◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
886 צפיות

קישור לויקיפדיה

על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
האם קישור חד כיווני לויקיפדיה מהאתר שלי הוא טוב?

3 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
נפוץ לחשוב ונוטים להגיד שקישורים יוצאים לאתרים סמכותיים תורמים לאתר.
לא ממש ברור וחוץ מספקולציות אין מידע על התרומה של הקישורים הללו.

לכן הדרך הנכונה ביותר לדעת אם הקישור הזה הוא טוב זה לבחון ולקשר בצורה טבעית בהנחה שהקישור ישרת את קוראי המאמר(אחרת תהיה בטוח שאתה מבזבז זמן על ספקולציות).
קולות
0
על ידי <סרן> 7.5k צפיות
שלום לך גיא,

אם תחשוב לרגע לא כמקדם אלא כאדם שאין לו מושג מהו קידום ותשאל את עצמך "אם המידע לערך הזה יהיה רלוונטי לגולש שלי אם אשלח אותו לויקיפדיה?" לדעתי התשובה תהיה או כן או לא. אם כן קישור יכול לעזור לגולש שלך ואם לא אז חבל על הקישור

מבחינה אורגנית אני דווקא מאמין שיש ערך לאתר שמקשר למקורות סמכותיים כמובן תלוי אם זה באמת מביא את המידע הדרוש או סתם קישור לצורך "להראות לגוגל" שהאתר לא מקשר רק לדפים פנימיים ולאתרי קצה אחרים.

בהצלחה.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אוסיף לדברי קודמיי שעל פי שיטת הדירוג החדשה של גוגל קישור לויקיפדיה יתרום לשיפור ציוני הרלוונטיות של דף באתר שלך, רק בתנאי שהמבקרים אכן משתכנעים להשתמש בו, וגם מאותתים לגוגל שהפיקו תועלת מהביקור בדף הויקיפדיה. אחרת הקישור יזיק גם לדף שלך וגם לדף שבויקיפדיה.
על ידי <סגן משנה> 1.0k צפיות
האיתות לגוגל שהפיקו תועלת מהעמוד - הכוונה לזמן השהייה שהגולש נמצא בעמוד שעבר אליו?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
זמן השהייה ושיעור הנטישה (Bounce Rate) ם רק שניים מתוך עשרות, ואולי מאות, טיפוסי איתותים על רמת שביעות הרצון והביקור, אבל רק שני אלה ידועים למקדם האתרים, ולכן לא ניתן ללמוד מהם דבר. כדי למנוע תחמון על ידי יצירת ביקורים ואיתותים פיקטיביים גוגל ודאי מצליב בין האיתותים ולא מדרג את תוצאות החיפוש על סמך מה שמדד בשני טיפוסי איתות בלבד.

מה עוד שזמן השהיה נמוך ושיעור נטישה גבוה אינם מצביעים בהכרח על אי-שביעות רצון מהביקור בדף - מי ששואל "הזמנת פיצה בטלפון" או "שעות פתיחה ביטוח לאומי טבריה" מצפה למצוא את המידע הזה מיד עם פתיחת תוצאת החיפוש, ולא מוסתר בתוך טקסט אינסופי או בסופו של סרטון. (בעל התגלית הזאת, עוד לפני 6 שנים, הוא עמיתנו למקצוע אורן שץ, אני מזכיר אותה לפחות פעם בשבועיים, ומופתע בכל פעם מחדש שציבור מקדמי האתרים מתייחס לזמן שהייה נמוך ושיעור נטישה גבוה כאל משהו שתמיד רע.)

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 10/12/13 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/02/18 על ידי ninecomp <סגן> 4.1k צפיות
...