רימרקטינג חדש בלינקדאין, סקר משפיענים, העוגה של שרה, ניוזלטר בפייסבוק ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו בשבוע החולף? בתחילת כל שבוע נביא כאן חדשות דיגיטל עם רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

אפשרויות רימרקטינג חדשות בלינקדאין

רימרקטינג תמיד היה נדבך חשוב בכל קמפיין ממומן, לכן אין פלא שמנסים לשדרג את הפיצ’ר הזה מדי פעם בפעם. הפעם הגיע תורה של לינקדאין, שהחליטה להוסיף אפשרויות חדשות בפלטפורמת הפרסום שלה.

כעת ניתן לטרגט משתמשים שביצעו פעולה אחת משתיים: צפייה בחלק מסרטון או עד סופו (25%, 50%, 75% או 100%), וכן פתיחה או שליחה של טופס לידים. מכל אחת מהפעולות הללו ניתן כעת ליצור רשימת רימרקטינג להמשך פעילות.

בדיקות מקדימות של לינקדאין הראו עלייה של 20% בהמרות, לצד ירידה של 24% בעלות להמרה.

סקר: שיווק משפיענים 2019

חברת Talkwalker סקרה 823 אנשי שיווק ויח”צ, כדי לגלות האם שימוש במשפיענים הוכיח את עצמו חשוב ואפקטיבי במהלך 2019. בעידן בו שולטים זיופים כמעט בכל נישה (פייק ניוז, ביקורות מזויפות, קהילות מזויפות) – מותגים מחפשים יחסים ארוכי טווח עם משפיענים אותנטיים שיכולים לקדם אותם.

עיקר הממצאים:

  • 69% מדרגים את שיווק המשפיענים בעדיפות עליונה ו/או חשובה.
  • 71% עובדים כרגע עם 50 משפיענים או פחות מכך.
  • 61% יגדילו את התקציב המושקע בשיווק משפיענים.

שלושת האתגרים העיקריים בתחום:

  • 38.9% מתקשים למדוד ROI בשיווק משפיענים.
  • 21.5% מתקשים לזהות את המשפיענים המשפיעים ביותר.
  • 15.8% מתקשים למצוא דרכים יצירתיות לעבודה עם משפיענים.

לסקר המלא (PDF בחלון חדש) >

שליחת ניוזלטר מפייסבוק – בדרך ל-CRM?

בתחילת החודש כמה משתמשי פייסבוק דיווחו על אפשרות חדשה, לשליחת מיילים שיווקיים ישירות מאפליקציית ניהול הדפים.

ראשית יש לאמת את כתובת המייל של ניהול הדף עצמו, ורק לאחר מכן האופציה החדשה תאפשר להוסיף רשימות מיילים לשליחה. בתהליך זה יתבקשו מנהלי הדפים לאמת, בנוסף, שכל כתובת מייל שהם מספקים אכן ניתנה באישור בעליה לשליחת דיוורים במייל. עם סיום תהליך האימות, ניתן להתחיל להקים קמפיינים במייל דרך Pages App.

למעשה מדובר בסוג של מערכת לניהול לקוחות (CRM), בה לכל לקוח יש כרטיס עם פרטי התקשרות (ביניהם גם כתובת מייל). מעבר לעובדה שניתן להשתמש בפרטי הלקוחות לשיווק במייל, אין שום מניעה שבסופו של דבר ניתן יהיה לייצר מהפרטים הללו גם קהלים ממוקדים לפרסום בהמשך.

SEMrush הקימה שירות לבניית קישורים – וחזרה בה

לפני כשנה, חברת כלי ה-SEO הידועה יצאה עם שירות חדש במרקט פלייס באתר הבית. השירות סיפק בניית קישורים באמצעות מאמרי אורח, לצד שירותים נוספים כגון כתיבת תוכן ועוד. השירות התחייב להביא טראפיק בכמויות נקובות מראש – 1,000+ כניסות, 5,000+ כניסות, 10,000+ וכן 25,000 כניסות ומעלה. המחירים נעו בין 225 ל-525 דולר.

בשבוע האחרון נודע שהשירות החדש עבר להשהיה, וכעת נשארה שם רק אופציה להזמין מאמרים. בעקבות שאלה שנשאל ג’ון מולר אודות השירות, והתגובה של מולר (שמן הסתם לא הייתה בעד) – החליטה Semrush להסיר את האפשרות הזו מהאתר. כעת העמוד נמחק והשירות אינו זמין לרכישה במרקט פלייס באתר.

העוגה של שרה – ניהול מוניטין כזה עוד לא ראיתם

כולנו זוכרים את עוגת הביסקוויטים של שרה נתניהו, ששודרה בטלוויזיה ביום העצמאות האחרון. כולנו גם זוכרים שהגברת הראשונה לא בדיוק הצליחה עם המתכון, מה שגרם לגל של תגובות נגד ברחבי הרשת. עשרות אתרים ציינו את המאורע – אבל האפקט האמיתי היה נסתר עד כה.

שתי אנליסטיות בדקו את תוצאות גוגל לפני ואחרי המאורע, וגילו שהאזכורים והכתבות אודות עוגת הביסקוויטים – דחקו למעשה כתבות שליליות מהעמוד הראשון בגוגל. אם בתחילה חשבנו שמדובר בעוד פשלה של הגברת הראשונה, הרי שבעצם מדובר באסטרטגיה מחושבת היטב, שעיקר מטרתה הייתה כנראה לנקות את גוגל מתוצאות חיפוש שליליות.

כנראה שזה הצליח לתקופה קצרה בלבד. אם נחפש את שמה של הגברת הראשונה כעת, שוב נראה כתבות לא מחמיאות (חלקן ממש חדשות מהתקופה האחרונה). האם היה שווה להשקיע כל כך הרבה כסף באייטם הזה, במקום לנסות לעשות ניהול מוניטין מושקע ואפקטיבי יותר? את זאת יחליטו מומחי האסטרטגיה שגיבשו את הרעיון.

למאמר המלא >

האם פייסבוק משתמשת בחוכמת ההמונים לזיהוי זיופים?

כותב שורות אלו אוהד של מספר דפי פייסבוק בתחומים שונים. באחד מדפי הפייסבוק בהם הגבתי לפני מספר ימים, נתקלתי לפתע בסקר אוטומטי שהופיע בתוך אזור התגובות. הסקר ביקש ממני את דעתי לגבי תגובתו של מישהו אחר, ושאל האם התגובה באיכות גבוהה או נמוכה (ראו צילום מסך).

סקר פייסבוק לגבי אמינות משתמשים

כבר נתקלתי בעבר בסקרי פייסבוק ששאלו אותי לגבי עסקים, ואפילו לגבי פרטים אישיים שלי; אבל זו פעם ראשונה שאני מתבקש לחוות דעה לגבי משתמש אחר ברשת בתוך רובריקת התגובות. האם זו דרכה החדשה של פייסבוק לאמן את ה-AI, כדי שיוכל למצוא ולסנן פרופילים מזויפים בעצמו?

האם נתקלתם במשהו כזה? נשמח לשמוע בתגובות.

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
46
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105067
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99674
מדיה חברתית
בן אורן
87800
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.