קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

האתר שלי לא החלטי! מישהו יודע מה קורה כאן?

0 הצבעות
291 צפיות
שאלה נשאלה ב- 1 דצמבר, 2013 על ידי נוער פלוס (320 נקודות)
יש לי אתר חדש, נפתח בערך לפני 3 שבועות בוויקס.
ומאז הוא לא כל כך החלטתי, לדוגמא בבוקר הוא היה בדף ה4 בגוגל תחת מילות החיפוש הרצויות, ועכשיו הוא בדף ה2 וכך הוא כל הזמן מטייל. מה קורה כאן ומה זה אומר על האתר?
נ.ב לאחר 3 שבועות להופיע בדף ה2 במילות חיפוש זה נחשב התקדמות טובה?

תודה רבה חברים!
נתקבלה תגובה 10 מרץ, 2014 על ידי דורון K (820 נקודות)
מקום קבוע יש
בשלב של אחרי החיים
עד אז הכל נזיל

תשובות 4

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 1 דצמבר, 2013 על ידי איזי <סגן> (4,610 נקודות)
תן לו עוד זמן להתייצב.
לגבי ההתקדמות תוך שלשה שבועות, זה תלוי במילה / מושג חיפוש, באתר שלך, במתחרים...
איך אתה בודק את המיקומים? Webmaster tools או פשוט מחפש בגוגל את המושגים?
נתקבלה תגובה 1 דצמבר, 2013 על ידי נוער פלוס (320 נקודות)
גם וובמאסטר טולס וגם מחפש את הביטויים. הביטויים הם: פנסיון ביתי, פנסיון ביתי לכלבים, ועוד ועוד... נראה לי שזה ביטויים עם תחרות גבוהה. מה גם שמחיר לקליק על פי גוגל אדוורדס הוא 6 שקלים בממוצע.
ולגבי הזמן, כמה זמן באמת לוקח לאתר חדש להתייצב?
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 1 דצמבר, 2013 על ידי מנשה אברמוב <רב אלוף> (173,430 נקודות)
עיין בתשובה לשאלה דומה בכתובת שפה:
http://www.askpavel.co.il/qa/11807
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 1 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 1 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט
א. להתייצב (!) במיקום מסויים בגוגל - מאיפה הבאתם את השטות הזאת? זה יכול לקרות רק אם כל המתחרים שלך מפסיקים לקדם את האתרים שלהם, וכעבור זמן מה גם אתה מפסיק לקדם את האתר שלך - ממש כמו בתחרות ריצה שבה כל המתחרים שלך מפסיקים פתאום לרוץ, ואחרי שהגעת למקום כלשהו לפני קו הסיום, גם אתה מפסיק לרוץ.

ב. יחד עם זאת, הקפיצות שאתה מתאר מעמוד 2 לעמוד 4 באותו היום מתאימות יותר לקבלת תוצאות משני מרכזי נתונים שונים של גוגל, שאחד מהם פחות מעודכן.

ג. המיקום שגוגל מדרג בו תוצאת חיפוש (באופן זמני) תלוי לחלוטין במספר תוצאות החיפוש שקיבלו ציון רלוונטיות יותר גבוה לביטוי החיפוש הנתון - אם יש רק אחת כזו תדורג במקום 2, אם יש רק 19 כאלה תדורג במקום 20, ואם יש 1,000 כאלה תדורג במקום 1,001.

ציון הרלוונטיות תלוי לחלוטין באיכות עבודת הקידום, כפי שהיא נשפטת על ידי אוכלוסיית משתמשי גוגל שביקרו באתר, אם כי בביטויי חיפוש מסויימים איכות עבודת הקידום היא עדיין פונקציה של כמות ואיכות הקישורים הנכנסים - מה שמעניק בדרך כלל יתרון מכריע לתוצאות החיפוש הותיקות.
נתקבלה תגובה 3 דצמבר, 2013 על ידי איזי <סגן> (4,610 נקודות)
מצד אחד אתה טוען שזו שטות לדבר על התייצבות, ומצד שני מסביר את הקפיצות הלא הגיוניות.

