47 נקודות עיקריות מתוך כנס ה-SMX East 2013

יגאל סטולפנר
כנס SMX 2013

בתחילת חודש אוקטובר יצא לי לבקר בכנס ה-SMX East בניו יורק, הגרסה “המלאה” של SMX ירושלים. בהמשך לפוסט שכתב פבל לפני שנתיים לגבי ה-SES, ריכזתי כאן עבורכם את 47 הדברים העיקריים עליהם דיברו בכנס עבור כל מי שפספס.

את הכנס מארגנים מדי שנה אנשי Third Door Media, החברה מאחורי Marketing Land ו-Search Engine Land.

כיוון שמדובר בהפקה אמריקאית לא הופתעתי שהכל דפק כמו שעון: הכל התחיל בזמן, הסתיים בזמן וללא לחישות באולמות. בין האנשים שפגשתי נתקלתי בעוד 5-6 ישראלים מלבדנו (אנחנו הגענו 2), לא מעט אירופאים וכמובן רוב אמריקאי.

אז מה בעצם היה לנו בכנס?

הכנס מתחלק ל-3 ימים ובכל יום יש 4 מסלולים כשבסך הכל התחומים הם: SEO, PPC, Mobile וסוג של מחנה אימונים למתחילים. כל נושא הרשתות החברתיות שכוסה באופן חלקי בלבד נכנס תחת מסלול ה-SEO.

אם בכל זאת תרצו הפרדה אז עבור הרשתות החברתיות יש ל-SMX כנס נפרד החודש (נובמבר) בלאס וגאס.

כיוון שאי אפשר להגיע לכל הסשנים בו זמנית, בחרתי מראש את מה שהיה נראה לי כרלוונטי ביותר עבורי – SEO, Mobile  ורשתות חברתיות. כמובן שאחד היתרונות בכך שהיינו שני אנשים הוא האפשרות להתפצל לשני סשנים מעניינים במקביל.

חשוב לציין שלא מדובר בסיקור מלא של הכנס אלא בנקודות אליהן אני בחרתי להתייחס, בכנסים אינטנסיביים של מספר ימים חשוב מאד להתמקד במה שרלוונטי לך וכך השתדלתי לעשות.

פינגווין

אולם ההרצאות

הסשן הראשון אליו נכנסתי היה ה- Penguin-proof Link Building, אולי הנושא המעניין ביותר בשנה האחרונה.

מה שלא הפתיע בכלל הוא שכשיצאתי מהסשן של 75 דקות והבנתי שלמעשה לא גיליתי (כמעט) שום דבר חדש על עדכון פינגווין עצמו, אלא בעיקר גישות התייחסות לעדכון:

1. קישורים טבעיים מול לא טבעיים: כל קישור נכנס אשר הייתה לכם כל מעורבות שהיא בהקמתו, בסופו של דבר עלול לפגוע בכם.

2. בצוות הספאם של גוגל (הצוות של מאט כץ) יש סטטיסטיקאים ולכן כדאי לזכור שלפעמים גם קישור שבאמת הגיע אליכם באופן טבעי יכנס תחת קטגוריית הקישורים הלא טבעיים של גוגל פשוט כי סטטיסטית הוא נראה לא טבעי. נקודה למחשבה.

כמה ציטוטים משעשעים שלמרות שהם לא מחדשים הרבה, לפעמים שווה לחזור עליהם:

3. בכל פעם שמישהו מציע לכם לשלם על משהו שהוא SEO-Friendly, כנראה שהוא לא כזה.

4. בלוג אורח – אמנם לכתוב בבלוג של מישהו אחר זה נהדר, אבל לדחוף קישורים בגוף הטקסט אל אותו האתר שוב ושוב, לא עובד יותר וזה לא המקום.

5. בסופו של דבר פעם נוספת חזרנו לנושא התכנים ועל כמה חשובה איכות התוכן, יצירת מוצר טוב יותר שהמשתמשים ירצו לשתף. אני חושב ששמעתי את זה כבר פעם…

6. דוקא טיפ לא רע: כנסו לגוגל וובמסטר טולס ותמצאו את רשימת עמודי ה-404 שלכם. על כל קישור כזה אפשר ללחוץ ויפתח חלון Linked From. כאן אפשר למצוא קישורים נכנסים שמגיעים לעמוד 404 אצלכם, מספיק לתקן אותו או להוסיף פקודת רידיירקט 301 והנה הקישור חזר אליכם.

