קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

תוצאות חיפוש של שם מותג שלא מראות את העמוד פייסבוק הרשמי של המותג אלה עמוד אחר לא רישמי

0 הצבעות
243 צפיות
שאלה נשאלה ב- 28 נובמבר, 2013 על ידי abt10 (280 נקודות)
נערך 28 נובמבר, 2013 על ידי מנשה אברמוב
שלום
בחיפוש של "ד"ר גב" בגוגל ישראל התוצאה השנייה אחרי האתר עצמו מופיע דף קהילה בפייסבוק שנקרא "נפגעי ד"ר גב". זה מצב שקיים כבר הרבה זמן (שנתיים לפחות)
לד"ר גב עצמו יש דף עסק רישמי בפייסבוק שגם פעיל ושיש לו גם הרבה יותר לייקים מהדף של "נפגעי ד"ר גב" (6000+ לעומת 80 ). גם בחיפוש בפייסבוק עצמו ל- "ד"ר גב" מופיע באמת העמוד הרשמי של ד"ר גב. אבל משום מה גוגל מתעקש להראות את העמוד של נפגעי ד"ר גב, ולא בנוסף לעמוד פייסבוק הרשמי אלה במקום, כלומר מראה רק אותו כתוצאה של פייסבוק.
מעבר לעניין המשפטי של להוריד את הפרופיל הלא רצוי (שכנראה לא אפשרי)
מה ניתן לעשות שבחיפוש "ד"ר גב" בגוגל ישראל יופיע העמוד הרשמי של "ד"ר גב"
בעבר חשבתי שאם העמוד יהיה פעיל יותר ויצבור יותר תומכים גוגל יבין שזה העמוד הרשמי אבל זה לא קורה.
למישהו יש המלצות, פתרונות לנושא?
תודה מראש

אמיר

תשובות 2

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 29 נובמבר, 2013 על ידי יולי דסיאטניקוב <רב סרן> (10,490 נקודות)
מבטיחה להסתכל על זה מאוחר יותר, שאלה מעניינת. כלל אצבע - חייב קישור מהאתר לפייסבוק וכן מערוצים דיגיטליים נוספים של המותג (לינקדין, יוטיוב וכו'...)
נתקבלה תגובה 1 דצמבר, 2013 על ידי אנונימי
נערך 1 דצמבר, 2013
אני לא מנהל את הפייסבוק אני בצד של גוגל אבל יש להם קישור מהאתר לדף הפייסבוק. אין להם יוטוב או לינקדאין אז זה לא רלוונטי. אבל יש קישור ומה שאבסורדי שמבחינת פייסבוק הם הדף הרישמי הבעיה היא רק בגוגל. וזה כמובן משהו שהוא לא תקין בתוצאות של גוגל שכן בחיפוש שם מותג גם גוגל שואף להביא את התוצאות הכי רלוונטיות וברור שהדף הרישמי של המותג הוא הרלוונטי בחיפוש שם המותג בגוגל, ולא פרופיל תלונות על המותג. לכן אני סקרן אם יש עצות פרקטיות מעבר למובנות של קישור מהאתר פעילות בפייסבוק וכו שיכולות לתקן את העיוות של התוצאות של גוגל. משאר שבאנגלית זה לא היה קורה אחד מהדברים האלה שגוגל מפספס בעברית...
0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 29 נובמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 30 נובמבר, 2013 על ידי זקן השבט
בזכות מה קיבל הדף הרשמי של "דר גב" יותר מ-6,000 לייקים, כאשר הדף של "נפגעי ד"ר גב" קיבל רק 80? ולמה אתה סבור שגוגל צריך להתחשב בלייקים של פייסבוק, או אפילו במספר הגולמי של הגוגל פלוסים?
נתקבלה תגובה 1 דצמבר, 2013 על ידי אנונימי
אני לא מנהל את הדף פייסבוק ולא יכול לערוב לליקים, אבל נעשת בו פעילות לגיטמית ואמיתית, לא מדובר בסתם איזה קניה של לייקים המונית ודף ריק. אני לא יודע במה גוגל מתחשב שהוא מחילט מה הדף הרישמי של מותג, את עניין הלייקים הבאתי כדי רק להבהיר ששזה לא שהוא מציג את הדף היותר פעיל והיותר פופולארי, אלה נהפוכו הדף הלא רישמי הוא גם פחות פעיל ופחות פופולארי, ולכן השאלה שלי מה גוגל מפספס כאן? והוא מפספס! כי זאת לא תוצאה טובה בלי קשר לצדקת תלונות שבדף התלונות או לא, אני בלל לא נכנכס לזה. אבל שמחפשים מותג ידוע בשמו בגוגל והתוצאה הראשונה זה האתר עם סייטלינקס נכון שהתוצאה השניה תהיה הדף הרישמי של המותג (אם יש כזה) ברשתות חברתיות ולא דף שהוא דף של תלונות על מוצרי המותג, אם היו מחפשים ד"ר גב תלונות,בעיות, תביעות וכו אז ברור לי שהדף הזה מתאים לתוצאות. אבל בחיפוש המותג??? וזה גם לא שהוא בנוסף בתוצאות הוא במקום כלומר גוגל החליט שזה הדף הרישמי...ואותי מעניין לדעת באמת מה יכול לגרום לזה? לשאלה הזאת אני מחפש תשובה.
נתקבלה תגובה 2 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט <רב אלוף> (112,290 נקודות)
נערך 2 דצמבר, 2013 על ידי זקן השבט
abt10, אתה כותב: "...(כ)שמחפשים מותג ידוע בשמו בגוגל והתוצאה הראשונה זה האתר עם סייטלינקס נכון שהתוצאה השניה תהיה הדף הרישמי של המותג (אם יש כזה)..."

