במידה שהעסק שלכם פועל בכמה סניפים נפרדים, או מציע את שירותיו בערים שונות, הוספת סניפים תאפשר לכם לגרוף יותר כניסות והמרות בלי להתאמץ. תחום זה ידוע בשם "קידום מקומי / לוקאלי", והוא נחשב לנישה מקצועית בפני עצמה בעיקר בחו"ל. מניסיוני …
המשך קריאה »האם מיילים משפיעים על מיקומים בגוגל? [תיאוריית קונספירציה]
ג'ימייל של גוגל הוא שירות המייל הפופולרי ביותר בעולם. נכון לסוף 2018, מדובר ביותר מ-1.5 מיליארד משתמשים / חשבונות קיימים. מצד אחד – בדיוק כפי שאין קשר ישיר בין מודעות ממומנות לקידום אורגני, כך קשה לחשוב מדוע יהיה קשר כלשהו …
המשך קריאה »קידום אורגני מבוסס טרנדים: עונות, חגים ואירועים
חלק ניכר מהעסקים נדים ונעים בין מגמות שמכתיבות את גובה ההכנסות, כמות הכניסות לאתר ושאר פרמטרים. עבור עסקים וארגונים אלו חשוב מאוד להיערך מראש לתנודות הקבועות הללו, שכן הן מהוות את השלד שעליו מבוסס העסק. אומנם קידום מבוסס טרנדים הוא …
המשך קריאה »האם קישור צריך טראפיק כדי להיות יעיל? [3 מקרי חקר]
קישורים היו ונשארו אחד הפקטורים המכריעים בכל הנוגע לקידום אורגני. כמובן שמסביב יש פרמטרים חשובים לא פחות כגון CTR אורגני, חלוקת אנקורים נכונה, אופטימיזציה קפדנית והיררכיה ללא תקלות. אבל גם אחרי כל זה, כאשר אנו רוצים לדחוף ביטויים תחרותיים, כמעט …
המשך קריאה »מדריך לעדכון תוכן ישן: הטריק שיביא לכם יותר טראפיק
אחת מחוכמות ה-SEO המוכרות ביותר דורשת תכנים באתר המקודם. אין ספק שבלי תוכן כמעט לא ניתן לעשות קידום אורגני יעיל; אבל האם באמת עלינו ליצור תכנים רק בשביל לשמור על הקצב? או שאולי רענון האתר יכול להתרחש גם בצורה אחרת? …
המשך קריאה »קידום אתרי קונימבו – מדריך מעודכן 2019
כל מי שקנה חנות וירטואלית של קונימבו, הצטרף לאחת הפלטפורמות הידועות והפופולאריות ביותר בתעשיית האיקומרס הישראלית. אך מה בנוגע לשיווק האתר, ובייחוד לקידומו במנועי החיפוש השונים? רבות כבר נאמר ונכתב אודות האפשרויות לקידום קונימבו. אומנם לא מדובר במערכת קוד פתוח …
המשך קריאה »כמה טראפיק באמת מגיע מגוגל [מחקר 2019]
מאז שמנוע החיפוש של גוגל הגיע לעולם, בסביבות 1998, חלו בו כמה שינויים "קלים" בלשון המעטה: יותר תוצאות ממומנות, יותר תשובות ישירות (תוצאה אפס), יותר נכסים של גוגל. יש להניח שכל זה השפיע על זרם הקליקים שמקבלים אתרים שאינם גוגל; …
המשך קריאה »הטמעת Schema מסוג FAQ ו- How-to בגוגל [מדריך בסיסי 2019]
ככל שחולפות השנים, גוגל מוסיפה עוד נכסים מתוצרתה על חשבון התוצאות האורגניות. נכסים אלו מופיעים מעל קו הגלילה, ותופסים נפח משמעותי מעמוד התוצאות (במיוחד במובייל). מעבר לתוצאות הממומנות הברורות מאליהן, זה התחיל מתשובות לשאלות פשוטות כגון "מה השעה"; המשיך בתשובות …
המשך קריאה »רוצים SEO מהיר? הכירו את אסטרטגיית הפירמידה ההפוכה
הבסיס לשיווק במנועי חיפוש מתחיל במחקר מילים. אנו בוחנים את האתר / העסק העומד מולנו, שולפים מילים וביטויים ובודקים אותם בכלי מילים. בצורה כזו אנו מקבלים אינדיקציה ראשונית מול מה אנו מתמודדים – לאילו ביטויים יש יותר או פחות ביקוש; …
המשך קריאה »אזהרה למקדמי אתרים: חסימת IP עלולה לגרום להעפת האתר מהאינדקס
קיבלתם ספאם למייל של הלקוח או שניסו לפרוץ ללקוח את האתר וחסמתם IPים של כל הארצות חוץ מישראל וחשבתם שפתרתם את הבעיה? יש לי הפתעה בשבילכם! לא רק שלא פתרתם את הבעיה, אלא החמרתם אותה – הפתרון הזמני הזה עלול …
המשך קריאה »