7. בסופו של דבר השורה התחתונה בסשן עלולה קצת לבלבל: מצד אחד יש להפסיק ליצור קישורים ומהצד השני יש להמשיך וגם לגרום להם להגיע אלינו באופן טבעי. הקישורים צריכים גם להיראות טבעיים וגם להיות כאלו באמת.

ברור שאין הוראות מפורשות ולכן כל אחד יקח את זה לאן שהוא מבין לנכון.

חלק גדול מהסשן היה פשוט דיון – הוצאת קיטור שאמנם היה משעשע לשמוע אבל לא חידש בעצם שום דבר. טוב, נמשיך, אנחנו רק בתחילת היום הראשון.

מובייל – קידום אפליקציות

אז נתחיל מכמה עובדות מעניינות:

8. נתון מעניין לאמצע 2013: 80% מהשימוש במובייל היום מתבצע באפליציות עצמן, זה אולי נשמע כמו נתון יבש בלבד אבל זה יכול להפוך גישות שלמות של חברות בעניין הפיכת מוצר לרלוונטי יותר עבור שוק המובייל.

9. נתון שקצת לא ברור לי כיצד נמדד אבל אחד המרצים ציין ש-65% מההורדות היום בארה”ב (גם iOS וגם אנדרואיד) מגיעות מחיפוש ישיר באפסטור או בגוגל פליי – או במילים אחרות 65% מההורדות הן אורגניות.

10. כפי שכבר ידוע בכל הנוגע לקידום באנדרואיד, גוגל עדין נותנים משקל רב היום בגוגל פליי לכל הקשור במילות מפתח, גם בטקסט וגם ובכותרת. כדאי להכיר וגם לשים לב לעניין הזה לאורך זמן כי התחושה האישית שלי שביום מן הימים זה ישתנה.

11. במקרה של iOS, חשוב לעשות התאמות לגרסה החדשה של אפל – iOS7. דוגמא אחת מעניינת שנתנו היא שאפליקציה אשר האייקון שלה לא יתאים לקריטריונים של iOS7, מראש לא תוכל להופיע בקטגוריית ה-Featured Apps.

12. כדאי לשים לב לחלק העליון של התיאור (מה שנקרא Above the fold), מעטים קוראים הלאה ולכן את עיקר הדברים והמילים הרלוונטיות יש תמיד לשים בחלק העליון.

13. אחד המרצים ציין שכיום טוויטר היא הרשת החברתית העיקרית אליה שמים לב אפל בכל הנוגע לדירוגים וGoogle+ במקרה של גוגל פליי, לגבי השני אין מה להוסיף אבל לגבי הראשון אני אישית לא לגמרי יודע על מה אמרה זו מבוססת.

14. על מנת להיות Featured בגוגל פליי, על האפליקציה לקבל לכל הפחות דירוג מינימלי של 4 ו-3 במקרה של אפל. (אני אישית מכיר מספר מעט שונה במקרה של גוגל פליי – 4.5)

15. אחד המרצים: כיוםASO  מאד מזכיר לנו את ה-SEO של סוף שנות ה90, והכוונה בעיקר לנושא בניית הקישורים. באופן אישי אוכל להגיד שלפחות במקרה של גוגל פליי, ברור לנו שגם זה עלול להיות זמני בלבד.

16. ריץ’ סניפטס -> קיימים תגים מיוחדים עבור עמודי האפליקציה באתר שלכם. כדאי להכיר, ללמוד ולהשתמש.

קיימת המלצה כללית ליצור עמוד שירכז את מה שיש לאתר להציע במובייל, מטרת התגים היא כמובן לסייע לגוגל במציאת המידע העיקרי לגבי האפליקציה כמו הקישור לאפליקציה, הדירוג שלה וכד’.

