◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
310 צפיות

הערכת מידת סיכון בנושא קריאת מיילים בג'ימייל ע"י גוגל

על ידי 150 צפיות
שלום,

להלן תיאור מקרה שהיה:

במסגרת ניהול סיכונים שאני מבצע החלטתי להוסיף לכל שני הקישורים קנויים המפנים לאתרים שאני מקדם, תגית no follow.

רשמתי מייל לבקשת הוספת nofollow לבחור ממנו רכשתי את אחד הקישורים וחשבתי שהכל בסדר. בנוסף הזכרתי במייל מאמר נוסף שמופיע אצלו מזה כמה שנים ובו קישור נוסף לא בתשלום לאתר בבעלותי.

מסתבר שהבחור הכין לי הפתעה קטנה ומפנה את המיילים שלו לג'ימייל ומשם לנייד שלו. במייל התשובה ממנו שיצא מכתובת ג'ימייל יש לא רק את פרטי הבקשה שלי אלא גם חשבונית כי העברתי לו תשלום קטן על ביצוע השינוי לבקשתו (ולמרות בקשותי ואזהרותי מראש שלא יתכתב איתי מג'מייל).

מעבר להתנהלות האומללה, האם הקישור השני (הלא קנוי, שהנו רלוונטי לאתר בו הוא מופיע) מצריך כעת גם הוא הוספת nofollw ליתר ביטחון?

מה אתם הייתם עושים במקרה כזה? מבקשים להוסיף nofollow לקישור השני? עוזבים בשקט וממשיכים הלאה? אשמח לשמוע תובנות ענייניות.

תודה.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הנהלת גוגל עוברת בהדרגה משיטה של דירוג תוצאות החיפוש על פי תכונות הדפים המקשרים (ואז לקישור היה ערך, גבוה מאד עד אפסי או אפילו שלילי בשל עצם קיומו) לשיטת דירוג על פי מספר ועוצמת איתותי שביעות הרצון של אוכלוסיית משתמשי גוגל שביקרו בתוצאת החיפוש.

משמעות שינוי השיטה היא שלשני הקישורים שציינת אין כל ערך אלא אם מבקרי האתר(ים) המקשר(ים) מרבים להשתמש בקישור, מבקרים באתר שלך, ומאותתים לגוגל על רמת שביעות רצון יחסית ניכרת, בהשוואה לתוצאות החיפוש המתחרות. לך אין גישה למידע הזה, למעט מספר הכניסות דרך שני הקישורים. יש טעם לבדוק באנליטיקס האם מדובר במספר משמעותי, ואם לא להיפטר משניהם (אתה גם רומז שהקישור הקנוי הוא מדף שאיננו רלוונטי כלל) ולא להסתפק בהוספת תגית No follow שהייתה ממילא נוטלת את התועלת מהקישור הקנוי וגם של השני, גם לפני שנתיים.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לשאלתך אני לא חושב שהדרך שבה השותף שלך מעביר\קורא את המייל אמורה להשפיע על השינוי שאתה מבצע באתר.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 8/08/16 על ידי david25 180 צפיות
...