קורסי שיווק בפייסבוק, גוגלבוט יסרוק http2, מכירת אתר וואלה ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

קורסי שיווק חינם מבית פייסבוק

במהלך שקול לזה שביצעה גוגל לאחרונה, גם פייסבוק השיקה חבילת קורסי שיווק חינם במדיה חברתית. החבילה כוללת 5 קורסים ומטרתה לאפשר למחפשי עבודה, בדגש על אוכלוסיות חלשות, נקודת פתיחה מהירה ואפקטיבית בתחום השיווק הדיגיטלי.

מיותר לציין שעבודות בתחום הדיגיטל הן מן המבוקשות כיום בעולם. לדוגמה, השכר החציוני במשרות שיווק במדיה חברתית מגיע ל-70,000 דולר בשנה בארה”ב. תוכנית הלימודים המלאה של פייסבוק וקורסרה כוללת 100 שעות לימוד הנפרשות על פני 20 שבועות, אותן ניתן לסיים בקצב האישי של כל אחד ואחת.

עם סיום הלימודים תינתן לבוגרים תעודה מוכרת מטעם פייסבוק ואתר קורסרה, שתאפשר להם להשתלב בתעשיית הדיגיטל, ולקבל נקודת פתיחה שווה בשוק העבודה. כמו כן לבוגרים תינתן גישה גם למאגר מעסיקים שהוקם במיוחד לצורך פרויקט זה, המחפשים לתת שוויון הזדמנויות בשוק התעסוקה.

למידע המלא >

גוגלבוט יסרוק גם http/2

ביום חמישי האחרון הודיעה גוגל כי החל מאמצע נובמבר, גוגלבוט יתחיל לסרוק אתרים גם בגרסאות HTTP/2 מתקדמות יותר (H2 בקיצור). גרסה 2 מאפשרת העברת מידע מהירה ויעילה יותר בהשוואה ל-http הרגיל, מה שיאפשר גם לגוגל לפעול במהירות גבוהה יותר בלי להעמיס על השרתים.

בהקשר זה ראוי לציין שלא כל אתר ייסרק בפורמט החדש. בדיוק כמו במעבר למובייל – גוגלבוט יחליט לבד איזה אתר מתאים ל-H2 ואיזה לא, וכמו כן איזה אתר יפיק תועלת מהעברתו לפורמט החדש. אתרים שלא תומכים ב-H2 או שלא ירוויחו מהמעבר, יישארו כפי שהם. בשלב זה מציינים בגוגל שאין שום חובה לעבור ל-H2, אם כי זה אכן מומלץ (אך ורק אם זה אפשרי, בהתאם לנתוני השרת שלכם).

מי שממש לא רוצה שהאתרים שלו ייסרקו ב-H2, יכול לבקש מגוגלבוט לא לעשות זאת באמצעות קוד שרת 421. אופציה נוספת (זמנית בלבד) היא לשלוח בקשה ישירה לצוות גוגלבוט, דרך קונסולת החיפוש.

אתר וואלה נמכר ב-60 מיליון שקל

וואלה הוא אתר החדשות השני הנצפה ביותר בישראל אחרי ynet, אך ככל הנראה הניב הפסדים לא מעטים לקבוצת בזק במהלך השנים. כעת נודע שהאתר נמכר ב-60 מיליון שקל לאיש העסקים וטייקון התקשורת, אלי עזור, שבבעלותו נמצאים גם נכסים נוספים כגון ג’רוזלם פוסט, מעריב ועוד.

בתחילת המהלך, לפני כשנתיים, רצתה בזק למכור את וואלה ב-220 מיליון שקלים. בין הרוכשים הפוטנציאליים היו גם קבוצת הוט, רשת 13 וכן ישראל היום; אך בסופו של דבר – משלא קיבלה מענה – התפשרה בזק על הצעתו של עזור ב-60 מיליון שקלים. הרווח הצפוי לבזק עומד על כ-44 מיליון שקלים.

אפליקציה חדשה לניהול עסקי בפייסבוק

כדי להקל על ניהול החשבונות העסקיים בפייסבוק, אינסטגרם מסנג’ר ועוד – פייסבוק הכריזה על אפליקציה חדשה בשם Facebook Business Suite. האפליקציה תהווה מוקד שליטה מרכזי לתפעול מספר חשבונות במקביל, כולל נתוני אנליטיקס. וואצאפ עדיין לא נכללת בפרויקט ותשולב רק בשנה הבאה.

האפליקציה זמינה כעת בכל העולם במובייל ובדסקטופ, ומיועדת בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. בהמשך תשוחרר גם לכל העסקים ברשת פייסבוק. יתרונה של ביזנס סוויט הוא ביכולתה לאפשר ניהול פוסטים, שליחת הודעות וקבלת נתונים סטטיסטיים עבור כל החשבונות המקושרים, וכל זאת בלוח בקרה אחד.

פייסבוק ביזנס סוויט

ידיעות בקטנה

  • רוצים לדעת איך הושפעו חשבונות גוגל אדס בעקבות הסרת הנתונים מדוח מילות המפתח? בכתבה הבאה תמצאו סקריפט ייעודי שיגלה לכם הכול.
  • האם אחסון זול עם אתרים בעייתיים (“שכונה רעה”) עלול לפגוע בקידום האתר? מחקר שפורסם על ידי Reboot Online טוען שכן; ג’ון מולר מגוגל טוען שלא. לוויכוח המתמשך >
  • שכחתם? שילמתם! חברת Pirate Bay שכחה לחדש אחד מהדומיינים הרבים שלה, שמייד נחטף ונמכר לגורם אנונימי ב-50 אלף דולר. לא חבל?

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
35
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
62
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105011
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99441
מדיה חברתית
בן אורן
87765
קידום אתרים
דנה רוזן
82460
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.