חדשות: העדכון החדש נגד אתרי מסחר, שירות Reader נסגר, מה הכי משפיע על הקידום המקומי ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

SEOmoz מציגים כלי ניטור עדכני במיוחד

לפוסט ההכרזה המקורי ב-SEOmoz

SEOMoz מציגים כלי חדש למשתמשי ה–PRO בשם Fresh Web Explorer,  שנועד לספק מידע עדכני על כל הקישורים, הסיגנלים החברתיים והאזכורים של מותגים ברשת. למעשה, הכלי דומה למדי ל- Open Site Explorer, אבל הוא אינו מוגבל לקישורים בלבד, אלא מנתר את כל האזכורים באמצעות סריקת הטקסט של הפידים. אם יש פוסט ישן שגם התגובות שלו ישנות, הוא יקבל דירוג נמוך יחסית בגלל עדכניות נמוכה.

כדי להבין קצת יותר לעומק איך עובד הכלי הזה מאחורי הקלעים, קראו את הפוסט הבא.

עד כמה שניתן להבין, כרגע הכלי מוגבל אך ורק לתכנים שניתן לאחסן בצורת פידים של RSS. כמו כן, הוא אינו יעיל בניתוח של אזכורים חברתיים, וזאת בניגוד לכמה כלים אחרים הקיימים בשוק.

Fresh web explorer

תחזיקו חזק: עדכון חדש צפוי להכות בקרוב באתרי מסחר באיכות נמוכה

הפוסט בבלוג Search Engine Roundtable

מאט קאטס הודיע על עדכון חדש באלגוריתם לצורך זיהוי אתרי מסחר מאיכות נמוכה. הפעם האחרונה שבה גוגל התמקדה באתרים כאלו, הייתה אי שם ב-2010, וגם אז מספר האתרים שנפגעו היה זעום למדי. אם להאמין לקאטס, האלגוריתם יופעל החל מהרבעון השלישי או הרביעי של 2013, כך שבהחלט אפשר לקחת את מה שהוא אומר ברצינות יתרה (ממש כמו שאלגוריתם פינגווין, נקרא בתחילה “אלגוריתם אובר אופטימיזציה”).

מעבר לכך, קאטס מסר לאתר Search Engine Land (ששואב חלק גדול מהעדכונים שלו מ-SERT), שעדכון פינגווין גדול צפוי ב-2013, וזה עדכון שעוד ידברו עליו רבות… עדכון נוסף של אלגוריתם פנדה, למעשה יטמיע אותו בתוך האלגוריתם הראשי של גוגל, כך שלא יהיה צורך יותר בעדכוני נתונים עצמאיים (Data Refreshes). השינוי צפוי להתרחש החל מעדכון פנדה הקרוב  ב-15 או ה-18 לחודש.

מהם הפרמטרים העיקריים לחיפוש לוקאלי נכון ל-2013?

הפוסט המקורי בבלוג Ethical SEO Blog

תחום החיפוש הלוקאלי בארץ אמנם נמצא רק בראשית דרכו, אבל בחו”ל מדובר בנושא חם שכבר מוקדשים לו פאנלים שלמים בכנסים של מקדמי אתרים. David Mihm מ – SEOmoz, ניסה לחזות מהם הפרמטרים החשובים ביותר כיום לקידום מקומי, ואלו המסקנות שאליהן הגיע :

האזכורים מהווים את הפרמטר החשוב ביותר לקידום מקומי, אך יש להפריד בין אזכור בפורמט NAP (כתובת , שם האירוע ומספר טלפון), אזכורים אחרים (ציטוטים), ביקורות וקישורים. Mihm לא פוסל גם שיתופי פעולה עם מחלקות יחסי ציבור בארגון וממליץ להשתמש באתרים מקומיים שמפרסמים אירועים, כמו למשל Eventbrite.

לגבי ביקורות, הוא ממליץ לאזן בין ביקורות גולשים שמגיעות מתוך Google + ובין ביקורות חיצוניות. כמובן שעדיף לבנות יחסי ציבור טוב עם המבקרים ולא להסתמך על ביקורות מכורות מראש.

לסיום, הוא ממליץ שאם כבר מקשרים לדפים לוקאלים, עדיף לקשר לדפי אירועים בתוך אתרי אינטרנט ולא לדפים לוקאלים של Google Plus.

האם צפויה מתקפת סייבר גדולה במיוחד ב-7 לאפריל?

לפוסט הרלוונטי באתר Feeder

קחו את מה שאנחנו כותבים כאן בעירבון מוגבל, אבל אולי זה הזמן להדק את האבטחה סביב האתר שלכם : התארגנות גדולה במיוחד של האקרים מרחבי העולם מתגבשת במטרה לתקוף אתרי אינטרנט ישראלים בשבעה לאפריל. לפי התחזיות, מתקפה זו אמורה להוות המשך לתקיפה שהתבצעה במהלך מבצע עמוד ענן ונודעה בכינוי OpIsrael.

עם זאת ולפני שנכנסים לפאניקה, חשוב לזכור שאתרים ישראלים מותקפים ללא הרף כדבר שבשגרה ולא ברור בדיוק מי עומד מאחורי ההרכב הנוכחי של קבוצת “אנונימוס” (אותה קבוצה שאיימה בעבר בהפלת פייסבוק…).

בצער רב גוגל הודיעו שהולכים לסגור את Google Reader

לפוסט הרשמי בבלוג של גוגל רידר

גוגל הודיעה השבוע על סגירת אחד מהשירותים הפופולאריים ביותר שלה לקריאת פידים של RSS ,Google Reader. הסגירה עצמה תתבצע בראשון ביולי, ומי שרוצה לייצא את רשימת הקריאה שלו, יוכל לעשות זאת באמצעות Google Takeout במהלך שלושת החודשים הבאים. הדבר דומה למדי לייבוא של סרטוני Youtube שגוגל הציעה בעבר.

גוגל אינה מוכנה להתחייב אם ומתי יחזור השרות, אבל סביר להניח שהיכולות של Google Reader יוטמעו במוצרים אחרים של החברה.

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

13 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
122
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104787
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100256
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99174
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

13
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.