◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
459 צפיות

באיזה שם לפתוח חשבון במדיה חברתית

על ידי 300 צפיות
נערך על ידי
שאלה למקדמים- פרילאנסים וגם חברות קידום:

האם ברשתות כמו לינקדין, טוויטר, גוגל פלוס (ועוד) אתם משווקים את עצמכם תחת הפרסונה האישית שלכם או תחת דף בשם העסק שלכם (דף עסקי)?

אני פשוט רוצה לפתוח חשבונות במס' רשתות אך מתלבט אם לעשות כן בשם העסק או בשמי הפרטי.

תודה מראש לעוזרים :)

3 Answers

קולות
0
על ידי 280 צפיות
מאוד תלוי במה אתה עוסק ובעיקר אם אתה הוא העסק (דוגמת עורך דין או איש יח"צ). אבל בכל מקרה, לרוב עדיף להפריד

לגבי לינקדאין. מומלץ לפתוח קבוצה על שם החברה ולפרסם פוסטים בתוך הקבוצה תחת שמך.  בפרופיל שלך תוודא לציין שאתה מנהל את הקבוצה הנ"ל וכך כולם יידעו שאתה מפרסם בשם החברה.  שימוש שכזה בלינקדאין מותאם למבנה של לינקדאין בצורה האופטימלית.

לגבי טוויטר. אם אתה יוצר פרופיל עסקי, אתה יכול לפרסם את שמות האדמינים בדף ככה שהם נראים לעין.

לגבי גוגל+, ניתן ליצור פרופיל עסקי וכאשר אתה מפרסם פוסטים אז לחתום עם שמך.  בפייסבוק אתה גם יכול לציין שאתה האדמין תחת טאב ה About אבל אני לא חושב שזה אפשרי בגוגל+.
על ידי
האמת שכן, אני הוא העסק אבל מעדיף להיות מוצג בשם העסק. השאלה שלי האם זה משהו נפוץ או שהרוב פשוט מתחברים בשמם הפרטי ותו לא.
על ידי 280 צפיות
מאוד נפוץ. שים לב לכל עמודי הפוליטקאים בפייסבוק.  אתה לא יכול להציע חברות ליאיר לפיד בעמוד הרשמי שלו אלא רק לעשות לו לייק.  זה משום שזה fan page ולא עמוד משתמש רגיל. עמוד כזה מאפשר לך להפריד בין הדמות העסקית שלך לפרטית (אם אתה מעוניין בכך). יש יתרונות וחסרונות לכל גישה. לפעמים חוסר ההפרדה יוצר מערכת יחסים יותר קרובה עם הקהילה שלך אבל אתה מסתכן בחשיפת יתר של דברים שאולי עדיף להשאיר בינך לבין החברים הקרובים שלך. תמיד אפשר לחלק את החברים שלך לפי קבוצות או מעגלים אבל תצטרך גם לסנן כמעט כל תקשורת בין החברים שלך ולהיפך מה שנהיה כאב ראש גדול. לכן, אני מאמין שלפתוח חשבון נפרד בשביל העסק עדיף ברוב המקרים וחוסך הרבה בלאגן בטווח הארוך. חשבון כזה מותאם לשימוש עסקי ומספק כלים שעוזרים לך למקסם את השימוש שלך במדיה החברתית.
קולות
+1
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
יש לך דוגמא מצויינת של מנשה עם כל החשבונות שלו בעמוד הגוגל פלוס https://plus.google.com/115458653342720255766/about
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
היי יואב ארצה קודם כל לשקף שאני דיי חובבן בכל הקשור למדיה חברתית באינטרנט(כמו שהייתי חובבן בתחום השיווק)

מבחינתי עדיף שלכל אתר היה פרופיל בפלטפורמות חברתיות עם קהל יעד רלוונטי, כמעט בכל פלטפורמה שבחנתי יש במה לפרופיל עסקי, ויש במה לפרופיל פרטי- גם ב LD.

אני גם הסקתי שמאחורי כל עסק צריך שתהיה דמות פעילה, דומיננטית ואמינה אשר תסחף קהל מעריצים.

קח בחשבון שפעילות חברתית מוצלחת דורשת השקעה ועבודה קבועה(ולא מתאימה לכל אחד)
ישנו צורך לספק לעוקבים תכנים מרעננים ורלוונטיים שיעניינו אותם, וכמו כן ליצור ולדרבן אינטראקציה עם השותפים בנישה.

מה שלא תמיד קל-לדוגמא היום קראתי כ 5 מאמרים ודאגתי ליצור מעורבות עניינית למאמרים אשר שווים התייחסות, ברוב המקרים(ולאחר בניית מערכת יחסים שיכולה לקחת המוןןןן זמן!) השותפים גם יגיבו לתכנים שלך וישתפו\יציגו אותם לכלל העוקבים שלהם(או ידונו אליהם אפילו לא ברשת)
אם יש לך את האפשרות ואת היכולת לקחת חלק ברשתות החברתיות, אז אין שום סיבה שלא לפתוח פרופיל חברתי.
אם אינך מעוניין להשקיע בכך משאבים אז אולי אין צורך לפתוח פרופיל חברתי אישי אם אינך עומד להשתמש בו.
אגב תודה jaxx +1

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,014 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 12/06/16 על ידי Manchis ariel 120 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/01/14 על ידי iziksurf 310 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 29/07/13 על ידי מעיין 120 צפיות
...