◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
493 צפיות

איך מעיפים ספאם בטייטל?

על ידי 350 צפיות
שלום לכל העוזרים,

יש לי חנות בתחום מערכות אבטחה שמנוהלת במערכת של לייבסיטי.

מישומה גוגל החליט להוסיף לכל הטייטלים שלי את צמד המילים "מצלמות אבטחה" אלא אם כן הטייטל הוא כ-70 תווים ואז לגוגל אין מקום להוסיף את צמד המילים. כתוצאה מכך, הכותרות של דפי האתר הפכו להיות ארוכות ומסורבלות.
בתמיכה של לייבסיטי נאמר לי שהדבר קרה כנראה כתוצאה מכך, שלא הוגדרו מילות מפתח ספציפיות לכל עמ' וכנראה גוגל שאב את המילה הראשונה שהוגדרה ("מצלמות אבטחה") והחליט להוסיפה לכל הדפים באתר. שינית את הדבר במערכת ב-6.11 ועדיין זה מופיע.
למישהו יש ניסיון עם המערכת של לייבסיטי שיכול להסביר לי איך האתר שלי יכול להפסיק להיות ספאם מבלי להפוך את הכותרות למגילות אסתר?

תודה מראש לעוזרים,
מור

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי מור אינני חושב שמקור הבעיה זה מערכת התוכן נראה שגוגל לא ממש סומך על הכותרות שהגדרת ומחליט לבחור כותרות בהתבססות על האלגוריתם שלו.

לכן אמליץ לך לשכתב בצורה רוחבית את כל הכותרות בדפי האתר לכותרות אינפורמטיביות וברורות, ללא דחיסת מילות מפתח(וכדאי שתשתמש בכל כמות התווים שתוכל למלא)
על ידי
זו בדיוק הבעיה גוגל מוסיף לי מילות מפתח לדוגמא הטייטל הזה: "תקנון"--- גוגל שינה את זה ל"תקנון- מצלמות אבטחה"  
או שאם היתה כותרת "1/3" מצלמת אינפרא הכוללת 36 לדים"-- גוגל שינה את זה ל"1/3" מצלמת אינפרא הכוללת 36 לדים - מצלמות אבטחה".. כאן זה קצת הגיוני שיוסיף לי את צמד המילים מצלמות אבטחה כי זה נמצא תחת הקטגוריה "מצלמות אבטחה" אבל, פה בכלל אין קשר למצלמות אבטחה ובכל זאת הטייטל הזה: "מערכת מוקד רואה - GV-Central Monitoring Station" שונה ע"י גוגל לכותרת הזו: "מערכת מוקד רואה - GV-Central Monitoring Station - מצלמות אבטחה".
בכותרות שהצלחתי להעלים את "צמד המילים "מצלמות אבטחה" שגוגל צירף לי אכן השתמשתי בכל כמות התווים אך, איך אפשר להשתמש בכל כמות התווים בדפים כמו: צור קשר, אודותינו, שירות לקוחות וכד'?!
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תהיה יצירתי ותשתמש בכל כותרת כשטח פרסום או נדלן בתוצאות החיפוש.
השתמש בכל התווים ואם אין זה צולח פנה לקופירייטר או מישהו יצירתי יותר שיספק לך רעיונות לכותרות
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מדוע אתה קורא לזה "ספאם בטייטל"?

האינטואיציה המקצועית שלי אומרת שאפשר בדרך כלל לסמוך על מפתחי האלגוריתם עובדי גוגל, שמשנה ולפעמים מחליף את תג הכותרת של הדף, שחשבו מראש, או כבר נוכחו לדעת ופעלו בהתאם, שתג כותרת באורך כ-65 תוויות עלול להיות חסין לאלגוריתם, ושיש ודאי דפים בכל אתר שתוכנם מצדיק כותרת קצרה. אני מתקשה לייחס מקצוענות כזו למי שמפתחים את מערכת ניהול התוכן של לייבסיטי.
על ידי
צודק הייתי צריכה לקרוא לזה דחיסת מילת מפתח
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
בואי נקרא לזה בשם הכללי "שינוי תג הכותרת על ידי גוגל" כי אין בכוונת גוגל לדחוס מילות מפתח. תג הכותרת מוצג כשורה הראשונה בכל תוצאת חיפוש בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, ואולי בכוונתם דווקא להדגיש לאוכלוסיית משתמשי גוגל במה עוסק כל (!) האתר.

התשובה של אנשי לייבסיטי נשמעת לי תמוהה: מזה 10 שנים אין  יותר מקום בקוד הדף שבו מגדירים לאלגוריתמים של גוגל במה עוסק הדף המסויים באתר (גוגל מתעלם מתג ה-Keywords ששימש לזה קודם). גוגל לומד את זה לבד.
על ידי
אז לפי דעתך זה משהו חיובי ולא כדאי לשנות את הטייטלים?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כשכותבים את תג הכותרת של הדף צריך לחשוב על האוכלוסייה שקוראת אותו כשורה הראשונה בתוצאת החיפוש, ומאחר ומדובר באוכלוסייה אפשר שצורת החשיבה שלך היא דווקא מיעוט מבוטל ביחס לצורת החשיבה של רוב האוכלוסייה. אם יש לך בנוסף חנות פיסית, או שיש לך קשר אחר לחנות פיסית, תתייעצי עם אנשי המכירות מה הן השאלות הנפוצות, ובמיוחד איזה טיפוסי שאלות ותשובות מסתיימים יותר טוב במכירה.

ביטוי החיפוש "מערכת אבטחה" הוא רב משמעי - יש מערכת אבטחת מידע לכורים הגרעיניים באירן (אחרי מה שמישהו עולל שם) ויש מערכת אבטחה מפני פריצה בוילות במושבים מבוססים. מי שוק היעד שלך? איך הוא מדבר?

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 23/10/12 על ידי beber 140 צפיות
3 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 27/10/14 על ידי naamay 250 צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 30/04/14 על ידי wmgary <סגן משנה> 2.0k צפיות
...