◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
243 צפיות

בעיה בשם של לקוח שלי בחשבון של גוגל פלוס

על ידי <סגן> 4.6k צפיות
נערך על ידי
יש לי לקוח שאני מתפעל לו את חשבון הגוגל פלוס האישי והעסקי, לפני מספר ימים הוא נכנס לחשבון ושינה את השם שלו בחשבון האישי לשם החברה שלו (מבחינת גוגל שם צריך להיות שם אמיתי של בעל העסק ולא שם חברה).

עכשיו נכנסתי לתקן את הטעות ולשנות שוב את השם לשם שלו ואין לי אפשרות זה מוציא לי הודעה:
שינית את השם לפני 2 ימים ובמדיניות שלנו לא ניתן לשנות שם יותר מ 2 פעמים - משהו כזה) איך אני מודיע לגוגל שהייתה כאן טעות ואני מחזיר את השם שלו?

תודה רבה.

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 177k צפיות
סביר להניח שתצטרך להמתין עד שתוכל לבצע שינוי, במקרה ותרצה להגיש בקשה אתה מוזמן למלא טופס בתקווה שתזכה למענה או התייחסות רשמית כלשהי:
https://support.google.com/plus/contact/name_appeal?hl=en
בהצלחה

4,329 שאלות

7,363 תשובות

9,929 תגובות

20,760 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 5/03/14 על ידי דורון K 820 צפיות
...