קידום אתרים » קורס קידום אתרים » קורס קידום אתרים – פבל ישראלסקי בשיתוף מכללת ניו-מדיה

קורס קידום אתרים – פבל ישראלסקי בשיתוף מכללת ניו-מדיה

מוכר לפיקדון לחיילים משוחרריםמסלול הכשרה ייחודי ללימודי קידום אתרים (SEO), שנבנה על ידי פבל ישראלסקי (עורך הבלוג AskPavel) בשיתוף עם המכללה לניו מדיה. המשתתפים בקורס יעברו מסלול הכשרה אינטנסיבי אשר יכין אותם לעבודה פרקטית בעולם קידום האתרים (SEO) ויכלול התמודדות עם מצב מורכב של קידום אורגני של 5 אתרים בו זמנית – מצב נפוץ בחברות ומחלקות לקידום אתרים.

ייחודיות הקורס מתבטאת בכך שלאורכו מלמדים מרצים מהשורה הראשונה אשר מגיעים ממספר חברות קידום אתרים והוא לא כפוף לחברה אחת. כמו כן, במהלך הקורס המרצים והסטודנטים ינתחו מקרי בוחן מהארץ והעולם, יבינו מה הוא סדר היום של איש SEO ואף בסופו ניתנת האפשרות לשילוב הסטודנטים מחברות השותפות בקורס.

שיתוף הפעולה בין המכללה לניו-מדיה ופבל ישראלסקי מולידה את שילוב העולמות שבין הידע והניסיון של המכללה בבניה נכונה של קורסים והעברת החומר בצורה האפקטיבית ביותר, ובין הניסיון של פבל בעולם ה-SEO הן כבלוגר ומוביל דעה והן כמקדם אתרים לשעבר בסוכנות מובילה ובחברת 888.כיתת לימודים במכללה לניו מדיה

פרטים נוספים על הקורס: 072-2203600

*שם:

*אימייל:

*טלפון:

הודעה:

מי מרצה בקורס?

סגל ההדרכה של הקורס כולל מרצים ומדריכים מעולם קידום האתרים והאקדמיה בישראל, מומחים בתחומם ובעלי ניסיון מעשי והדרכתי. להלן רשימת מרצים חלקית:

טל פריהרטל פריהר
כותב הבלוג הפופולארי Xrumer העוסק בחידושי הטכנולגיה בתחום ה-SEO ומרצה בכנסים מובילים בתחום (כגון: VisionCamp). כיום מייעץ לחברות אינטרנט מובילות בנושאים כמו: הטמעת תהליכי קידום Inhouse, שיפור ואופטימיזציה לתהליכים טכנולוגיים, התוויה והטמעה של תוכניות עבודה ועוד.

פבל ישראלסקי פבל ישראלסקי
מנסה להבין את גוגל משנת 2005, חי ונושם את עולם ה-SEO ועוסק בו מדי יום במסגרת ייעוץ למקדמי אתרים ומחקר. העורך של קהילת AskPavel בה מתעדכנים +3,000 מקדמי אתרים על בסיס חודשי. בעבר קידם אתרים על הביטויים התחרותיים באינטרנט במסגרת עבודה בחברת האונליין גיימינג 888.

אורי גולן אורי גולן
בוורידים של אורי תמצאו דם מסוג SEO. כותב את הבלוג SEORI ומנהל מקצועי בקידום האתרים של חברת Zap Group (דפי זהב). ביום יום מתעסק בהכנת אסטרטגיה, יצירת תוכניות עבודה, התאמת עבודה תמידית לשינויים ועוד.

אלון וינשטיין אלון וינשטיין
חי על התפר שבין מקסום הרווחים למיקסום חווית המשתמש, עובד בקליקטייל כמנהל ערוצי השיווק הדיגיטלים, בעבר מנהל תחום ה-Conversion ב-888. בקרוב מפרסם מחקר בנושא: "לרדוף אחר גוגל – SEO ו PPC בעידן חווית המשתמש".

אסף אלכסנדרוביץ' אסף אלכסנדרוביץ
בעל נסיון של למעלה מ-12 שנה בעולם קידום האתרים בארץ ובחו"ל. היה ממקימי מחלקת ה-SEO בחברת 888 וניהל את מחלקת הפיתוח ותשתיות WEB ואסטרטגיית הדומיינים בחברה. בעברו היה מנהל פיתוח צוות ה-WEB באתר Themarker והיה שותף להשקתו.

גידי סלושני גידי סלושני
SEOLosof המתעניין במהות והלוגיקה העומדים מאחורי מנועי החיפוש. עוסק בקידום אתרים עוד מקדמת דנא. מתמחה בהקמת אופרציות של SEO בתחום האונליין גיימינג ובבניית ארכיטקטורה של אתרים. כיום, מנהל צוותי SEO בחברת 888.

רועי סקיף רועי סקיף
בוגר אוניברסיטת בר אילן, תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים. כיום מנהל שיווקי של מחלקת ה-SEO בחברת Operad בה עוסק בין השאר בניהול פרויקטים של לקוחות גדולים, פיתוח מתודות מתקדמות לניהול העבודה השוטפת ותכנון אסטרטגי לטווח הארוך.

זיו שיינפלד זיו שיינפלד
זיו מנכ"ל חברת Z Digital House, מרצה ומייעץ לחברות בתחום השיווק בזירות דיגיטל ומתמחה בכתיבה שיווקית, ניהול מדיה חברתית וניתוח אסטרטגיות באינטרנט, ערוצי תוכן וסלולאר. בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול ולומד לתואר MBA בקריה האקדמית אונו.

