אני מסכים עם רוב מה שאמרו קודמיי.
הייתי מוסיף את הדברים הבאים:
א. אין דרך אחת להגיע למקום הראשון ולכן מה שנכון לאתר אחר לא בהכרח נכון לאתר שלך. במיוחד אם אתם פונים לקהלים שונים או מציעים ערכים מוספים מסוג שונה.
ב. תכיפות הפרסום של תוכן חדש משפיעה. גולשים אוהבים לחזור לאתר שיש בו תמיד משהו חדש, מעניין ושימושי לקרוא - וגוגל מתאים את עצמו. מצד שני, זה רק אחד מגורמים רבים שמשפיעים.
ג. העקביות חשובה וטוב לפרסם בזמנים קבועים - מאותה סיבה שעיתונים מודפסים ומגיעים לדוכנים בזמנים קבועים.
ד. אבל הכי חשובה היא איכות התוכן שלך. רק שים לב שמדובר על "איכות" במובן הרחב. לפעמים אלו איכות הניסוח וכשרון הכתיבה, לפעמים בחירת הנושאים והיכולת להכיר את הקהל שלך ולהיות רגיש למה שמעניין אותו. גם ב-2013, סקופ הוא סקופ.
דוגמא מאלפת לדעתי: הבלוגר עומרי חיון. אפשר להתווכח עם מה שהוא עושה זו "איכות" אבל אי אפשר להתווכח עם זה שמה שהוא עושה עובד, ובלי שבדקתי אני מבטיח לך שהוא מקבל הרבה תנועה אורגנית.