פייסבוק ליברה, מודעות 3D בגוגל, ישראל מפרסמת בלינקדאין ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו בשבוע החולף? בתחילת כל שבוע נביא כאן חדשות דיגיטל עם רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו ליחשף מידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

פייסבוק השיקה מטבע וירטואלי בשם “ליברה”

בפעם הראשונה בעולם הבלוקצ’יין, ארגון ענק יוזם ומקים מטבע קריפטו שיגובה בשירות תשלומים. המטבע נקרא “ליברה”, ושירות התשלומים נקרא “קליברה”, שהיא בעצם גם חברת-בת של פייסבוק.

הארנק הדיגיטלי ושירות התשלומים יופעלו דרך וואצאפ ופייסבוק מסנג’ר, מה שיאפשר להפיץ את השימוש במטבעות ליברה בקרב כמה מיליארדי בני אדם בעולם. כמו כן תהיה אפליקציית ליברה ייעודית למשתמשי אנדרואיד ו-iOS – בדומה לאפליקציות תשלומים קיימות כגון ביט או פפר.

בהתחלה ניתן יהיה להעביר מטבעות ליברה ולסחור בהן בין משתמשי וואצאפ-מסנג’ר, אך בשלב מתקדם יותר מתוכננת גם אפשרות לביצוע תשלומים בבתי עסק. כדי להבטיח את יציבות המטבע ואת ביזור הכוח הבא בעקבותיו, הוקמה אגודת ליברה – גוף עצמאי ללא מטרות רווח המורכב ממספר חברות וארגונים (לא רק פייסבוק), והוא זה שיפקח על המטבע.

פייסבוק מבטיחה שחשבון קליברה יהיה מנותק מחשבון הפייסבוק, והמידע בו לא ישמש למטרות פרסום.

Swirl – מודעת תלת-ממד חדשה בגוגל

גוגל הכריזה על מודעות אינטראקטיביות מסוג סווירל, המאפשרות הצגה והזזה של אובייקטים תלת ממדיים. עם כל הזזה של האובייקט/מוצר, ניתן לגלות עליו פרטים חדשים. הפורמט החדש מיועד בעיקר למובייל, אבל עובד יפה מאוד גם בדסקטופ.

ניתן ליצור ולערוך אלמנטים דינמיים בתלת ממד באמצעות פלטפורמת Google Poly. כמו כן מפרסמים שכבר יש להם נכסי 3D קיימים, יוכלו ליצור מודעת סווירל בעזרת Google Web Designer.

לצפייה במודעות סווירל הקליקו כאן >>>

מדינת ישראל מחפשת עובדים באמצעות לינקדאין

ברשת החברתית העסקית יש מעל 2 מיליון ישראלים, אז למה לא להשתמש בזה כדי למצוא עובדים מוכשרים? זה בדיוק מה שהחליטה נציבות שירות המדינה.

במסגרת שירות ייחודי שלינקדאין נותנת לממשלות – Linkedin For Governments – המדינה תייעל את חיפוש העובדים המיועדים לשורותיה. התענוג הזה יעלה לה (ולנו) 745,000 שקלים שייפרסו על פני שנתיים.

בשל התחרות הרבה הקיימת בשוק, נציבות שירות המדינה קיבלה חוות דעת בנוגע ללינקדאין, ומצאה כי היא תאפשר לה למצוא עובדים לכל משרדי הממשלה, בדגש על עובדי הייטק (שאותם הכי קשה למצוא) בתחומים כגון הנדסה, IT, סייבר ועוד. בכך תהפוך מדינת ישראל לעוד אחד מהארגונים הרבים המפרסמים בלינקדאין, ותיהנה גם היא משורת כלים חדשניים בהתאם.

מחצית מהחיפושים בגוגל מסתיימים ללא קליקים

מחקר שבוצע על ידי Jumpshot ופורסם באתר Sparktoro של ראנד פישקין, מגלה שמגמת ה- No Click מתפשטת בגוגל ללא הפרעה. זה מתרחש במקביל במובייל ובדסקטופ, אך עיקר הירידה בקליקים הוא בהחלט יותר תופעה של מובייל – וזאת משום שבמובייל יש יותר תשובות ישירות ושאר נכסי גוגל.

למאמר המלא שלנו ב- Askpavel >>>

תוסף מודעות חדש בגוגל מציג כניסות לאתר

ככל הנראה גוגל בוחנת תוסף מודעות חדש, המציג בצורה אוטומטית כמה כניסות היו לאתר המדובר. מדוע ככל הנראה? משום שמדובר במישהו שראה זאת במקרה, ולא ברור אם אכן מתקיים ניסוי שכזה (לפחות לא לפי הצהרה רשמית של גוגל).

יש להניח שהמטרה היא לבדוק עד כמה פועל אפקט העדר במקרה כזה, בו מצוינת כמות גדולה של כניסות לאתר (סוג של Social Proof, כפי שאוהבים להגיד בדיגיטל).

האם זה ישפיע לטובה או לרעה על אחוז ההקלקה? במידה שההשפעה תהיה חיובית, גוגל ודאי תשלב את התוסף בפלטפורמת הפרסום – ואז נדע בוודאות.

תוסף מודעות בגוגל מציג כניסות לאתר

תגיות רלוונטיות: חדשות SEOחדשות קידום אתרים
שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
69
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
87
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
104
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
44
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
91
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105051
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99577
מדיה חברתית
בן אורן
87785
קידום אתרים
דנה רוזן
82469
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.