שיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהצלחה של כל עסק, אשר מעוניין להגיע לקהל לקוחות רחב. אבל איך עושים זאת? ממה מתחילים? מה הכי נכון לעסק שלי? קטגוריה זו תכלול פוסטים העוסקים בכלל ההיבטים של שיווק דיגיטלי: עמודי נחיתה, דיוור אלקטרוני, שיווק בוידאו, מסחר אלקטרוני, כתיבה שיווקית, שיווק בסלולאר, שיווק באמצעות תוכן, אסטרטגיה שיווקית ועוד.

20 מומחים עונים: האם מאמרי-אורח מביאים תועלת ב-2019?

האם מאמרי אורח אפקטיביים

פרסום מאמרי אורח (Guest Posts) נתפש כדרך שיווקית אפקטיבית לקבלת תוצאות. ההיגיון אומר שככל שתפרסמו יותר מאמרים מקצועיים ביותר מקורות, יגדלו הסיכויים שלכם לקבל תועלת כלשהי או אפילו החזר השקעה. האם התפישה הזו עומדת במבחן המציאות? לפני כמה שנים, גוגל …

המשך קריאה »

מדריך למשווק: איך שולחים קובץ לאחר מילוי טופס

מדריך שליחת קובץ לאחר מילוי טופס

יש לי וידוי קטן. אני עובד בדיגיטל שנים רבות, אך מעולם לא נדרשתי ליצור את התהליך המאוד בסיסי של שליחת קובץ לאחר מילוי טופס. התקנתי והגדרתי לא מעט טופסי צור קשר בסיסיים באתרי וורדפרס, אבל מעולם לא הגעתי לשלב הבא …

המשך קריאה »

דוח מהירות חדש בגוגל – כך תשתמשו בו לשיפור האתר

מדריך לדוח המהירות החדש של גוגל

מאז ומתמיד גוגל הייתה חסידה להוטה של שיפורים, ואחד מהם הוא מהירות הטעינה של אתרים ושאר נכסים דיגיטליים (לצד אבטחת האינטרנט ודוגמאות נוספות). בזכות מאמצים אלו הפכנו להיות מודעים לנתונים הידועים והמוכרים, לפיהם כל שנייה אחת של עיכוב בזמן הטעינה …

המשך קריאה »

האם טובת המשתמש היא גם טובת גוגל? [3 מקרי בוחן]

best-for-the-user

כמעט לכל אורך שנות קיומה, גוגל יוצאת בהצהרות מפורשות שאם נפעל לטובת המשתמש – נפעל בו זמנית גם לטובת האתר ותוצאות החיפוש (If you build it – They will come). בכך גוגל קושרת את הצלחתנו בשביעות רצון המשתמש, ובחוויית השימוש …

המשך קריאה »

מה אפשר ללמוד מ-3 מיליארד כניסות ב-12 נישות שונות [מחקר 2019]

מחקר טראפיק 2019

בלוג השיווק Growth Badger עשה מחקר טראפיק מקיף באמצעות סימילאר ווב, ובדק 3.252 מיליארד כניסות לאתרים דוברי אנגלית במהלך מאי, יוני ויולי 2019. הממצאים המרתקים מגלים עד כמה תלויות נישות מסוימות בטראפיק המגיע מגוגל ומפייסבוק, מהם מקורות התנועה הנוספים לנישות …

המשך קריאה »

5 סיבות טובות מדוע צ'טבוטים הם עתיד השיווק הדיגיטלי

chatbots

מאז תוכנת המסרים הראשונה, ICQ הישראלית הזכורה לטוב, עברו שנים רבות. כיום מיליארדי בני אדם משתמשים באפליקציית מסרים כלשהי, בין אם וואצאפ, פייסבוק מסנג'ר, טלגרם ואחרות. למעשה, מאז 2014 אנחנו משתמשים יותר באפליקציות מסרים מיידיים מאשר רשתות חברתיות, וקל להבין …

המשך קריאה »

המשתמשים נוהרים לפודקאסטים [ואנשי השיווק בעקבותיהם]

פרסום בפודקאסטים

בפברואר האחרון רכשה ספוטיפיי ב-230 מיליון דולר את חברת Gimlet, שאחראית על כמה מהפודקאסטים המובילים בחו"ל. עד סוף השנה, ספוטיפיי צפויה להשקיע חצי מיליארד דולר בתחום. איך הגענו ממצב שבו פודקאסטים הם עסק נישתי בלבד, לתחום פורח ומשגשג שמייצר אקזיטים …

המשך קריאה »

3 סוגי תוכן אינטראקטיביים שיעזרו לעסק שלכם לבלוט

interactive

שיווק הוא תחרות על תשומת הלב של בני אדם, אמר מומחה השיווק סת' גודין (וצדק). בעידן בו יש מעל מיליארד בלוגים שמתעדכנים מדי יום, לצד מיליוני פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות – קשה מאוד עד בלתי אפשרי ליצור תוכן ייחודי בתוך …

המשך קריאה »

Next Case 2019 יוצא לדרך והשנה יש משהו חדש (וגם 15% הנחה)

Next Case 2019

תזכרו טוב טוב את התאריך הזה – 11.12.19 אם אתם עוקבים אחרי הבלוג בטח כבר יצא לכם לשמוע (או לבקר) בכנס השנתי שלנו Next Case – כנס שמדי שנה מגיעים עליו מעל 1,000 משתתפים כדי ללמוד על הטרנדים העדכניים ביותר …

המשך קריאה »

5 פטנטים של גוגל שנשמעים כמו מדע בדיוני (אבל באמת קיימים)

patents

כמו כל חברת ענק אחרת, גם גוגל מגישה ורושמת פטנטים כמעט על כל דבר. המטרה הראשונית היא כמובן להגן על הקניין הרוחני שלה מפני העתקה, אבל מעקב אחר סוגי הפטנטים יכול לתת לנו הצצה למתרחש מאחורי הקלעים של גוגל. חלק …

המשך קריאה »