ערן שיוביץ ערן שיוביץ
בעל חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט ב-6 השנים האחרונות. מתמחה בהפיכת עסקים למותגים מובילים בתחומם ברשת מקדיש חלק ניכר מזמנו לסייע לאחרים להצליח בעולם השיווק באינטרנט באמצעות קורסים מצולמים והרצאות – שותף מייסד של האקדמיה לשיווק סלולרי Inforu.

יורם ליכטנשטיין עו"ד יורם ליכטנשטיין
עו"ד ליכטנשטיין מתמחה בתחום דיני האינטרנט, המחשבים והטכנולוגיה על כל נגזרותיהם, בדיני הקניין הרוחני (זכויות יוצרים, סימני מסחר וכדומה), בליווי מיזמים מסוגים שונים (דוגמת אתרי אינטרנט ואפליקציות שונות) ומלווה ועוסק רבות אף בתחום קידום אתרים באינטרנט.

אמיר בר תקווה אמיר בר תקווה
מנהל פרויקטים SEO בכיר בחברת קליקוויז סוכנות שיווק אינטרנט מהוותיקות בארץ, בעל ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בתחום האינטרנט מעל 7 שנים ניסיון כמפתח מערכות מידע, אתרי אינטרנט ותוכנה, ב-4 שנים האחרונות עוסק בתחום ה-SEO הן בזירה הבין לאומית והן בשוק המקומי.

עידו סלע עידו סלע
מביא איתו נסיון של 20 שנות עשייה גלובאלית עם תוכנות, טכנולוגיה, אנשים, אופרציות ענקיות (Petro China, IKEA), ניהול ועוד. מתמחה באופטימיזציה של עסקים להבאת מקסימום על הכלים הקיימים. הבעלים והמנכ"ל של Wisy אשר מעסיקה 10 עובדים בארץ ועובדת עם כ- 15 ספקים ועובדים מחו"ל.

קובי טריקי קובי טריקי
יזם אינטרנט משנת 2005 עם אהבה לחידושים ואתגרים. מלווה מספר מיזמים אינטרנטיים בתכנון אסטרטגיה ושימוש בטכנולוגיות, נהנה להעביר מהידע כמרצה ומשמש כמנטור ליזמים צעירים ב"קרן שמש".

ישי כהןישי כהן
מאפיין חווית משתמש בעל תואר ראשון ושני ו-8 שנות ניסיון, אוהב מוצרים ומשתמשים ואיך שהם נפגשים. ישי הרצה בעבר במכללת אריאל והוא אחד ממקימי UXI, אתר הבית לחווית משתמש בישראל, ומשמש בצוות ההיגוי שלו. ישי עובד היום כפרילאנס בחברות גדולות ובסטארטאפים שונים.

מה הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס?

עולם ה-SEO מתאפיין בתדירות גבוהה של שינויים וטרנדים חדשים שכל הזמן צצים, לכן הסילבוס של הקורס מתעדכן בזמן אמת כדי לכלול את המידע המעודכן ביותר. להלן דוגמאות לנושאים שיועברו במהלך הקורס:

  • יסודות השיווק באינטרנט – התנהגות גולשים ברשת, ערוצי שיווק וכו'.
  • פרסום ממומן בגוגל אדוורדס – איך משתמשים בזה לצרכי SEO?
  • כיצד מנועי החיפוש עובדים וגוגל בפרט?
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – איך מתאימים אתר למנועי חיפוש?
  • הגורמים שמשפיעים על מיקומים – On Page מול Off Page וחיות אחרות.
  • כיצד התפתחו אלגוריתמים שונים בגוגל לאורך השנים?
  • סיגנלים חברתיים וחווית משתמש.
  • בניית אסטרטגיה לקידום אתרים – מחקר מתחרים ומילות מפתח.
  • איך להשתמש ברשתות חברתיות לצרכי קידום אתר? (פייסבוק, טוייטר, לינקדאין…).
  • כלי מדידה ומחקר – וובמסטר טולס, גוגל אנליטיקס, כלים לניתוח קישורים ועוד.
  • טכנולוגיות ומבנה האינטרנט – צד לקוח, צד שרת, מערכות CMS וכו'.
  • עבודה יעילה עם מיקור חוץ (Outsourcing) לצורך חסכון בזמן.
  • איך מתנהלת סוכנות קידום אתרים וצוות SEO בארגון?
  • כלים לניהול זמן ופרויקטים של SEO.
  • האינטרנט והחוק – מה מקדם אתרים צריך לדעת?

עוד על מאפייני הקורס: לחץ כאן כדי לקרוא על החזון ליצור את קורס הטייס של קורסי קידום האתרים בארץ.

מידע כללי על הקורס

  • מיקום: רחוב המסגר 18 תל אביב (פינת רחוב ריב"ל).
  • פורמט: השיעורים כוללים תרגול בכיתת מחשבים.
  • קבוצה: קבוצות קטנות של עד 18 תלמידים בכיתה.
  • היקף: 124 שעות פרונטליות + 80 שעות תרגול בבית.
  • תדירות: 25 מפגשים של 4 שעות.

ניתן לבחור 2 מסלולים:

  1. מסלול ערב – פעם בשבוע בין השעות 16:00-20:00
  2. מסלול בוקר – פעם בשבוע בין השעות 10:00-14:00

רוצה שנציג יחזור אליך עם פרטים?

*שם:

*אימייל:

*טלפון:

הודעה:


הצג מפה גדולה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט עם חברים