כדי להסביר, לך ולשאר הקוראים, מדוע הטענה הזו שגויה (בשנת 2013 ובעתיד הנראה לעין) יש להבין את מנוע החיפוש גוגל בפרספקטיבה הסטורית. בעבר הרחוק הנחנו (!) שמפתחי אלגוריתם הדירוג של מנוע החיפוש גוגל מקיימים תהליך תכנון ומחליטים מה הם הקריטריונים שעל פיהם אפשר למדוד ולחשב את ציון הרלוונטיות ולהכריע שתוצאת חיפוש א' רלוונטית יותר לביטוי החיפוש מאשר תוצאת החיפוש ב', ועל כן תדורג לפני ב', בעוד שכל תוצאות החיפוש בעלות ציון רלוונטיות גבוה מ-0 ידורגו על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהן. בסיס ההנחה הזו היה שמפתחי האלגוריתם רציונליים, שאנחנו רציונליים, ועל כן סדר תוצאות החיפוש צריך לשקף את הרציונליות המשותפת לציבור משתמשי גוגל ולמפתחי אלגוריתם הדירוג.

מייסדי גוגל ביססו את מנוע החיפוש על השערה שגויה - שבעלי ומנהלי האתרים ברשת מתנהגים כמו בעולם האקדמי ויוצרים קישורים לאתרים אחרים על פי איכות התוכן של אותם אתרים, כדי להביע בכך את מידת העניין שלהם באתרים המקושרים וכדי להפנות לשם גם את מבקרי האתרים שלהם. אלא שמקדמי האתרים אינם אנשי מדע המחוייבים לקוד האתי של העולם האקדמי, ונענשים בחומרה על חריגה ממנו, מה עוד שמאמר מדעי שהופיע בשנת 1990 לא יכול לצטט מאמר משנת 2013. אבל אתר ותיק כן יכול להוציא קישור לאתר חדש, בתמורה לקבלת קישור חוזר ממנו או תמורה אחרת. קידום האתרים הפך תוך זמן קצר לעבודה שכל כולה "תחמון" של גוגל באמצעות מספר רב של קישורים מלאכותיים, שנועדו רק להציג לגוגל את עצם קיומם.

אם לביטוי "ד"ר גב" המצב הזה עדיין מתקיים, אפשר בהחלט שמי שנמצא במקום השני, בזכות ציון רלוונטיות יותר גבוה ממי שנמצא במקום השלישי, זכה לכך על ידי עבודת קידום שמהותה קישורים בעלי ערך יותר גבוה (בסקלה הלוגריתמית של הקישורים, אם היא עשרונית, קישור אחד יכול להיות שווה כמו 10,000,000,000 קישורים אחרים) ולכן הסבר אפשרי אחד לתופעה עליה אתה מתלונן הוא ש"דף הנפגעים" זכה, על ידי עבודה נכונה
או במזל, לקישור אחד לפחות שערכו גבוה מאד, בעוד שהערך הכולל של הקישורים הנכנסים ל"דף הרשמי" יותר נמוך.

לעומת זאת, אם לביטוי "ד"ר גב" גוגל כבר מפעיל את השיטה החדשה, משמע ציון הרלוונטיות מחושב על פי מספר ועוצמת איתותי שביעות הרצון היחסית של אוכלוסיית משתמשי גוגל שביקרו באתר, יתכן בהחלט שדף הנפגעים מספק חווית ביקור העולה על חווית הביקור בדף הרשמי, והעובדה שאתה מתקשה להבין איך זה יכול להיות מקורה בכך שאתה מיעוט מבוטל בקרב כל שאר מבקרי האתר, ולהם יש העדפות הפוכות משלך, שאולי אינן רציונליות כלל.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,251 שאלות

7,289 תשובות

9,872 תגובות

13,380 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אדסנס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 327 צפיות
0 הצבעות
2 תשובות 616 צפיות
שאלה נשאלה ב- 14 פברואר, 2013 על ידי jaxx <רב סרן> (18,830 נקודות)
+2 הצבעות
1 תשובה 237 צפיות
...