דוגמא אחת בודדת לתגית הקישור אל עמוד האפליקציה:

<a href=”URL” itemprop=”DownloadUrl”>APPs_URL</a>

17. רשימת רעיונות כללית ביותר עבור שיווק אפליקציה (קראתי כבר טובים יותר)

  • PR
  • חסות באירועים
  • סיקור האפליקציה באתרים יעודיים
  • השתלבות בבלוגים רלוונטיים
  • תחרויות

18. שלושה כלים הומלצו בסוף הסשן, את כולם יצא לי לנסות ולכן אגיד שלכל אחד מהם יתרון משלו:

  • Flurry – יעיל עד כמה שזה יכול להיות לניהול ערוצי התנועה והורדות.
  • AppAnnie – יעיל לניהול הקטגוריה הרלווטית לך, מי הם המתחרים הישירים שלך והיכן אתה ביחס אליהם.
  • MobileDevHQ – ניהול דירוגים של ביטויי חיפוש, פועל גם עםiOS  וגם עם אנדרואיד, בשלב זה אנדרואיד בארה”ב בלבד.

אולם הרצאה אחרת

מובייל – אתרי מובייל

כמה עובדות מעניינות:

20. לקחו את הודו כדוגמא, משנת 2012 ועד 2013 אחוז החיפושים במובייל עלה מ40 ל60!

21. החיפוש במובייל יעקוף את החיפוש מהדסקטופ עד סוף 2015 (אפשר להתווכח על זה כמובן).

22. כנ”ל לגבי העובדה שעד סוף השנה הנוכחית יהיו יותר מכשירים ניידים מבני אדם בכדור הארץ.

23. בכל הנוגע לשימוש מובייל בתחומים: תיירות, קניות ופיננסים -> קיים גידול של כ-100% מדי שנה במהלך השנתיים-שלוש האחרונות.

24. גוגל מעדיפים אתרים רספונסיביים, והם פרסמו את זה עוד ב-2012 אבל חזרו על זה בכנס. מצד שני הם לחלוטין לא אומרים שאתרים רספונסיביים יהנו מדירוגים טובים יותר. הייתכן שגוגל ממליצים על זה פשוט כי ככה יותר נוח להם? להם ללא ספק יותר נוח לסרוק URL אחד בודד.

נתונים מובנים – Structured Data ו- Authorship

כידוע כל סוגיית ה-Structured Data תופסת תאוצה בשנתיים האחרונות ונדמה שבשנה האחרונה בפרט, וזאת לאחר שגוגל החליטו לאמץ את הסטדנרט ולהציג חלק מה-Structured Data כריץ’ סניפטס בתוצאות החיפוש.

לכן לא מפתיע שגם בכנס היו 2-3 סשנים בנושא, אבל אני חייב להודות שהם חזרו באחד הסשנים על כמה דברים שנאמרו בסשן הקודם.

באופן כללי מנועי החיפוש התבססו בשנים האחרונות בעיקר על מילות חיפוש. זה לא שהן כבר לא רלוונטיות, אבל הן הופכות עם הזמן למשניות -> כאן בעצם ה-Structured Data (או נתונים מובנים אם תרצו) נכנס לתמונה. המטרה היא כמובן ליצור חיבור טוב יותר בין המשתמש למידע המדויק אותו הוא מחפש.

25. הנתונים המובנים למעשה מאפשרים למנוע החיפוש להבין טוב יותר את מה שהעמוד מציע.

26. כפי שרבים מבינים, המטרה העיקרית של הריץ’ סניפטס בתוצאות החיפוש עבור בעלי האתרים היא שיפור הCTR ע”י שיפור הניראות -> מדברים על נתונים של בין 15% ל-50% בשיפור הCTR. חשוב כמובן להבין שלקישורים הנוספים שמקבלים בעמוד התוצאות יש חלק גדול בשיפור הזה!

27. הנתונים המובנים יכולים כבר בשלב זה לתרום לאמון המשתמשים באתר שלכם – בעיקר בגלל שחלק גדול מן האתרים עדין לא הפנימו את הנושא ולכן כדאי להקדים וליישם.

28. rNews – תקן חדש יחסית שיצרו אנשי ה-NYTimes עבור עולם החדשות וכבר קיים כסטנדרט שאומץ ע”י Schema. הסיבה לכך שהם יצרו את התקן הזה היא כי היה להם ברור שמנועי חיפוש לא מבינים כתבות חדשותיות כפי שאנחנו הקוראים מבינים אותן.

29. היה שימוש בכל מיני מילים כמו “strings to things” ו”keywords to entities”, בסופו של דבר השורה התחתונה היא שלפעמים משתמש מחפש X ולמעשה מתכוון לY, הנתונים המובנים עוזרים למנוע החיפוש להתאים טוב יותר עבור כל משתמש את התוצאה הרצויה.

