◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.9k צפיות

איך אפשר לקדם את עמוד הפייסבוק העסקי שלי בחיפושים בגוגל?

על ידי 120 צפיות
מבדיקה אני רואה שזה לא תלוי בכמות הלייקים או במילות המפתח.
(לעמוד שלי יש מעל 1600 לייקים והוא מפוצץ במילות מפתח בתחום ועדיין נמצא אי שם בגוגל ואני מעדכנת אותי לפחות פעמיים בשבוע )
מה עושים?
דניאל

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
התשובה היא פה:
http://searchengineland.com/google-changes-ranking-advice-says-build-quality-sites-not-links-163931

תני לציבור משתמשי גוגל סיבה מצויינת לרצות לבקר את דף הפייסבוק שלך, ולההנות מאד מהביקור בו.
על ידי 120 צפיות
הי, תודה על התשובה. אך לצערי התשובה לא נותנת לי כלים.
הדף שלי עמוס בתוכן רלוונטי, עשיר ורב בתחום שלי. וכשאני מציצה בעמודים שנמצאים במקומות גבוהים יותר הם אפילו עלובים לעומת שלי, עם פחות לייקים ו"מדברים על זה". אני מקפידה להעלות תכנים, תמונות ופוסטים אטרקטיביים, אך עדיין זה לא עוזר.
האם יש עוד טיפים, המלצות, טריקים וכו על מנת לקדם את עמודה הפייסבוק בגוגל? עדיין לא קיבלתי תשובה ברורה בנושא ושאלתי בכל מיני פורומים מקצועיים (אולי היא לא קיימת) אני די מתוסכלת מהנושא :-/
אשמח לישוע
:-)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
א. אם דף הפייסבוק שלך "מפוצץ במילות מפתח" למה את חושבת שהוא נחשב לדף איכותי, שראוי לביקורים חוזרים, מבחינת משתמשי גוגל?

ב. המספר הגולמי של הלייקים לא מרשים אפילו את פייסבוק. הם סופרים רק את הלייקים שיש הסתברות גבוהה שהם אמיתיים, וספק אם גוגל מתייחס ללייקים של פייסבוק משום שעד כמה שאני מבין, אין לו מידע מי עשה אותם.

ג. אין לך (ולכל קהילת מקדמי האתרים בכלל זה) כלים לשפוט מדוע ציוני הרלוונטיות של תוצאות החיפוש המוצגות לפנייך בגוגל, עולים על שלך. למרבית השאלות בקידום אתרים אין תשובות כי ספר הלימוד המלא נעול בכספת במשרדי גוגל בקליפורניה. מקדמי אתרים מעטים דווקא אוהבים סביבת עבודת מיסתורית שכזאת, אבל את רובם היא מתסכלת, ואז הם ממציאים תשובות מצוצות מהאצבע. אם את מדברת במונחים של ציפייה לישועה (מבחינת היכולת להבין את מה שמתרחש), היא לא תבוא, ואולי עדיף שתשקלי מחדש את ההחלטה לעסוק בקידום דף הפייסבוק בגוגל.
על ידי
הי,
תודה על התשובה.
הבהרה קלה - אני מקדישה המון זמן ומחשבה לכתיבת תכנים רלוונטים, עדכניים, מהנים ומעשירים, אני לא סתם "תוקעת" מילות המפתח בכל חור.
הלייקים שקבלתי הושגו בזיעה, התקבלו באופן אורגני (אם אפשר להגיד את זה) לא נקנו ואפילו לא התקבלו על ידי קידום בפייסבוק.
ולצערי,וכנראה שזאת תשאר איכשהו תעלומה.
תודה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
דניש, עבודת קידום האתרים היא 95% תעלומות. בעבר היה ניתן לעקוף את הקושי הזה ולדחוף אתר לצמרת תוצאות החיפוש על ידי "בניית" מספר עצום (ויותר ממה ש"בנו" המתחרים) של קישורים נכנסים, באמצעות עבודה מאומצת על החלפת קישורים או אפילו רכישת רובוט ששתל לבדו קישורים בתגובות סתמיות בבלוגים ופורומים. לגוגל נמאס מזה, אבל שינוי שיטת הדירוג הוא הדרגתי ויש להניח שעל תוצאות החיפוש לביטויים שלך עדיין מופעלת שיטת הקישורים הישנה, או שדפי פייסבוק מקבלים בגוגל ציוני רלוונטיות נמוכים באופן מכוון.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

...