חדש בבלוג: חדשות טריות טריות מעולם ה-SEO והשיווק באינטרנט

פבל ישראלסקי

כבר הרבה זמן שאני חושב לשלב פינת חדשות עדכניות בבלוג וסוף סוף זה יוצא לפועל. אתם מוזמנים להיכנס, להתרשם ולהגיב אם יש לכם פידבקים: חדשות קידום אתרים

הסיבה היחידה שעד כה לא הרמתי דבר שנשמע כה טריוויאלי, היא מכיוון שאם אני לא מספיק לכתוב פוסטים לבלוג – איך יהיה לי זמן לפרסם ידיעות חדשותיות שמצריכות ממני מעקב יומי אחר מה שקורה? אז החלטתי לשלב כוחות עם אחד הקוראים שלי, אותו אני מכיר גם באופן אישי ומעריך מאד מקצועית – איתי ברנר. איתי הוא בחור כשרוני והוא האיש שמאחורי אתר המשחקים n00b ואחד המייסדים של מקום טוב (אתר תוכן של אזור זכרון יעקב). יחד תכננו את פינת החדשות בקפידה, בתקווה שתהווה מוקד עדכונים ראשוני שאליו יגיעו גולשים כדי לבדוק מה חדש בעולם קידום האתרים והשיווק באינטרנט.

איתי יהיה אחראי על הקטגוריה החדשה שבה ייתפרסמו חדשות מדי מספר ימים (וכמובן שגם אני אשתדל לכתוב שם מדי פעם). מכיוון שקטגוריית החדשות לא נכללת בפיד ה-RSS הראשי, החלטנו שבסוף כל שבוע ייתפרסם פוסט אחד רגיל בבלוג שירכז את כל הידיעות השבועיות מתוך פינת החדשות. הסיבה שהחלטנו לעשות זאת כך, היא בגלל שאם הידיעות החדשותיות היו חלק מפיד ה-RSS הראשי, אלו מכם שרשומים לעדכונים במייל היו מקבלים כל כמה ימים מייל. מה שיכול להתחיל להטריד מאד בסופו של דבר 🙂

אך אם בכל זאת ברצונכם לעקוב בזמן אמת אחרי החדשות, יש 5 דרכים לעשות זאת:

  1. להירשם לערוץ ה- RSS הייעודי של פינת החדשות.
  2. לעקוב אחרי בטוויטר – כל יידיעה תשלח לשם.
  3. להתעדכן ב-wall של הבלוג בפייסבוק – גם לשם היא תשלח.
  4. כמובן המקום הכי עדכני – הדף הראשי של פינת החדשות.
  5. לעשות רפרש בעמוד הבית (החדשות מופיעות מתחת לפוסט הראשי).

אגב, למי מכם שעוד לא רשום לעדכוני הבלוג, מוזמן להירשם כעת ולקבל מייל אחת לשבוע עם כל הידיעות החדשותיות שהתפרסמו באותו שבוע. בזמן האחרון אני עובד על עוד מספר דברים חדשים בבלוג שהולכים להפתיע חלק גדול מכם, מקווה לחשוף אותם בקרוב. עד אז, אתם מוזמנים להתעדכן בפינת החדשות מדי יום, כדי להיות הראשונים לדעת על כל מה שחדש.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.