30. Authorship – הנושא הזה אינו חדש ועדין חלק גדול מהאתרים לא יישמו אותו באופן מלא. לא נתעכב על למה זה חשוב או כיצד מיישמים פשוט כי זה נושא שדובר עליו הרבה כבר בעבר אבל כן אציין את הנקודות שצויינו כעיקריות בחישוב ה-Author Rank:

  • מספר ה+1 בתכני הכתב
  • מספר ה-Google+ Circles שבהם נמצא הכתב (כמה אנשים עוקבים אחר הכתב)
  • קישורים הדדיים בין הכתב לבין כתבים אחרים להם Author Rank גבוה
  • שילוב של מספר האתרים בהם הכתב כותב וה-Authority שלהם

מסקנה עיקרית:

אמנם רבים עדין נותנים את עיקר המשקל לפייסבוק כמרכיב תנועה בכל הנוגע לרשתות חברתיות, אך אני שוב ושוב שומע שהזמן להשקיע בGoogle+ הוא ממש היום.

המוצרים של גוגל דוגמת Google+ באופן כללי ו-Rel=Author באופן ספציפי הם מוצרים שכנראה גוגל לא יצרו ללא סיבה ולמרות שלא לכולם קל לקבל את זה, כנראה שכן מדובר בהשקעה טובה לטווח הארוך.

כל מי שגוגל משמעותית לעסק שלו, חשוב שישקיע יותר בערוץ הספציפי הזה ואם תרצו דוגמה נוספת אז תוכלו להציץ בפוסט האחרון של רנד ב-Moz שמדבר על איך למעשה Google+ משפיע על תוצאות החיפוש כבר היום.

31. דבר אחרון לנושא הנתונים המובנים – תמיד לבדוק, לגוגל יש כלי פשוט איתו אפשר לבדוק אם יישמתם את הכל כמו שצריך בעמוד.

לסיכום הנתונים המובנים: לצערי לא היו כמעט דוגמאות ספציפיות וזה הפריע לי כי דוקא פה קיויתי מאד לראות איזה מקרה בוחן רציני כדי להבין טוב יותר באיזה מקרים יישמו מה, מתי זה התחיל להשפיע וכמובן איך. קצת יותר מדי תאוריה אבל את הנקודה העיקרית הבנתי ולקחתי איתי לפחות 2 דברים שאנחנו עומדים ליישם.

גורמי הדירוג

סשן מעניין ומוצלח אך אחרי שהשנה Moz פירסמו את תוצאות המדגם שלהם, מדגם אשר גם סוכם בפרטים כאן באתר – נדמה היה שלסשן הזה לא היה הרבה מה לחדש. אז מה בכל זאת היה מעניין לשמוע?

32. עובדה מעניינת: 40% מהמשתמשים יעזבו את האתר אם הוא לא יעלה בתוך 3 שניות.

33. שיעור ההמרה ירד ב-7% נוספים עבור כל שנייה נוספת. לא משנה אם מדוייק או לא, ההמחשה ברורה.

34.עניין שחזר על עצמו שוב ושוב במספר מקרים בכנס הוא חשיבות הGoogle+ ועד כמה לכולם כבר ברור שהוא צריך להיות בעדיפות העליונה עבור אנשי ה-SEO לעומת פייסבוק וטוויטר שהופכים למשניים. אמנם הם חשובים ביותר בכל הנוגע לשיווק ברשתות החברתיות אבל בהקשר של מנועי חיפוש הסיפור קצת אחר.

אופטימיזציה ביוטיוב

את היום האחרון של הכנס פתחנו בסשן מעניין מאד על מנוע החיפוש השני הגדול ביותר.

לפניכם מספר נקודות שאהבתי במיוחד:

35. נתחיל בבסיס, הצלחה של וידאו ניתן למדוד ב:

  • מספר צפיות
  • מספר תגובות
  • Likes לעומת Dislikes
  • מנויים (Subscribers לערוץ)

36. מספר שאלות שכדאי לשאול ברמת האסטרטגיה לפני יצירת הוידאו:

  • מהי מטרת הוידאו?
  • כיצד משתלב עם ערוצי/יוזמות שיווק נוספות שלנו?
  • מהן המטרות המדוייקות?

37. למה אנו זקוקים עבור הצלחת הוידאו:

  • תוכן נהדר – כמובן
  • קהל יעד
  • בסיס משתמשים קבוע
  • אופטימיזציה לחשיפה מקסימלית

38. ציטוט שמאד אהבתי לגבי ההתחייבות שלנו לצופים בוידאו: “עלינו לבדר, לתקשר, לידע ולהעשיר”. כמובן שהיו כמה דוגמאות מסרטונים מוכרים יחסית ברשת עבור השילוב של הרביעייה הזו אבל העיקרון עצמו כעיקרון מנחה יכול לעזור בעיניי למי שעומד לפני יצירת וידאו.

נקודה שחזרה מספר פעמים היא החשיבות העיקרית בסוגיית זיהוי קהל היעד המדוייק שלנו לפני יצירת הוידאו, כמובן שזה נכון לגבי כמעט כל פעולות השיווק שלנו באינטרנט.

39. צ’ק ליסט קצר לחשיפה ראשונית עם פרסום הוידאו:

  • יצירת קשר עם משתמשים נוכחיים – למשל בניוזלטר
  • שיתוף פנימי, חברים/קולגות
  • שיתוף ברשתות החברתיות
  • הטמעה באתר (דרך יוטיוב כמובן)

40. אופטימיזציית הכנה לעליה לאויר:

  • בחירת שם קצר וברור לערוץ
  • כותרת הוידאו צריכה להיות מזמינה וברורה עם שימוש במילים רלוונטיות ושם המותג בסוף
  • יש להתייחס לכותרת כפי שהיית מתייחס למודעת Adwords, זה כמובן נורא כללי אבל עדין נותן זוית ראייה מעניינת
  • קיימת אפשרות ליצירת קישורים בתוך התיאור
  • Thumbnail – לשים לב לבחירה טובה של תמונה מזמינה

41. טיפ נוסף שאהבתי היה חלוקת ה60/30/10. ביצירת וידאו ליוטיוב כדאי לחשוב באופן הבא:

  • 60% בידור
  • 30% השראה
  • 10% מיתוג

42. Annotations – מכירים את זה שבאמצע הוידאו קופץ חלון קטן עם טקסט? אפשר לנצל את הבמה ליצרת קשר עם הצופים, להמליץ להם על ערוצי ה-Social של המותג, להזכיר ללחוץ על כפתור ה-Like או לחילופין רק להסביר את החלק הספציפי בוידאו. אם הולכים על המלצה ל-Like או קישור לערוץ או אתר, כדאי כמובן לתזמן את זה נכון במהלך הוידאו עצמו.

43. גורמי דירוג עיקריים ביוטיוב, לאו דוקא לפי הסדר:

  • זמן הצפייה הכולל בוידאו
  • מספר Likes וכמובן לעומת Dislikes
  • צפיות
  • מספר הצפיות עד הסוף (לכן הרבה פעמים ממליצים על סרטונים קצרים)
  • תגובות
  • שיתופים
  • מספר מנויים לערוץ
  • מספר הטמעות (Embed)
  • וכמובן כותרות ותיאורים (שימוש במילות מפתח כפי שאנחנו מכירים כבר)

מספר סשנים נוספים:

דוכנים בכנס

כיוון שהמשמעות שלהם נמוכה יותר ואני כן רוצה שתקראו עד הסוף אני אקצר לגבי כמה סשנים נוספים:

44. In House SEO & Social Media – סשן שאישית מאד אהבתי אם כי היה תיאורטי מאד שדיבר למעשה על החשיבות בשיתוף פעולה בין 2 התחומים האלו.

כמובן שבניית מחלקת השיווק תלויה בהמון גורמים ומשתנה מארגון לארגון אך בסופו של דבר היום הקשר בין SEO לשיווק ברשתות חברתיות ברור. כששני הצוותים האלו מחוברים ויושבים יחד קל יותר לתקשר, לקדם במקביל את אותם הדברים (למשל, קידום ברשתות חברתיות של תכנים המקודמים ע”י צוות ה-SEO) ובכלל, לקדם מטרות משותפות ולמדוד הצלחה באופן זהה.

