חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט (2.2.13)

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

האם שוק הדומיינים הישראלי נשבר?! דומיין ב- 49 ש”ח בלבד

אתר חדש בשם box.co.il מוכר דומיינים ישראלים רגילים (לא בעברית) ב – 49 ש”ח בלבד (חצי מהמחיר הקבוע כיום אצל רוב הרשמים, של 75-80 ש”ח). למעשה מדובר ברשם המוסמך Gorni אשר נרשם תחת כתובת חדשה. מכיוון ששוק הדומיינים הוא שוק בו שולי הרווח נמוכים מאוד, הרי שלא ברור האם גורני החליטו לשבור את השוק “בכוח” גם במחיר הפסד (כמו אצל חברות הסלולר החדשות), או שאולי הפוליטיקה הפנימית בתוך איגוד האינטרנט הישראלי החליטה סוף כל סוף לפתוח את השוק לתחרות אמיתית.

דומיינים בחצי מחיר

האם גוגל פלוס עקפה את טוויטר? תלוי את מי שואלים…

לפוסט המקורי מאתר phoneArena.com

וובכן, לפי סקר חדש של חברת המחקר Global Web Index, מסתבר שגוגל פלוס עקפה את טוויטר באחוזי השימוש הכוללים, כאשר 25% מהגולשים באינטרנט עושים בה שימוש, וזאת לעומת 21% “בלבד” בטוויטר. פייסבוק כמובן צועדת בראש עם לא פחות מ – 40% (יש לשים לב שהאחוזים חופפים ולא משלימים בהכרח אחד את השני). עם זאת, לדעתנו, לא ברור בדיוק עד כמה הגולשים בגוגל פלוס פעילים, האם כאשר מישהו מוסיף אותי ואני לא מעדכן שום פוסט במשך הרבה זמן, אני נחשב פעיל? והאם מישהו שרק עוקב אחרי גולשים אחרים בלי ליצור שום סטטוס בעצמו, נחשב פעיל?

גוגל עקפה את טוויטר

גוגל לא תשלם “מס קישורים” בצרפת

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

גוגל הגיעה להסכם פשרה עם בית המשפט הצרפתי ולפיו תקים קרן על סך 60 מיליון יורו לטובת “חדשנות בפרסום (Publishing) דיגיטאלי”. הסיפור עצמו החל כאשר גוגל נדרשה לשלם על כל קישור מגוגל ניוז או ממקור אחר אל אתר חדשות צרפתי , כפי שדורש החוק הצרפתי המגן על אמצעי התקשורת במדינה. גוגל מצידה לא הסכימה לעשות זאת ולא היססה לאיים בהסרת הקישורים האלו, גם כאשר המשמעות הייתה איבוד של לא פחות מארבעה מיליארד לחיצות בחודש (מתוכם, כמיליארד אחד ישירות מגוגל ניוז). שני הצדדים הגיעו כאמור להסכם הנ”ל, ובדיונים עצמם היה מעורב גם אריק שמידט , יו”ר חברת גוגל כיום. מעבר לכך,גוגל התחייבה לעשות מאמצים נוספים על מנת להגביר את אפשרויות הפרסום של אמצעי המדיה, זאת כמובן באמצעות כלי הפרסום שלה כגון Adsense ו – Adwords…

מסלול חדש ב-Adwords – צבירת עוקבים בגוגל פלוס!

לפוסט המקורי ב- Search Engine Land

האם הגיע השלב בו גם גוגל רוצה לעשות קצת כסף מהרשת החברתית שלה? (עד כה נחשבה גוגל לצד הפחות חמדן במלחמת הרשתות החברתיות). לאחרונה החלה גוגל לקדם באופן אקטיבי תוכנית פרסום מיוחדת של Adwords Express  שבה עמוד הנחיתה מוגדר כעמוד עסקי של גוגל פלוס, והקמפיין עצמו מאפשר לצבור עוד אוהדים לעמוד זה. למעשה, גוגל מנסה להגביר את הקשר שלה עם העסקים הקטנים, וזאת מכיוון שגרסת האקספרס של אדוורס, יועדה מלכתחילה לעסקים קטנים שרצו להריץ קמפיינים באופן עצמאי ללא צורך להתעסק במכרזים, מיקומיים או אפילו מילות מפתח (אלו למעשה נלקחות מתיאור העסק עצמו).

גוגל משפרת את אלגוריתם זיהוי הספאם לביקורות בגוגל מפות

לפוסט המקורי ב – Searchengine Roundtable

עובדת רשמית של גוגל בשם דשה ציינה באחד מהדיונים של Google Maps, כי האלגוריתם לזיהוי ספאם בביקורות שופר, היא גם ציינה מספר קווים מנחים שיעזרו לבעלי העסקים להימנע מלהסתבך (לעיתים הדברים מגיעים עד לחסימה מוחלטת של העסק עצמו מלהופיע במפות).

הנה כמה מהדגשים היותר מעניינים לדעתנו:

  • אם אתם מבקרים רשת של מסעדות, התייחסו לכל סניף בנפרד.
  • לא ניתן לשים קישורים בביקורות.
  • גוגל  לא עובדת עם שום גורם שיכול להסיר ביקורות שליליות מדף העסק (זו התייחסות לחברות שאומרות שיש להן קשרים עם גוגל והן יכולות להסיר ביקורות רעות).
  • לקוחות לא אמורים להשאיר ביקורת במקום העסק, אלא כשהם חוזרים הביתה (גוגל בעצם קוברת כאן את ספרי האורחים הלא וירטואליים…).
  • כמו כן, אסור לעודד לקוחות לכתוב ביקורות על ידי תמריצים שונים כגון מתנות.
  • מקדמי אתרים לא יכולים לפרסם ביקורות בשמם של אחרים (אנחנו נוסיף שכל אחד צריך להיכנס עם חשבון גוגל משלו וכבר מזמן אי אפשר לכתוב ביקורות אנונימיות).

250,000 חשבונות טוויטר נפרצו

לפוסט המקורי בניוזגיק

משתמשי טוויטר קיבלו הודעת דואר אלקטרוני רשמית המתריעה בפניהם כי ייתכן שהחשבונות שלהם , כולל שמות משתמשים ,כתובות דואר אלקטרוני וסיסמאות מוצפנות נגנבו… הפורצים התמקדו בחשבונות של גופים גדולים ובעיקר גופי מדיה, אולי למטרות ריגול עסקי או השגת מידע רגיש אחר. באותה נשימה, המליצה טוויטר להשתמש בסיסמאות חזקות של עשרה תווים לפחות.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

8 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
34
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
29
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
68
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
59
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
95
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104988
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99355
מדיה חברתית
דנה רוזן
82453
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

8
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.