Majestic Awards, ההשפעה של המוביילגדון, יוטיוב עדיין מנצחת במספר הצפיות ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

Majestic מציגה את Majestic Awards

לעמוד ה – Awards באתר של Majestic

Majestic מציגה מדור חדש עם אלמנטים של Gamification בשם Majestic Awards במהלכו כל משתמש יכול להרוויח תגים (Badges) ופרסים וירטואלים (Awards) בהתאם לאופי השימוש שלו בשירותים של החברה. ככל שהמשתמש מקבל יותר תגים ופרסים, כך הניקוד שלו עולה בהתאם. בסופו של דבר, מי שהניקוד שלו גבוה יותר, גם צובר ניסיון ומגיע לשלב גבוה יותר בלוח הניקוד הגלובאלי של המשתמשים השונים…

הפרסים עצמם מחולקים לקטגוריות שונות כמו נתונים, דוחות, עמודים עסקיים, Site Explorer, פרסונליזציה ועוד… לדוגמה, תוכלו לקבל פרס כל פעם שתבצעו חיפוש דרך ה – Search Explorer או אפילו תפגינו נוכחות פיזית באחד האירועים של SMX שם יש נציגות גם ל- Majestic.

בסופו של יום, הרעיון הוא שניקוד גבוה יותר הוא עוד מדד שאותו תוכלו להראות ללקוחות שלכם כדי להעיד על המקצועיות שלכם. בכל מקרה, חשוב להדגיש שמדובר במדד פנימי ואישי לכל אחד  ולכן ואין לו קשר למדדים שמחקים את הזחלנים והאלגוריתמים של גוגל בתוך Majestic.

Majestic Awards

פייסבוק למפרסמים: ארחו אצלנו את התוכן ושמרו את הרווחים

לפוסט המקורי ב– Marketing Land

פייסבוק מוכנה ללכת הרבה מאוד כדי לשמור על רלוונטיות, עד כדי כך שהיא פונה לאתרי תוכן  וחדשות גדולים ומציעה להם לארח את התוכן שלהם אצלה תמורת זאת שיוכלו לשמור את כל הרווחים מפרסומות המשולבות בו. המטרה היא שאתרי התוכן יוכלו ליהנות מפלטפורמה מהירה שתספק לגולשים שלהם תוכן במהירות גם על גבי רשתות סלולאריות איטיות יחסית. זאת לעומת המצב כיום בו חלק גדול מהתוכן נטען לאט ובצורה לא אופטימלית.

אם הסידור ייצא אל הפועל, נראה שהוא ייקרא Instant Articles. בין שאר האתרים שישתתפו בו ניתן למנות את הניו יורק טיימס, באזפיד ונשיונל ג’יאוגרפיק.

אינטגרציה מלאה בין החיפוש של גוגל לטוויטר החל מהחודש

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

 

“הזרנוק” של טוויטר אשר מחזיר את כל הציוצים הפומביים ברשת של טוויטר יעבור החודש אינטגרציה מלאה עם החיפוש של גוגל, זאת לפי מנכ”ל טוויטר, דיק קוסטלו. קוסטלו לא פירט על אופי האינטגרציה עצמה, אבל אמר שהמטרה היא לגרום לאנשים לצרוך יותר תוכן ולבצע איתו אינטרקציה, בין אם הם מחוברים לרשת ובין אם לא…

בכל אופן,נראה שבסופו של דבר טוויטר רוצה להפוך יותר משתמשים מזדמנים למשתמשים קבועים ורשומים ברשת. וכפי שכתבנו בעבר, מדובר כאן על לא פחות מחמש מאות מיליון מבקרים בחודש.

נכון להיום אפשר לראות איך החיפוש הפומבי עובד עם Spotlight של אפל ב – iOS ו -OS X כאשר עושים חיפוש באמצעות Hashtag או שם משתמש (@). ייתכן מאוד שהחיפוש עם גוגל יעבוד בצורה דומה.