45. Maximizing Enterprise SEO – עוד סשן תאורטי שבעיקר פנה מבחינתנו למנכ”לים ול-CTOs.

דיברו על החשיבות של SEO  בארגון, על כמה חשוב להתחיל כל מוצר מה-SEO -> הרבה לפני הפיתוח. ציטוט אחד שמשך את תשומת לב הקהל: “בניית אתר ללא תכנוןSEO  דומה לבניית בית ללא תכנון החיווט”.

46. דיון – לאן הולכים בשנת 2014: עוד סשן ביום האחרון שהועבר ע”י דני סוליבן. האולם היה מלא עד אפס מקום עם עוד עשרות אנשים שעמדו בצדדים. הפאנל עצמו היה בעיקר משעשע.

העביר אותו כאמור דני והיו נוכחים עוד 4 אנשי פאנל: 2 אנשיSEO  שאותם אני פחות מכיר, בריאן וייט מה-WebSpam של גוגל ודואן פורסטר , הבחור שמנהל את ה-Webmaster Tools של בינג.

את רוב הדיון תפסו העקיצות שבאו מכולם אל עבר בריאן וייט מגוגל, הוא נתן כמה הסברים פוליטיים לסוגיית ה-Not Provided שכמובן קשורה בהגנה על המשתמשים של גוגל, דני שאל את דואן האם לו יש דרך שנוכל לקבל Keyword Data מגוגל – כולם צחקו וככה פחות או יותר התנהלה כל השעה.

טוויטר

אז קודם כל, בארץ טוויטר עוד לא תפס כמו בארה”ב, אבל מה שהדהים אותי בכנס זה שכל השאלות למרצים עברו דרך טוויטר. בתחילת כל סשן מפרסמים את ה-Hashtag הרלוונטי לחדר לדוגמא: #smx #32A

ומכאן את כל השאלות מעלים דרך טוויטר ובסוף הסשן בוחרים כמה שאלות נבחרות ללא הרמות ידיים. מעבר לזה נדמה שבמהלך הסשן 50% מהקהל פשוט ישבו וצייצו בלי סוף. לנו זה עוד לא בא בטבעיות.

47. דבר נוסף לגבי טוויטר, את היום השני התחיל דני סוליבן בראיון של כשעה עם ריצ’רד אלפונסי, סמנכ”ל המכירות של טוויטר. למי שזה מעניין אותו אפשר לראות את כל הראיון ממש כאן:

סיכום

ל-SMX 3 כנסים מדי שנה בארה”ב:

  1. 3 ימים בניו יורק (East)
  2. 3 ימים בסן חוזה (West)
  3. יומיים של SMX Advanced בסיאטל, חבל רק שכל כך רחוק בשביל יומיים.

לסיכום כדאי מאד לבוא מוכנים, לקרוא לפני כן את הלו”ז ולהחליט מראש מה מתאים, לראות מי הם אנשי הפאנל המרצים ולבוא עם שאלות, לא נתקלתי במרצה אחד שלא היה מוכן לדבר איתי ולענות לי על שאלות בנפרד אחרי כל סשן ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות הזו כי את כל היתר הרי תוכלו לקרוא גם בבלוגים.

לא מעט אנשים בתעשייה שאלו אותי לאחרונה האם כדאי לנסוע לכנס הזה והתשובה היא קודם כל כן, אבל לא בהכרח לכולם.

היתרון העיקרי של הכנס הוא לאו דוקא במידע שמקבלים בסשנים אלא בקשרים שעושים עם האנשים הרלוונטיים לך. חודש אחרי הכנס ואני בעיצומן של כמה התקשרויות עם כמה אנשים מהכנס, כאלו שהרצו וגם כאלו שבאו לשמוע.

כמו שכבר אמרתי את עיקר התכנים אפשר לקרוא גם בבלוגים אבל התחושה של להיות שם היא אחרת לגמרי ומחברת אותך מאד עם מה שקורה ממש עכשיו.

למי שמעוניין בחווית 3D של הבלוגים המובילים היום את עולם ה-SEO, הכנס הזה הוא בדיוק זה.

אשמח לשמוע את דעתכם בתגובות.

עוגה

נכתב על ידי
עוסק בבנייה ובקידום אתרים למעלה מעשור, מאז שנת 2007 ועד היום מנהל את תחום ה-SEO בחברת Investing.com. כרגע קיימת משרה פתוחה לתפקיד SEO בחברה וניתן ליצור קשר עם יגאל דרך לינקדאין או טוויטר.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

31 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

31
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.