קורס מדיה חברתית במכללת סומו - למה כדאי להירשם? | AskPavel
קידום אתרים » קורס קידום אתרים » מכללת סומו – קורס מדיה חברתית

מכללת סומו – קורס מדיה חברתית

לימודי שיווק במדיה חברתית - מכללת סומומכללת סומו הוקמה בשנת 2011 במטרה לבנות קורס ייחודי שיעניק כלים בנושא ניהול מדיה חברתית. שיווק באינטרנט התפתח רבות בשנים האחרונות עם מהפיכת הרשתות החברתיות הידועה גם כ-web2.0. אנשי השיווק בדורנו נדרשים להיות קריאטיביים ויצירתיים מתמיד, כשבתוך מספר שנים שונתה תרבות צריכת התכנים של הציבור וכיום הדגש הוא שיווק ממוקד לקוח בעל אחוזי המרה גבוהים. על מנת לשווק בצורה האופטימאלית לגולשים ברשת, עלינו לזהות היכן הם נמצאים ומהי הדרך הטובה ביותר לשווק להם. ואם אתם שואלים היכן הגולשים נמצאים היום, אז התשובה כמובן ברורה –  במדיה החברתית.

מידע כללי אודות הקורסים:

  • הקורסים יתקיימו במבנה של מפגש בשבוע
  • מספר המפגשים משתנה בהתאם לסוג הקורס
  • מיקום : רמת גן, חיפה, ירושלים

מסלולי הלימוד במכללת סומו:

המסלול המלא

הקורס המקיף להכשרת אנשי שיווק למשימות ניהול מדיה חברתית.  קורס הכולל 20 מפגשים של 4 שעות כ"א ומיועד לאנשי שיווק שכירים ועצמאיים. מסלול זה ייקח אתכם למסע למידה מקיף על התפתחות המדיה החברתית, תוך למידה ושימת דגש בלימוד כל פלטפורמה והיתרונות שלה.

בוגרי המסלול ייהנו מלמידה מעמיקה ומקיפה במגוון נושאים כגון: יסודות השיווק בגוגל, שיווק בפייסבוק תוך למידה של הפלטפורמות השונות המוצעות לנו לשיווק החל מבניית פרופיל אישי, דף אוהדים לעסק, ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק, בניית אפליקציות וניהול קהילות גולשים. כמו כן, ייהנו הבוגרים מלמידה על שלל כלים נוספים החל משימוש בטוויטר, לינקדאין, שיווק ופרסום ביוטיוב, שיווק באמצעות בלוגים ויצירת מיתוג אישי, וכמובן התחום שמושך אליו עניין רב – שיווק ופיתוח לסלולר.

בקורס יושם דגש מיוחד על ניהול נכון של כל הכלים, בניית אסטרטגיה לניהול המותג במדיה החברתית והפיכה למובילי דעה ברשתות החברתיות.

קורסים נוספים שמכללת סומו מציעה

  • קורס לינקדאין
  • קורס שיווק בוידאו
  • קורס פוליטיקה ומדיה חברתית

סגל המרצים במכללת סומו

  • אליאב אללוף – כיום מנכ"ל רהב מדיה חברתית, מקבוצת רן רהב תקשורת ויח"צ.
  • אורן שץ – מנהל SEO Israel, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושיווקבאינטרנט.
  • שרון ושלר – מומחה לשימושים עסקיים במדיה חברתית.
  • טל נברו – מייסדת מחלקת מדיה חברתית במשרד הפרסום אדלר חומסקי.
  • עידו מאירון – היוצר והמייסד של "פייסבוק המדריך לעסקים".
  • תומר נוני – מנכ"ל ושותף בחברת ויסנס, העוסקת בפיתוח אפליקציות מדיה.
  • הדר אוקנין – מנהלת בלוג למעלה מ-4 שנים ונחשבת למובילת דעה ברשת בעצמה.
  • שרון שיינברג – מנהל מדיה חברתית של מספר חברות מובילות בארץ.
  • דורון בניטה – יועץ ומלווה עסקי בנושא שיווק באינטרנט ומסחר מקוון .(eCommerce).
  • שחר בר דוד – ממייסדי הרשת החברתית "מקושרים", כיום מנכ"ל והבעלים של חברת האנימציה "שרוטונים".

תכנית הלימוד בקורס

  • הרצאת אורח של מומחה מאירגון חיצוני.לימודי מדיה חברתית
  • אסטרטגית תוכן ו-engagement.
  • ניהול קהילה.
  • קידום סרטונים וסטטיסטיקות.
  • הסודות מאחורי הסרטונים המצליחים בעולם.
  • עקרונות שיווק במדיה חברתית.
  • אסטרטגית כתיבת בלוגים.
  • רשתות חברתיות מבוססות מיקום.

לפרטים נוספים והרשמה

מכללת סומו – קורס מדיה חברתית
ציון: 4/5 (1 מדרגים)

*שם:

*אימייל:

*טלפון:

הודעה:

עוד קורסים שעשויים לעניין אותך:

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים