ג’לי הסרטארטאפ החדש של מייסד טוויטר, שיתוף תוכן מאתרים ל-WhatsApp ועוד…

איתי ברנר

עדכונים שבועיים על פרסום ושיווק באינטרנטבכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. הרשם לעדכון וקבל מייל שבועי עם כל הסיפורים והחדשות.

סטארטפ ישראלי מאפשר לשתף תכנים מכל אתר ל – WhatsApp

לדף המסביר כיצד להטמיע את Avakoo באתר שלכם

למרות ש-WhatsApp היא כיום אחת מהאפליקציות הכי נפוצות בטלפונים החכמים, היא אינה זמינה למחשבים אישיים או אפילו לטאבלטים מכיוון שאין להם שום מספר טלפון המשויך אליהם. Avakoo מגשרת על הפער הזה ומאפשרת לכם להפיץ תכנים מכל אתר אינטרנט המציג את הכפתור אל רשימת אנשי הקשר שלכם ב – WhatsApp.

למרבה הצער, כרגע נראה שעל מנת להשתמש בשירות לא מספיק רק להירשם אליו, אלא צריך בנוסף להתקין את האפליקציה שלו באנדרואיד או באייפון (וזאת כנראה על מנת שלא לחשוף את המספר שלכם), ולכן לא ברור כמה אנשים מחוץ למעגל המשווקים באינטרנט יעשו את המאמץ… בכל אופן, ניתן להתקין את  אבאקו גם כתוסף לכרום ובקרוב לפיירפוקס.

הנתונים בכלי מנהלי האתרים הופכים למדויקים יותר

לפוסט המקורי בבלוג של מנהלי אתרים בגוגל

כל מי שרגיל להשתמש בתכונה השימושית למדי של נתונים אודות שאילתות חיפוש בכלי מנהלי האתרים, בוודאי שם לב שהם תמיד מעוגלים כלפי מעלה או מטה (500, 1000 וכו’). כעת גוגל מבטיחה שעקב שיפורים שונים בכלי, הנתונים יהיו הרבה יותר מדויקים וכבר לא נראה רק אפסים בסוף של כל מספר.

ההכרזה המקורית הייתה לפני ארבעה ימים, אבל כבר עכשיו אפשר לראות שגוגל סימנו את התאריך שממנו הנתונים השתנו:

שיפור בנתונים בוובמסטר טולס

מעכשיו תוכלו לשלוח הודעה דוא”ל לכל מי שנמצא במעגלים שלכם בקלות

לעמוד העזרה הרלוונטי

צעד מתבקש או גן עדן לספאמרים? תכונה חדשה בג’ימייל / גוגל פלוס מאפשרת לכם לשלוח הודעות דואר אלקטרוני לאנשי קשר מהמעגלים שלכם גם אם אתם לא יודעים מהי הכתובת שלהם. כאשר תקלידו את השם שלהם, לא תראו את הכתובת שלהם, והיא תיחשף רק אם הם ישלחו לכם תגובה בחזרה.

שליחת מייל בג'ימייל לחברים בגוגל פלוס

כמו כן, אם מישהו שלא נמצא במעגלים שלכם, אבל אתם נמצאים במעגלים שלו, שולח לכם הודעה, היא תופנה לטאב של רשתות חברתיות בחשבון שלכם וההפך והשולח לא יוכל לעשות זאת יותר מפעם אחת.

למרות שמדובר ללא ספק בתכונה שימושית מאוד, נשאלת השאלה האם ספאמרים לא ישתמשו בה לרעה משום שלא ברור האם כי ההודעות ישלחו תמיד לתיבת הרשתות החברתיות, או שהמנגנון של  Gmail נגד ספאם עדיין יפעל ויזרוק הודעות כאלו הישר לתיקיית הספאם? בנוסף לכך, האם תהיה מגבלה על מספר האנשים המקסימלי שניתן להוסיף לשדה To או Bcc?

בכל אופן, החדשות הטובות הן שניתן לכבות את התכונה הזו ולשלוט במי שיכול לשלוח לכם הודעות.

האם “ג’לי” של ביז סטון תצליח היכן שגוגל ופייסבוק נכשלו?

לפוסט ההכרזה הרשמי בבלוג של ג’לי

אחד הטרנדים החמים ביותר כיום , כזה שגם חברות המתמקדות בחיפוש כמו גוגל וגם הרשתות החברתיות כגון פייסבוק רוצות לקחת בו חלק , הוא האפשרות לתת לגולשים תשובות על שאלות שנשאלות בשפה טבעית. גוגל כמובן מנסה לפתור זאת בצורה אלגוריתמית ואילו פייסבוק ניסתה לפתור זאת בצורה חברתית לחלוטין, אבל ייתכן שהדרך הטובה ביותר היא דווקא שילוב של השניים…

ביז סטון, אחד ממייסדי טוויטר, מציג סטארטפ חדש בשם ג’לי המציע לכל מי שמוריד את האפליקציה לקבל תשובות לשאלות באמצעות תיבת חיפוש. תיבת החיפוש אולי מזכירה את זו של מנועי החיפוש, אבל מאחורי הקלעים היא פועלת בצורה שונה והשאלה שנשאלת באמצעותה נשלחת לכל אנשים הקשר של המשתמש ואנשים הקשורים אליהם ברשתות החברתיות השונות. בנוסף לכך, אפשר לצרף לשאלה תמונות גזורות, מוגדלות או שנוספו להן הערות בטוש וירטואלי על מנת להפוך את השאלה לממוקדת יותר.

ביז סטון מסביר שהם בחרו במדוזה לייצג את המוצר שלהם משום שהיא מכילה רשת של עצבים שמשמשים לה בתור “מוח”, וזה דומה לחזון שלהם ליצור רשת של אנשים שעוזרים אחד לשני. מנועי חיפוש עוזרים למשתמשים למצוא מידע באתרים ברשת, בעוד שג’לי מתמקדים בידע אצל אנשים.

הקאצ’ של האפליקציה החדשה הוא שאי אפשר להשתמש בה בלי שהיא תהיה מותקנת בשני הצדדים (גם אצל השואלים וגם אצל המשיבים). ייתכן כי בעתיד היא תהפוך גם לאפליקציה פנימית בתוך רשתות חברתיות קיימות, אבל כרגע זה לא המצב.

מקאפי נגד מקאפי (לשעבר)

לפוסט המקורי ב- Geektime

כנראה שלא לזה אינטל התכוונה כשהיא החליפה את שם המותג Mcafee של תוכנת האנטי וירוס הוותיקה ל-Intel Security (החברה נמכרה לאינטל כבר ב-2010): אחת התגובות היותר יוצאות דופן למהלך הגיעה דווקא מהמייסד המקורי של החברה, ג’ון מקאפי, וזה מה שהיה לו לומר: “התחננתי בפני אינטל במשך זמן רב להסיר את שם המותג מהמוצרים, או לתקן את המוצרים המחזיקים את שמי. הוא הוסיף וסיפר לאתר הטכנולוגיה The Verge כי ״עכשיו, אני אסיר תודה לנצח לאינטל ששחררו אותי מהחברה הנוראית הזו, עם התוכנה הגרועה ביותר על פני כדור הארץ. אלו לא המילים שלי, אלא מילים של מיליוני משתמשים זועמים. ההחלטה של אינטל פשוט הרימה אותי מרוב אושר, מעבר למה שניתן להסביר במילים״.

המילים כאן אולי מדברות בעד עצמן, אבל כפי שאפשר לראות בסרטון, מקאפי בהחלט עומד מאחוריהן והסרטון שבו הוא מסביר כיצד להסיר את תוכנת האנטי וירוס של החברה אותו פרסם לפני כחצי שנה, זכה כבר ל-4 מיליון צפיות:

בין היתר, מקאפי מתייחס בדבריו למספר תקלות חמורות שהתגלו בתוכנה בעשור האחרון, כמו זו שזיהתה בטעות את חבילת העדכונים Windows SP 3 כוירוס ומחקה קובץ מערכת חשוב שלמעשה השבית את כל המחשבים שהריצו את התוכנה ביחד עם העדכון… במקרים אחרים האקרים גילו וחשפו לציבור פרצות אבטחה בתוך התכנה עצמה. מקאפי עצמו אגב, כבר לא נמצא בחברה מעל 15 שנים, מה שבהחלט יכול להצדיק את המרמור שלו גם בפן האישי.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105019
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99484
מדיה חברתית
בן אורן
87773
קידום אתרים
דנה רוזן
82462
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.