חידושים בפייסבוק, יוטיוב קידס בישראל, סקר שכר 2020 ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

חידושי איקומרס בפייסבוק ואינסטגרם

ככל שמתקרבים למבצעים הייחודיים לחודש נובמבר, פייסבוק ממשיכה להשקיע באפשרויות חדשות לרכישה מקוונת. הנה כמה חידושים מהשבוע האחרון:

מודעות אינסטגרם עם תגיות מוצר – כבר מעל שנה שאינסטגרם בוחנת אפשרות של תגיות מוצר בפוסטים אורגניים בעלי הקשר מכירתי, כולל אפשרות להפוך אותם למודעות. כעת – עם השינוי החדש – אפשר ליצור מודעות עם תגיות מוצר ישירות במנהל המודעות, בלי הצורך להשתמש בפוסט האורגני כנקודת מוצא. זמין במודעות תמונה, וידאו וקרוסלה.

קהלים מותאמים להגדלת מעורבות בקניות – אפשרות חדשה ליצירת קהל מותאם אישית, המסייע למשווקים להגיע לאנשים שכבר התעניינו במוצר או במותג שלהם על ידי פעולות כגון שמירת מוצר, צפייה בחנות או התחלת רכישה.

קהלי לוקאלייק של קניות – הרחבת טווח ההגעה על ידי טרגוט קהל, בעל מאפיינים זהים לאלו הקיימים בפייסבוק ובאינסטגרם.

הנחות בחנויות – עסקים ומותגים בעלי חנות “שופס” של פייסבוק, יוכלו לקדם מכירות, הנחות ומבצעים דרך טאב קידום המכירות במנהל הסחר של פייסבוק. זמין רק בארה”ב בשלב זה.

לידיעה המלאה >

יוטיוב קידס הגיע לישראל – שליטה בתכנים המוצגים לילדים

ילדים רבים נחשפים כיום למגוון תכנים ביוטיוב, וההורים לא תמיד מודעים לכך (במיוחד בתקופת הקורונה; כ-83% מהילדים בני 3 עד 12 צופים במסך כלשהו לפחות פעם ביום). הפיצ’ר החדשני (שכבר קיים בחו”ל מזה זמן מה) מאפשר להורים לשלוט בתכנים המוצגים לילדיהם, להגביל את זמן הצפייה ועוד.

השירות ניתן בחינם הן באתר יוטיוב והן באפליקציית יוטיוב. ניתן ליצור עד 8 פרופילים שונים, בהתאם לגילאי הילדים בבית – גיל 4 ומטה, גילאי 5 עד 7 וכן גיל 6 עד 12. כל קבוצה תציג לילדים את התכנים המתאימים להם, בלי לערבב תכנים ופרסומות שעלולים להיות בעייתיים עבורם.

בנוסף אפשר לבטל את אפשרות החיפוש, את התגובות, הלייקים והשיתופים; להגביל את זמן הצפייה בצורה אוטומטית, לחסום גישה באמצעות קוד בן 4 ספרות ועוד. ההורים משתמשים באפליקציה נפרדת בנייד שלהם, על מנת לשלוט במתרחש ולקבוע את התכנים, את משך הצפייה ועוד.

לידיעה המלאה >

יוטיוב קידס בישראל
פרסומת חדשה ליוטיוב קידס באחד מאתרי התוכן בישראל

חידושים בוואטסאפ לעסקים: רכישות מיידיות, ניהול מלאי ועוד

פייסבוק הודיעה על השקעה נוספת בכלים לעסקים באפליקציית וואטסאפ. בקטגוריית הקניות, וואטסאפ יאפשר רכישה ישירה מתוך הצ’ט, כולל התממשקות עם פתרונות איקומרס קיימים.

