◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
387 צפיות

רימרקטינג: מדוע גודל הרשימה של חיפוש בגוגל גדל וגודל הרשימה של רשת המדיה עומד במקום?

על ידי 120 צפיות
נערך על ידי
העליתי קמפיין היום עם קוד רימרקטינג, הקמפיין מפורסם בגוגל, פייסבוק, באנרים באתרי תוכן גדולים וכדומה.

בסוף היום, היו לדף 3,000 כניסות ו2,800 מתוכם ייחודיים.
נכנסתי ל ADWORDS בכדי לבדוק את מצב גודל רשימת הקהל "שנצבע", להפתעתי הופתעתי לגלות ש:

הרשימה של חיפוש בגוגל עומדת על - 850 איש.
הרשימה של רשת המדיה עומדת על 32 איש.

חשוב לציין שהקמפיין מפורסם בכל מיני מקומות שונים ברחבי הרשת ולכל מקום יש לינק עם תוספת של utm builder, האם יש לזה השפעה?

אשמח לדעת אם למישהו יש הסבר לזה.

תודה,
אלעד

1 Answer

קולות
0
על ידי <סרן> 9.5k צפיות
נערך על ידי
קשה להעריך בלי לקבל נתונים נוספים. האם קוד הרימרקטינג התווסף לדפים רבים באתר? האם הרשימה מורכבת מדפים רבים לרבות הדף ספציפי? או שזה רק הדף?
האם ישנם תנאים מורכבים כמו "ביקר בדף שמכיל X אבל לא בדפים אחרים - Y,Z?
 בענייו השאלה שלך: האם התנאי היא להכלת כתובות מדויקת או "כתובות שמכילות ביטוי מסוים".
אני מניח שבמקרה של URL Builder צריך לוודא שמדובר בכתובת שמכילה מחרוזת ייחודית לכתובת הדף שמקבל את הפרמטרים. אבל לא בהכרח בהתאמה של 1 ל - 1 מהכתובת אליה מגיעים לדף (בשל עניין הפרמטרים השונים).

בדוק שמדובר בכתובת אחת (או מספר כתובות) "שמכילה" (מכילים) את החלק הקבוע (והייחודי) של הכתובת \ כתובות.

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,017 משתמשים

...