קידום אתרים הבלוג שאלות ותשובות חדשות קורסים כלים
פעם ראשונה כאן?
◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>

רימרקטינג: מדוע גודל הרשימה של חיפוש בגוגל גדל וגודל הרשימה של רשת המדיה עומד במקום?

0 הצבעות
177 צפיות
שאלה נשאלה ב- 7 נובמבר, 2013 על ידי eladr (120 נקודות)
נערך 8 נובמבר, 2013 על ידי מנשה אברמוב
העליתי קמפיין היום עם קוד רימרקטינג, הקמפיין מפורסם בגוגל, פייסבוק, באנרים באתרי תוכן גדולים וכדומה.

בסוף היום, היו לדף 3,000 כניסות ו2,800 מתוכם ייחודיים.
נכנסתי ל ADWORDS בכדי לבדוק את מצב גודל רשימת הקהל "שנצבע", להפתעתי הופתעתי לגלות ש:

הרשימה של חיפוש בגוגל עומדת על - 850 איש.
הרשימה של רשת המדיה עומדת על 32 איש.

חשוב לציין שהקמפיין מפורסם בכל מיני מקומות שונים ברחבי הרשת ולכל מקום יש לינק עם תוספת של utm builder, האם יש לזה השפעה?

אשמח לדעת אם למישהו יש הסבר לזה.

תודה,
אלעד

תשובה 1

0 הצבעות
נתקבלה תשובה ב- 16 נובמבר, 2013 על ידי איתן יריב <סרן> (9,450 נקודות)
נערך 16 נובמבר, 2013 על ידי איתן יריב
קשה להעריך בלי לקבל נתונים נוספים. האם קוד הרימרקטינג התווסף לדפים רבים באתר? האם הרשימה מורכבת מדפים רבים לרבות הדף ספציפי? או שזה רק הדף?
האם ישנם תנאים מורכבים כמו "ביקר בדף שמכיל X אבל לא בדפים אחרים - Y,Z?
 בענייו השאלה שלך: האם התנאי היא להכלת כתובות מדויקת או "כתובות שמכילות ביטוי מסוים".
אני מניח שבמקרה של URL Builder צריך לוודא שמדובר בכתובת שמכילה מחרוזת ייחודית לכתובת הדף שמקבל את הפרמטרים. אבל לא בהכרח בהתאמה של 1 ל - 1 מהכתובת אליה מגיעים לדף (בשל עניין הפרמטרים השונים).

בדוק שמדובר בכתובת אחת (או מספר כתובות) "שמכילה" (מכילים) את החלק הקבוע (והייחודי) של הכתובת \ כתובות.
יש לך שאלות בנושא קידום אתרים?

כאן המקום לשאול אותן ולקבל תשובות מקהילת מקדמי האתרים בישראל.

ההרשמה למערכת אינה מצריכה מילוי טפסים ולוקחת פחות מ-5 דקות.

פעם ראשונה כאן? למד איך משתמשים!

4,244 שאלות

7,286 תשובות

9,869 תגובות

13,168 משתמשים

adsense adwords facebook google h1 html nofollow ppc seo url wix wordpress youtube אדוורדס אדסנס אופטימיזציה אופטימיזציה-לעמוד אחסון אינדוקס אינדוקס-בגוגל אנליטיקס אתר אתר חדש אתר-וורדפרס אתרים בחירת-דומיין בלוגים בניית-קישורים גוגל גוגל אדוורדס גוגל אנליטיקס גוגל וובמאסטר גוגל פלוס גוגל-אדסנס גוגל-אנליטיקס דומיין דירוג דירוגים דף נחיתה דף-מעריצים-בפייסבוק החלפת-קישורים העברת אתר העברת-אתר הפניות הפניות 301 הפנייה 301 וורדפרס חנות-וירטואלית יוטיוב ירידה בדירוגים ירידה במיקומים ירידה-בדירוגים כותרות כפילות כתובת-בעברית מאמרים מילות חיפוש מילות מפתח מיקומים בגוגל מיקומים-בגוגל מנועי חיפוש מעבר לאתר חדש מפת אתר סאבדומיין ספאם סריקה עברית עונש מגוגל עמוד-עסקי-בפייסבוק פגיעה-בקידום פייסבוק פרסום פרסום-מאמרים קידום קידום אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתר קידום אתרים קידום בגוגל קידום ממומן קידום-אתרים קידום-ממומן קישורים קישורים יוצאים קישורים נכנסים קישורים פנימיים קישורים-נכנסים קישורים-פנימיים שגיאה שגיאה-404 שיווק שכפול תוכן תוכן תוכן כפול תוכן משוכפל תוכן-משוכפל תוצאות חיפוש תמונות 301 404
AskPavel Academy קורס קידום אתרים
×

עקבו אחרינו בפייסבוק כדי להישאר מעודכנים

מדריכים, חדשות וטיפים שיעזרו לך בקידום האתר

שאלות קשורות

0 הצבעות
1 תשובה 364 צפיות
0 הצבעות
0 תשובות 264 צפיות
0 הצבעות
1 תשובה 90 צפיות
שאלה נשאלה ב- 23 מרץ, 2015 על ידי ov600 (190 נקודות)
0 הצבעות
3 תשובות 184 צפיות
שאלה נשאלה ב- 25 אפריל, 2011 על ידי ramofek (170 נקודות)
+2 הצבעות
2 תשובות 147 צפיות
שאלה נשאלה ב- 11 אוקטובר, 2010 על ידי etay2k <סרן> (5,070 נקודות)
...