◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.5k צפיות

בעיה בשם של לקוח שלי בחשבון של גוגל פלוס

על ידי <סגן> 4.5k צפיות
נערך על ידי
יש לי לקוח שאני מתפעל לו את חשבון הגוגל פלוס האישי והעסקי, לפני מספר ימים הוא נכנס לחשבון ושינה את השם שלו בחשבון האישי לשם החברה שלו (מבחינת גוגל שם צריך להיות שם אמיתי של בעל העסק ולא שם חברה).

עכשיו נכנסתי לתקן את הטעות ולשנות שוב את השם לשם שלו ואין לי אפשרות זה מוציא לי הודעה:
שינית את השם לפני 2 ימים ובמדיניות שלנו לא ניתן לשנות שם יותר מ 2 פעמים - משהו כזה) איך אני מודיע לגוגל שהייתה כאן טעות ואני מחזיר את השם שלו?

תודה רבה.

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
סביר להניח שתצטרך להמתין עד שתוכל לבצע שינוי, במקרה ותרצה להגיש בקשה אתה מוזמן למלא טופס בתקווה שתזכה למענה או התייחסות רשמית כלשהי:
https://support.google.com/plus/contact/name_appeal?hl=en
בהצלחה

4,352 שאלות

7,382 תשובות

9,947 תגובות

2,016 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/03/14 על ידי דורון K 820 צפיות
...