כמו שסבא שלי היה אומר, נו שויין.
נתקבלה תגובה 3 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
אני משער שאפילו הסבא שלך היה מבין בקלות שיש רמות רבות של אי-יציבות:

1. רמה איטית, שמקורה בעבודת הקידום על האתרים המתחרים;

2. רמה מהירה ותלולה בדרך כלל, שמקורה בעונשים
כגון "פנדה", "פינגווין" וכו', או בהחלפה של שיטת דירוג תוצאות החיפוש;

3. רמה שמאפיינת אתרים חדשים, וסיבתה היא ציון הרלוונטיות הזמני ה"נדיב מדי", המוחלף כעבור כמה שבועות בציון המשקף את המידע הנוסף שגוגל צבר בינתיים אודות תוצאת החיפוש (בעבר זה היה השפעת כל רשת האינטרנט על האתרים המקשרים לתוצאת החיפוש המסויימתף כיום זה יכול להיות הצטברות איתותי שביעות הרצון היחסית של מבקרי האתר).  

4. רמה שסיבתה היא מידת העידכון השונה של מרכזי הנתונים שרבים של גוגל, המספקים את תוצאות החיפוש (בניגוד לעבר הרחוק, כיום לא ניתן לדעת מאיזה מרכז נתונים קיבלת את תוצאות החיפוש. לפני כשנתיים עשינו ניסוי קטן וקיבלנו סדר תוצאות חיפוש שונה במעט משני מחשבים שולחניים, באותו חדר עבודה כאשר שניהם מחוברים לספק האינטרנט דרך רשת פנימית.)

5. רמה שסיבתה היא ההסטוריה של החיפושים שלך את אותו ביטוי חיפוש, וההעדפות שאתה מאותת לגוגל.

6. רמה שסיבתה היא ההסטוריה הקולקטיבית של כל משתמשי גוגל ששאלו את אותו ביטוי חיפוש, וההעדפות שהם מאותתים לגוגל.  


על אתר חדש, כל הרמות פועלות בעת ובעונה אחת.
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 3 דצמבר, 2013 על ידי ori.volfo (220 נקודות)
שים לב שכשאתה מחפש מהמחשב שלך בגוגל אתה מחפש בחלון גלישה בסתר incognito.
גוגל זוכר אותך ואת החיפושים שלך, ומתאים את התוצאות עבורך.
נתקבלה תגובה 3 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
לא נכון! בשנים האחרונות גוגל לא התאים את תוצאות החיפוש על פי החיפושים שלך אלא על פי הכניסות המועדפות שעשית לאחר החיפוש.

אתה הוא זה שמתאים את התוצאות עבורך (ליתר דיוק, אתה גורם לגוגל להתאימן עבורך), אם למשל אתה חוזר ומתעלם משלושת תוצאות היפוש הראשונות ונכנס בדרך כלל לתוצאה הרביעית (כי אותה אתה מקדם או מסיבה אחרת).

העניין הזה מעורר שאלה: מה תראה אם אתה מקפיד להיכנס תמיד לתוצאה הרביעית, אבל כל שאר משתמשי גוגל ששאלו את אותו ביטוי חיפוש, בוחרים להיכנס שוב ושוב לתוצאה החמישית?
נתקבלה תגובה 3 דצמבר, 2013 על ידי ori.volfo (220 נקודות)
ואם אתה לא מתעלם, וכל פעם נכנס לאתר שלך דרך החיפוש של גוגל?
זה לא יגרום לאתר שלך להופיע ראשון אצלך במחשב?
נתקבלה תגובה 3 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
לא יודע, וספק אם מישהו מחוץ לגוגל יודע. לזה בדיוק התכוונתי בשאלה ששאלתי בתגובה הקודמת: רק אני דוחף את תוצאת החיפוש מס' 4 לעבר מקום מס' 1, אבל מיליון גולשים דוחפים את תוצאת החיפוש מס' 5 לעבר מקום מס' 1. מי יוצג כתוצאת החיפוש מס' 1 במחשב שלי, בסופו של דבר?
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,254 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,461 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
2 תשובות 251 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 דצמבר, 2013 על ידי Idan83 (260 נקודות)
0 הצבעות
1 תשובה 230 צפיות
שאלה נשאלה ב- 3 ספטמבר על ידי pini22 (200 נקודות)
0 הצבעות
3 תשובות 351 צפיות
שאלה נשאלה ב- 13 נובמבר, 2013 על ידי נוער פלוס (320 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 581 צפיות
שאלה נשאלה ב- 7 פברואר, 2011 על ידי adi518 (140 נקודות)
...