בקטגוריית אחסון האתרים פייסבוק תציע שירותי אחסון, שיאפשרו לעסקים קטנים ובינוניים לנהל את הצ’טים, הרכישות המקוונות ואפילו ניהול עובדים מהבית בצורה קלה ומהירה יותר. חלק מהשירותים יינתן בחינם (צ’טים, שיחות וידאו ומסרים מיידיים) ועבור חלק אחר ייגבה תשלום.

איך זה יעבוד?
שלב 1 – הלקוח מקליק על וואטסאפ לפתיחת שיחת וידאו עם הספק הרלוונטי.
שלב 2 – הלקוח מנהל צ’ט עם הספק תוך כדי שהוא בודק את המוצרים הזמינים.
שלב 3 – הלקוח מוסיף מוצרים לסל הקניות בוואטסאפ, משלם בקליק ומקבל אישור הזמנה.

צפו בהדגמה:

סקר שכר בדיגיטל לשנת 2020

סוכנות פיאלקוב דיגיטל פרסמה את סקר השכר השנתי שלה לשנת 2020. הנקודות העיקריות בסקר הנוכחי נוגעות מן הסתם להשפעת משבר הקורונה: השכר הממוצע בדיגיטל ירד משמעותית ב-10% בשנה האחרונה, 39% מאנשי הדיגיטל יצאו לחל”ת או פוטרו, ו-34% ספגו קיצוץ בשכר או בהיקף המשרה.

נתונים מעניינים נוספים:

  • 36% עובדים מהבית, 64% עובדים מהמשרד.
  • 54% הם גברים שמרוויחים בממוצע 13,468 שקל, לעומת 46% נשים שמרוויחות בממוצע 11,435 שקל.
  • 81% הם שכירים שמרוויחים בממוצע 11,602 שקל, לעומת 19% פרילנסרים עם שכר ממוצע של 14,839 שקל.
  • שלושת המשכורות הגבוהות ביותר לפי תחומי עיסוק: שיווק שותפים, קניית מדיה, SEO.

לסקר המלא >

ארה”ב (שוב) נגד גוגל

ביום שלישי האחרון הגיש משרד המשפטים האמריקאי תביעת הגבלים עסקיים נגד גוגל. הטענה היא הפרת חוקי ההגבלים העסקיים, וכן ניצול לרעה של הדומיננטיות בתחומי החיפוש והפרסום כדי לפגוע במתחרים ובצרכנים. מדובר ככל הנראה בתביעה המשמעותית ביותר, מאז הוגשה תביעה דומה לפני 20 שנה נגד מיקרוסופט.

הקנסות שהוטלו על גוגל עד היום לא הלכו רחוק מספיק, לטענת התובעים, ונדרש שינוי מבני בחברה כדי שבאמת תוכל לשנות את דרך התנהלותה. אחת מדרישות הממשל היא למכור את דפדפן כרום ואולי אף לפרק את גוגל מנכסיה. עד כה הצטרפו לתביעה 11 מדינות בארה”ב, ויש סיכוי להצטרפות של מדינות נוספות; זאת לאור העובדה שעשרות מדינות באמריקה כבר פתחו בחקירות נגד גוגל.

לידיעה המלאה >

ידיעות בקטנה

  • בוט חדש של גוגל יעזור לדפדפן כרום למצוא ולחסום הודעות מציקות, כגון התחזות למודעות אמינות, פישינג ותוכנות נוזקה. הבוט יירשם אוטומטית לרשימות תפוצה, יבדוק את אמינותן וייתן הוראה לכרום האם לחסום או לא.
  • פרצה בתוסף Loginizer חשפה מעל מיליון אתרי וורדפרס לבעיות אבטחה. יש לעדכן את התוסף לגרסה 1.6.4 ומעלה.
  • יאהו הודיעה על סגירת קבוצות הדיון שלה (Yahoo Groups) באופן סופי ב-15 לדצמבר 2020; זאת לאחר שהאופציה לכתוב שם בוטלה ב-2019. עכשיו באים?

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105021
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99518
מדיה חברתית
בן אורן
87776
קידום אתרים
דנה רוזן
82462
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.