קידום אתרים בגוגל - מאות מדריכים, טיפים וחדשות שאסור לפספס | AskPavel
קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל (page 2)

קידום אתרים בגוגל

מנועי החיפוש וגוגל בפרט, הפכו לכלים הפופולריים ביותר לחיפוש מידע באינטרנט. ככל שהשימוש היומיומי בהם גדל, כך החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ואף חיזוק המותג של העסק. מי שעומד בראש המהפכה הוא מנוע החיפוש Google שהוקם בשנת 1998 ומאז הוליד עימו את תעשיית ה-SEO המסורתית כפי שאנו מכירים אותו כיום. תהליך קידום אתרים בגוגל כולל התאמת האתר לסטנדרטים של גוגל במטרה להגדיל את הרלוונטיות שלו עבור השאילתות של מחפשי המידע וכתוצאה מכך עליה במיקום האורגני.

בקטגוריה זו נפרסם מאמרים שעוסקים בקידום אורגני בגוגל (SEO) ונתייחס לנושאים כגון: בניית קישורים, מחקר מילים, מחקר מתחרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש ועוד.

מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק

מדריך עדכון תוכן באתר

אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? ...

קרא עוד »

קידום אתרי קונימבו – מדריך מעודכן 2019

קידום אתרי קונימבו

כל מי שקנה חנות וירטואלית של קונימבו, הצטרף לאחת הפלטפורמות הידועות והפופולאריות ביותר בתעשיית האיקומרס הישראלית. אך מה בנוגע לשיווק האתר, ובייחוד לקידומו במנועי החיפוש השונים? רבות כבר נאמר ונכתב אודות האפשרויות לקידום קונימבו. אומנם לא מדובר במערכת קוד פתוח ...

קרא עוד »

כמה טראפיק באמת מגיע מגוגל [מחקר 2019]

מאז שמנוע החיפוש של גוגל הגיע לעולם, בסביבות 1998, חלו בו כמה שינויים "קלים" בלשון המעטה: יותר תוצאות ממומנות, יותר תשובות ישירות (תוצאה אפס), יותר נכסים של גוגל. יש להניח שכל זה השפיע על זרם הקליקים שמקבלים אתרים שאינם גוגל; ...

קרא עוד »

הטמעת Schema מסוג FAQ ו- How-to בגוגל [מדריך בסיסי 2019]

הטמעת סכמה עבור תוכן מסוג How To ו- FAQ

ככל שחולפות השנים, גוגל מוסיפה עוד נכסים מתוצרתה על חשבון התוצאות האורגניות. נכסים אלו מופיעים מעל קו הגלילה, ותופסים נפח משמעותי מעמוד התוצאות (במיוחד במובייל). מעבר לתוצאות הממומנות הברורות מאליהן, זה התחיל מתשובות לשאלות פשוטות כגון "מה השעה"; המשיך בתשובות ...

קרא עוד »

רוצים SEO מהיר? הכירו את אסטרטגיית הפירמידה ההפוכה

קידום אתרים מהיר - אסטרטגיית הפירמידה ההפוכה

הבסיס לשיווק במנועי חיפוש מתחיל במחקר מילים. אנו בוחנים את האתר / העסק העומד מולנו, שולפים מילים וביטויים ובודקים אותם בכלי מילים. בצורה כזו אנו מקבלים אינדיקציה ראשונית מול מה אנו מתמודדים – לאילו ביטויים יש יותר או פחות ביקוש; ...

קרא עוד »

אזהרה למקדמי אתרים: חסימת IP עלולה לגרום להעפת האתר מהאינדקס

אזהרה למקדמי אתרים

קיבלתם ספאם למייל של הלקוח או שניסו לפרוץ ללקוח את האתר וחסמתם IPים של כל הארצות חוץ מישראל וחשבתם שפתרתם את הבעיה? יש לי הפתעה בשבילכם! לא רק שלא פתרתם את הבעיה, אלא החמרתם אותה – הפתרון הזמני הזה עלול ...

קרא עוד »

אופטימיזציה לתוכן: מה זה, למה זה חשוב ואיך לעשות את זה כמו שצריך

אופטימיזציה לתוכן

בואו נדבר על מה שקורה חצי שנה והלאה מרגע פרסום המאמר. אני בכוונה הולכת רחוק לתקופה בה המאמר כביכול הופך להיות "ישן", או רחמנא לצלן, "לא רלוונטי". מה קורה אז? האם למאמר יש זמן מדף? תאריך תפוגה? האם כל ההשקעה ...

קרא עוד »

איך עושים אופטימיזציה למילות מפתח בקמפיין קידום אורגני (ולמה זה כ"כ חשוב)

אופטימיזציה למילות מפתח

אתם מריצים קמפיין קידום אורגני וגיבשתם רשימת מילות מפתח. יצאתם לדרך, כתבתם תכנים וסך הכל נראה שהולך לא רע. אבל זה לא אומר שאתם יכולים לעצור כאן. אחת לכמה זמן תצטרכו לרענן את רשימת מילות המפתח שלכם ולעשות גם להן ...

קרא עוד »

ניהול פרמטרים ב-URL: הפיצ'ר שיחסוך לך זמן ויסדר את הבלגן

פרמטרים ב-URL

חלק משמעותי מאתרי הסחר והאינדקס כולל תוספות של פרמטרים בכתובות העמודים. מדובר בסימנים כגון ? או & (שהם העיקריים), אך יכול להמשיך הרבה מעבר לכך ולכלול גם פרמטרים טקסטואליים כגון date, order, color ואפילו תיוגי utm הסטנדרטיים. גם באתרי תוכן ...

קרא עוד »

קישורים פנימיים באמת משפיעים? 3 מקרים שמוכיחים שאסור לוותר עליהם

קישורים פנימיים

אם אצטרך להצביע על טקטיקת ה-SEO האהובה עליי ביותר; זו שמביאה תוצאות ומהר – הרי שמדובר בקישורים פנימיים. אבל לא סתם קישורים פנימיים, שמפוזרים באתר בחוסר מחשבה ומקשרים לכל עמוד אפשרי. קישורים פנימיים צריך לדעת לעשות בחוכמה, אחרת כל ההשקעה ...

קרא עוד »
תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים