◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
822 צפיות

צריך המלצה על קורס מתאים

על ידי 140 צפיות
נערך על ידי
למדתי קורס שהוא הבסיס לבניית וקידום אתרים
מישהו יכול להמליץ לי על קורס שירחיב לי את הידע מספיק כדיי למצוא עבודה בתחום
(הידע שלי כרגע בסיסי לכן לא הצלחתי למצוא עבודה)
אני מחפש קורס רציני ביותר
באזור השרון והמרכז
אשמח לשמוע על ניסיון שלכם עם קורסים

4 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
כל הקורסים המוצעים הם קורסים בסיסיים ולא קיים קורס המשך. זו בדיוק הסיבה מדוע נהגתי לקיים מדי פעם "סמינר לקידום אתרים בזירות תחרותיות", בהיקף של 25-30 שעות, שבו לימדתי מקדמי אתרים ותיקים ומנוסים מה שגוי במה שלמדו בקורס הבסיסי.

דיונים ברמה מקצועית גבוהה מתקיימים מדי פעם פה ובפורום מקצועי אחד נוסף. הדיונים הללו דומים מאד לישיבות סיעור מוחות שמתקיימות באופן סדיר במשרדי הקידום המובילים ומחייבות השתתפות פעילה של כל העובדים. נסה להתמודד עם הפוסט והדיון (על פני 5 עמודים) ב-http://www.actv-tec.co.il/forum/viewtopic.php?f=1&t=5022 וספר לנו מה למדת ואיך זה מתיישב עם מה שלמדת בקורס הבסיסי.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בהנחה שהקורס הבסיסי סידר אותך בפן הטכני(מה שאני לא ממש יכול לדעת)

אמליץ לך לעיין בקורסים החינמים באקדמיה של HubSpot מדובר בקורסים נהדרים שפחות טכניים ויותר שיווקיים(inbound marketing\content marketing)

אני באופן אישי צופה בהם כאשר מתפנה לי זמן ותמיד לומד משהו חדש
http://academy.hubspot.com/
או פה:
http://web.archive.org/web/20130420051836/http://inboundmarketing.com/university
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מנשה, האם ואיך מלמדים שם כיצד לגבור על מתחרים ראויים?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אתה מוזמן לצפות ולענות על כך בתום הצפיה(לדעתי כן)
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
תמיד אפשר ללמוד פרט זה או אחר. בקידום אתרים מישהו חייב ללמד אותך מתי יש להימנע מביצוע עבודת קידום. זה השלב החסר בין הקורסים הבסיסיים לבין מה שאמור להיות קורס מתקדם. האם בשני הסרטונים הללו יש התייחסות לשאלה הזו?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
האמת בפן הטכני יש שם רק פרק 1 כל השאר הם מסביב ל inbound marketing.
ועבודות קידום לא עולות שם כמו שאר אפיקי השיווק באינטרנט.
אם לא תבדוק לא תדע....
על ידי
פבל לגבי היותך ידוע לשמצה בתחום הקידום, אין ויכוח.... אבל אני חייב להגיד שאני רואה בתשובות שלך מגמה שמתייחסת כמעט בכל נושא, על המתחרים..... עצם העובדה הזאת, זה נשמע כאילו שיש המון דברים שאתה לא יודע איך הם בדיוק עובדים.... סליחה על הביקורת, אני יודע שאף אחד לא אוהב לקבל ביקורת שלילית... אני רק יסכם בכך שאמנם עולם הקידום הינו תחרותי ביותר ומתבסס על תחרות, אבל בדיוק כאן הנקודה שמכשילה את רוב המקדמים בעולם ונראה שגם אותך....
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אנונימי (למה אינך מזדהה?), מי שידוע לשמצה זה אני ולא פבל ישראלסקי. אני אכן מעלה תמיד את נושא התחרותיות משום שאם 300 מקדמי אתרים רוצים להשיג מקום 1-10 בתוצאות החיפוש של גוגל לביטוי חיפוש נתון, רק 10 יצליחו ו-290 ייכשלו בהכרח (!). ובזירות רבות בגוגל העולמי באנגלית מתחרים אלפי ועשרות אלפי מקדמי אתרים, אבל גם שם רק 10 מצליחים לנצח את כל השאר ולזכות במקום בעשיריה העליונה.  

לא הבנתי מה אתה טוען במשפט האחרון.

מי שלא אוהב לקבל ביקורת שלילית שלא יעסוק בקידום אתרים או שילמד להרחיב ולהעמיק את הידע שלו מביקורת לביקורת. על הצורך בישיבות שבועיות של סיעור מוחות, שתכליתן הפעלת ישיבה ביקורתית על הידע הקיים, ועל כך שפורומים מקצועיים חייבים להיתפס כאמצעי נוסף לישיבות סיעור מוחות, כתבתי אתמול בתגובה לאיל כץ ב-http://www.askpavel.co.il/blog/google-hangouts-marketing.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הקורסים הללו מכשירים "פועלי קידום" שמודפס להם תאריך תפוגה על המצח - שינוי משמעותי בטכנולוגיה או בתנאי השוק והפועל הופך למיותר, ממש כמו פועלי "מגבות ערד". קראו למשל על ההתפתחויות הדרמטיות האחרונות ב- http://www.askpavel.co.il/qa/18804
ו- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 .

גם בישראל אפשר ללמוד עכשיו "ניהול שיווק באינטרנט" ברמה של תואר ראשון ושני:
http://www.hit.ac.il/mot/overview בהצלחה!
קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.2k צפיות
אהלן אורי!
אשמח להמליץ על הקורס קידום אתרים שלנו (AskPavel).
הייחודיות שלו היא שהוא פונה לאנשים שכבר יש להם ידע ראשוני שהם צברו מנסיון קטן או קורס שעברו, הקורס מתמקד רק בבעלי עסקים ומנהלי דיגיטל ולכן מצריך ידע בסיסי כתנאי מקדים. עוד מידע על הקורס שלנו כאן: http://academy.askpavel.co.il/about

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

...