיבת מאמרים מקוריים והפצתם באתרי מאמרים + מאמרים לאתר שלי להעשרה, כתיבה בפורומים, רשתות חברתיות, אופטימיזציה לאתר בהם עיבוי מילות מפתח...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מאמרים ב"אתרי מאמרים" שאיש לא קורא זה "בניית קישורים" כי הם "נבנו" בזמנו מתוך הנחה שערך הקישור היוצא מהם מגדיל את ציון הרלוונטיות של הדף באתר שלך שמקושר מהם. גוגל מייחס להם כיום (!) ערך אפס או אפילו שלילי (מאז שינוי האלגוריתם "פנדה"). ניפוח תוכן האתר שלך הוא לרעתך, אם מבקרי האתר אינם מאותתים לגוגל שזה שיפר את חווית הביקור שלהם באתר. גם "עיבוי מילות מפתח" (Keyword Stuffing) הוא לרעתך (מאז שינוי האלגוריתם "פינגווין"), מאותה סיבה.

ממליץ לך לפטר את "חברת" הקידום במי שעובד על פי גוגל של שנת 2013 ולא על פי גוגל של שנת 2003. אם הם ידרשו ממך להמשיך לשלם על פי החוזה, תענה להם שהם הפרו את תנאי החוזה בכך ש"שיטת" העבודה שלהם אסורה על פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
על ידי 260 צפיות
אוקיי... בגדל הבנתי, אבל לפי התשובות שלך נראה שאין איך לקדם, כאילו כבר מה נשאר??... קראתי את ההנחיות למנהלי אתרים שאמרת ובכללי אוקיי זה דן על "חויית המשתמש" אבל אני לא מבין איך גוגל יאמוד זאת? ובכלל מה הם הסטנדרטים של גוגל לקידום נכון (כמובן רק בכללי איני מתכוון ללמוד תתחום בתשובה רגעית) כדי שאוכל להשוות ולהבין שמה שכותבים לי בדו"ח הוא באמת הסטנדרט של היום,

תודה רבה לך על העזרה והתשובות האיכותיות והמפורטות,
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
Idan83, מה שנשאר הוא לציית להנחיות גוגל כי הם מי שקובעים את כללי המשחק!

למה אתה צריך להבין איך גוגל אומדים (במונחים כמותיים) את איכות חווית המשתמש? איך מודדים את איכות החוויה של  אוכלוסייות שצופות בפרסומות בטלוויזיה? - עליה בכניסות ועליה במכירות, ובעקיפין, גם עליה במיקומים.

לא סביר להניח שמשרד קידום, שמקבל תקציב קידום אותו בחרת לאחר עיון בהצעות מחיר, מספק לך כיום התמקדות ב"חווית המשתמש". אין להם את הכישורים האישיים, לא את ההכשרה הדרושה, ולא את אופן פרישת התקציב הדרושים לכך, ולכן הם מספקים לך עבודת קידום שמכוונת ל"חווית המשתמש" של האלגוריתם של גוגל ש"מבקר" באתר שלך, מודל 2003.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם יש לך חשש שאתר נפגע בפעולה ידנית או אלגוריתמית והחברה מפיצה מאמרים עבור האתר אז נראה שזה הרמז שלך.
מעבר לזה רוב התשובות שתקבל יתבססו על ניחושים שלא יעזרו לך.
וגם עם פרטים אנליטים נוספים על האתר למעט שיערוך או ניחושים אין ממש דרך לדעת בצורה וודאית מה פגע באתר
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, סביבת העבודה של מקדם האתרים הייתה מאז ומעולם סביבת עבודה שבה רמת אי-הוודאות קרובה יותר ל-100% מאשר ל-50%. מתחייב מזה שמי שחלק ניכר מעבודתו מוקדש למאמצי הסתגלות לשינויים התכופים במדיניות הנהלת גוגל מצמצם את אי-הוודאות, בעוד שמי שאיננו עושה מאמצי הסתגלות, וסומך על "שיטות עבודה" מיושנות, שקל ללקוחות להבין אותן ולשלם עבורן, מרחיב את אי-הוודאות ואת רמת הסיכון של הלקוח.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בתור חובבן היה לי קשה להסכים עם הטענה הזו, לאחר כשנה שבה אני עובד בתחום קשה לי שלא להסכים עימה

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/09/13 על ידי מורן אהרון 760 צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 8/03/21 על ידי creativel <סגן> 2.5k צפיות
...