חיפוש פומבי בטוויטר

 

האם אלגוריתם המובייל של גוגל היה באמת ארמגדון?

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

למרות שגוגל הודיעה שהאלגוריתם שלה לדירוג אתרים ניידים שזכה לכינוי Mobilegeddon כבר שוחרר במלואו, נראה שההשפעה שלו הייתה יותר קטנה מכפי שציפינו. אחת הסיבות לכך לפי גוגל עצמה היא כנראה שלא כל הדפים אונדקסו עדיין מחדש ולכן הדירוג שלהם עדיין לא השתנה בהתאם.

לפי Moz, התזוזות הגדולות ביותר בתוצאות החיפוש היו בעשרים ושניים באפריל, וגם אז השינוי לא היה כל כך משמעותי והוא הסתכם בשמונים מעלות לפי “תחזית מזג האוויר” של החברה… גם לפי סקר של SEO Roundtable, לא נרשמה התעניינות יוצאת דופן בקהילת מנהלי האתרים ורובם לא הרגישו את ההשפעה של האלגוריתם החדש בצורה כל כך חדה… בוודאי שלא באותה מידה של אלגוריתמים אחרים כמו פנדה או פינגווין.

מי שכן מצא תזוזות גדולות הוא Marcus Tober מ – SearchMetrics שפרסם רשימה של מפסידים ומנצחים מבחינת נפח תנועה ונראות בתוצאות המובייל לעומת ה –Desktop. בפוסט שלהם יש מספר אתרים מוכרים שראו עליה מתונה בכניסות : Wikimedia, Quora ו – Bandcamp.  ברשימת המפסידים אפשר למצוא באופן מעט מוזר את גוגל ספרד ו – Reddit.com.

בנוסף, ב – seoClarity, טוענים שהייתה עליה של 1% בשונות של תוצאות המובייל לעומת ה – Desktop שחלה בין ה – 24 ל – 25 בחודש…

Mobilegeddon - שונות

ביוטיוב עדיין רואים יותר וידאו, אבל בפייסבוק מתעדכנים בקטעים הכי חדשים

לפוסט המקורי ב – Visible Measures

מידע שנאסף על ידי Visible Measures וטכנולוגיית מדידת הווידאו שלה מראה על כך שבפייסבוק צופים בקטעי וידאו בעיקר בשבוע הראשון ליציאתם, אבל יו-טיוב היא עדיין הפלטפורמה המובילה במספר הצפיות הכולל לקטעי וידאו שונים. אולי מסיבה זו, רוב המפרסמים שחשפו קמפיינים גדולים של וידאו לטווח הקצר, העדיפו לעשות זאת דווקא דרך פייסבוק (53 מתוך 82 הקמפיינים שנבדקו עשו שימוש בפלטפורמה של פייסבוק).

כאמור, מבחינת מספר צפיות יש ליו-טיוב עדיין יתרון ניכר של 65% מכלל הצפיות לעומת 35% מכלל הצפיות בפייסבוק שהחלה לתת דחיפה לשירותי הווידאו שלה רק בסוף השנה שעברה, אבל נראה שחלק ניכר מן הצפיות מתרחשות הרבה זמן לאחר שקטעי הוידיאו כבר באוויר… אם מתבוננים על קמפיינים שמושקים בשתי הפלטפורמות במקביל, פייסבוק מגיעה ל – 85% מכלל הצפיות שלה לאחר שבוע ויו-טיוב רק ל  – 63% …

למען האמת, הנתונים האלו לא כל כך מפתיעים מכיוון שפייסבוק היא רשת שבנויה על צריכה מיידית של תוכן בהתאמה לתוכן שהגולש צרך בעבר דרך האלגוריתם שקובע מה יוצג בניוזפיד, בעוד ביו-טיוב צורכים תוכן לאורך זמן באמצעות חיפוש בגוגל או במנוע החיפוש הפנימי של יו-טיוב…

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
46
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105067
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99661
מדיה חברתית
בן אורן
87800
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

10
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.