קורס קידום אתרים במכללת האקריו - למה כדאי להירשם? | AskPavel
קידום אתרים » קורס קידום אתרים » קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט במכללת האקריו

קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט במכללת האקריו

קוהאקריורס שיווק באינטרנט של HackerU בהיקף של 500 שעות אקדמיות המועבר ע"י מרצים מומחים המגיעים מן התעשייה. בנוסף התלמידים יזכו להתנסות בפרוייקטים מול לקוחות אמיתיים במסגרת הסטאז'. התלמידים במכללה נהנים ממלגת לימודים בסך 7,000 ש"ח, הכשרה ע"י מיטב המרצים, הכנה להסמכות Google Adwords והתחייבות להשמת בוגרים במקום עבודה בתחום.

מידע כללי על הקורס

  • משך הקורס: 500 שעות אקדמיות.
  • שעות הלימוד: קורס בוקר אינטנסיבי, 3 מפגשים שבועיים בין השעות 9:00 ל-16:30 וקורס ערב, פעמיים בשבוע בין השעות 18:00 ל-21:00.
  • הסמכות: תעודת גמר מטעם HackerU והכנה להסמכות של Google Adwords.
  • מיקום: רחוב שוהם 5, מתחם הבורסה ברמת גן. 2 דקות הליכה מרכבת מרכז.
  • תנאי קבלה: המועמדים יפגשו עם יועץ לימודים לראיון בכדי לבדוק את התאמתם לתכני הקורס.
  • שלב מיון: התלמידים יתנסו בשלב המיון (20 שעות אקדמיות) בו יחשפו לתכני הקורס ויוכלו לבדוק את התאמתם. במידה ואינם רוצים להמשיך לקורס המלא יוחזר כספם.
  • נסיון תעסוקתי: תלמידי הקורס יבנו אתר תדמיתי פרטי ב- WordPress בנישה שיבחרו ויתרגלו את כל החומר הנלמד על אתרם.

מידע על מרצי הקורס

  • כיתת לימוד בהאקריודניאל כהנוב: מומחה ומרצה בתחומי השיווק באינטרנט עם התמחות בקידום אורגני (SEO), קידום ממומן (PPC) ופרסום במדיות. דניאל בעל רזומה מרשים של ניהול מאות קמפיינים ממומנים ב-Google AdWords וקידום אתרים של לקוחות גדולים בזירות תחרותיות בארץ ובעולם. דניאל יזם וניהל צוות סטודנטים מרחבי הארץ כחלק מסטאז' לסיום לימודיהם בחברת פרסום מובילה בישראל. ומוסמך מורשה של גוגל אדוורדס.
  • אמיר שינקמן: מנהל קמפיינים של קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן וקידום ברשתות חברתיות מעל ארבע שנים. כמו כן, אמיר שותף מוסמך ב Google AdWords  ובנוסף בעל הסמכה ברמת הפרט בתוכנית ההסמכה שלGoogle AdWords.
  • מיכאל פינגרוט: עוסק בייעוץ והדרכה בתחום השיווק הדיגיטלי. למיכאל ניסיון עשיר בשיווק ברשתות חברתיות החל משנת 2005 ועיקר עיסוקו בבניית אסטרטגיה דיגיטלית לארגונים וחברות. פעילותו כיועץ כוללת ליווי ארגונים החל משלב המחקר, דרך גיבוש ובניית האסטרטגיה, תפעולה וייעוץ שוטף. בין לקוחותיו אפשר למצוא רשויות מקומיות, קמעונאים, חברות ניו-מדיה ועוד. כמו כן, למיכאל מס' רב של מיזמים אינטרנטיים עצמאיים.

נושאים מרכזיים בקורס

  • מבוא לשיווק באינטרנט: ערוצי שיווק ומושגים שחשוב להכיר.
  • HTML + CSS ומערכת ניהול תוכן WordPress: נלמד איך להקים ולנהל אתר אינטרנט.
  • SEO: קידום אורגני במנועי החיפוש במטרה להגיע גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ולהגדלת חשיפת האתר.
  • כתיבה שיווקית:  נלמד כיצד לייצר תכנים איכותיים ומקוריים לרשת.
  • חווית משתמש UX: תורת הנגשת ואיפיון האתר למשתמשים.
  • Google Analytics: מערכת הנתונים הסטטיסטיים של גוגל.
  • Google Adwords: פרסום ממומן של גוגל, נבין כיצד להגיע ליעדים, קהלים ולקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותם ללקוחות.
  • Google Adsense: כיצד להרוויח מהטמעת פרסומות ממומנות של גוגל באתר שלנו.
  • דיוור אלקטרוני: נדבך נוסף של שיווק באינטרנט הוא ניהול רשימות תפוצה וקשר במייל  עם הלקוח.
  • ניטור ברשת: כיצד לעבוד נכון עם מערכות ניטור סיגנלים באינטרנט, מה אומרים עלינו ברשת.
  • תוכניות שותפים (Affiliate Programs): כיצד להשתמש וקבלני משנה להפצת המוצרים שלנו ברשת וכיצד להפוך למפיצים ולקבל מזה תגמולים.
  • פרסום במדיה: נלמד איך, מתי ולמה עלינו להשתמש בפרסום באתרים שונים וכיצד לנהל נכון תקציב פרסום.
  • רשתות חברתיות: כיצד להתנהל נכונה במדיות החברתיות ברשת ואיך לגרום לחשיפה וניהול קשרי לקוחות באינטרנט.
  • ניהול וקידום אתר במובייל: נלמד איך לקדם אתר לגולשים בסלולאר.
  • התנהלות מול לקוח: בחלק הזה נלמד איך לתמחר הצעות מחיר ואילו לקוחות עלינו להנפיק ללקוחותינו.
  • היבט משפטי: מהם הגבולות המשפטיים אנו מוגבלים בהם באינטרנט. זכויות יוצרים, קיניין רוחני, לשון הרע, ניהול זכויות דיגטליות ועוד.

לפרטים נוספים והרשמה – מלא את הפרטים ונציג יחזור אליך עם מידע נוסף

קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט במכללת האקריו
ציון: 3.7/5 (6 מדרגים)

*שם:

*אימייל:

*טלפון:

הודעה:

עוד קורסים שעשויים לעניין אותך

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים