שיעורים

1353 מדריכים
TikTok בוחנת דרכים חדשות לבניית קהילות
מיטל אור
24
TikTok מושכת אליה קהלים חדשים באופן מתמיד והיא כבר לא רק הרשת החברתית המצחיקה ששייכת לצעירים. היום אפשר למצוא בה שלל מדריכים, מטיפוח ועד הכנת מתכונים, מקבלת טיפים ועד משחקים. עכשיו TikTok Live יאפשר ליוצרים לעורר השראה, לבדר וליצור מעורבות בזמן אמת.
פורסם לאחרונה
אורלי משאט
73
הסטוריטלינג של יצרניות הרכבים שהתבטא עד היום במסעות פרסום יקרים אך יחסית גנריים, הולך ומשתנה. תקופת מגיפת הקורונה גיבשה אצל הצרכנים הרגלים וצרכים חדשים בכל הנוגע להחלטות הרכישה שלהם, ויצרניות רכבים מיישמות אסטרגיות שיווק ומוצר מעודכנות לעידן שאחרי. במאמר זה אסקור את הטרנספורציה שעוברת על עולם רכב, כיצד מסעות פרסום מתמודדים עם ההכרח לייצור חוויות וסיפורי מותג חדשים.
מיטל אור
42
Google Ad Manager הכריזה על מערך כלים לניהול מודעות וידאו. כשגוגל הציעה למפרסמים את מודעות הווידאו היא הציעה דרך חדשה להגיע למשתמשים אך לא ניתן היה לקבל תובנות מעמיקות מספיק על מסעות הפרסום.
מיטל אור
98
טיק טוק משיקה את Branded Mission ובכך היא מביאה פתרון פרסומות ראשון מסוגו בתעשייה. הפתרון מאפשר למפרסמים להשיג תוכן אותנטי ברשת ולהפוך סרטונים עם ביצועים מובילים למודעות. כל זאת במטרה לשפר את הזיקה למותג.
מיטל אור
57
דו"ח חוויית הדף של Google Search Console עוקב מעכשיו אחר תכונות חיפוש נרחבות בשולחן העבודה. הדבר עשוי להוביל לעלייה בהופעות בדו"ח חוויית הדף ובדו"חות הביצועים של בעלי האתרים.
מיטל אור
96
אינסטגרם מבצעת בדיקה ראשונית של אפשרות לתצוגת NFT. המטרה היא בסופו של דבר להכיל את אפשרויות התצוגה גם על פייסבוק.
אורלי משאט
161
במאמר זה נבחן את המהלך החדש של סוכנות הפרסום הבינלאומית Ogilvy שאוסרת על המשפיענים איתם היא עובדת לערוך את התמונות המפורסמות, ודורשת תמונות אותנטיות בלבד. 
כיצד ישפיע המהלך על התעשייה כולה, ואיך מתנהגים מותגים מובילים מול בעיית דימוי הגוף הנמוך של לקוחותיהם?
מיטל אור
113
בשיחת האנגאוט עם ג'ון מולר מגוגל עלתה השאלה כיצד מגיב מנוע החיפוש לווריאציות שונות של אותו התוכן והאם גוגל רואה בכך גניבה עצמית.
מיטל אור
145
מיקרוסופט שיתפה את עדכון הביצועים האחרון שלה ובתוכו כללה את מצבה של לינקדאין. על פי הנתונים, הרשת ממשיכה להציג מעורבות שיא, מה שמוביל לעלייה של 34% בהכנסותיה.
מיטל אור
83
לאחר 10 חודשים בלבד פייסבוק מסירה את התמיכה שלה בפודקאסטים כשהיא הודיעה שהיא מסיטה את המיקוד שלה מאפשרויות האודיו.
אורלי משאט
137
במאמר זה אציג מהי אסטרטגיית השיווק הפופולארית UGC (תוכן מבוסס משתמשים), בה נעשה שימוש הולך וגובר של מותגים, אשר מעודדים את העוקבים שלהם לייצר תוכן מקורי שקשור למותג, ולשתף אותו באתרים או בעמודי המדיות החברתיות של המותג. נראה למה הצרכנים כל כך אוהבים ליצור ולשתף, באיזה אופן האסטרטגיה מועילה למותגים עצמם, מהן הסכנות שבשימוש בה, נראה דוגמאות של קמפיינים של מותגים מובילים, ונקנח בחמישה טיפים לשימוש מוצלח ב-UGC.
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/01/22 על ידי kobistar 140 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 25/12/21 על ידי moshe-a 120 צפיות
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 11/10/21 על ידי shlomo 120 צפיות
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 9/10/21 על ידי guy waldman 1.0k צפיות