כרטיסי ביקור בגוגל, אינטרנט וקורונה בישראל, שופינג לפי מדינה ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

חדש בתוצאות גוגל: People Cards

גוגל הודיעה על פיצ’ר חדש בתוצאות החיפושכרטיסי ביקור לאנשים (People Cards). כל מי שרוצה ליצור לעצמו נוכחות מקוונת בלי להקים אתר או נכס דיגיטלי אחר, יוכל לעשות זאת באמצעות הפיצ’ר החדש, שמהווה בעצם כרטיס ביקור דיגיטלי.

נכון לעכשיו כרטיסי הביקור זמינים רק בהודו ובאנגלית, ולא ברור האם לגוגל יש כוונות להרחיב את התפוצה מעבר לכך. בכל מקרה מדובר בהחלט באלמנט חשוב למיתוג אישי ומקצועי, ולניהול מוניטין באופן כללי. בעוד שפרופילי גוגל לעסק שלי מיועדים לעסקים ולחברות, כאן מדובר על פרופילים המיועדים לאנשי עסקים, מפורסמים ואנשי מקצוע.

כל כרטיס ניתן לעריכה וגם למחיקה בעת הצורך, וכולל תמונת ראש, תפקיד, פרטי יצירת קשר, קישורים לאתר ולרשתות חברתיות וכן הלאה. נמשיך לעקוב, בתקווה שהכרטיסים יגיעו גם לישראל.

הקליקו על התמונה לצפייה בהדגמה מונפשת:

כרטיסי ביקור לאנשים בגוגל

סקר: הגולש הישראלי בעידן הקורונה

סקר של איגוד האינטרנט הישראלי שפורסם בתחילת אוגוסט, מעיד על גידול בכל מדדי השימוש באינטרנט. משבר הקורונה גורם לעוד ועוד ישראלים להצטרף לשירותים דיגיטליים, כגון שירותי בנקאות, קביעת תורים, ביצוע תשלומים, קניות אונליין ועוד. כמו כן חל גידול של 30% ברישום שמות מתחם בגזרת IL; זאת לצד הגדלת נפח התעבורה ב-100 אחוזים לעומת שנה שעברה.

ראוי לציין שרוב מוחץ של ישראלים משתמש בשירותים מקוונים עוד הרבה לפני הקורונה; אבל המצב הנוכחי בכל זאת הצליח להגדיל את כמויות המשתמשים בשירותים השונים. עלייה ניכרת חלה בשימוש בשירותי ממשל מקוונים (ביטוח לאומי, מס הכנסה, רשות המיסים), ובעיקר מילוי טפסים לסוגיהם. באשר לשביעות רצון, יש פער משמעותי בין השירותים הדיגיטליים הניתנים על ידי המדינה – ובין אלו הניתנים על ידי גופים פרטיים.

לסקר המלא >

חדש בגוגל שופינג: הגבלת מוצרים לפי מדינה

אפשרות חדשה בפיד המוצרים של גוגל שופינג, תאפשר להוסיף מדינות לרשימה שחורה: shopping_ads_excluded_country

המהלך יאפשר החרגת מוצרים מכל מדינה שאינה רלוונטית לקהל היעד של המפרסם. כמו כן הוא יעקוף את הטרגוט הגיאוגרפי הקיים ברמת הפיד. בצורה כזו כבר לא צריך יותר ליצור פידים נפרדים לכל מדינה, כדי לשלוט בתצוגת המוצרים ברמה גיאוגרפית.

לדוגמה – אם אתם מטרגטים את ארה”ב כמדינת היעד, והוספתם גם את קנדה ומקסיקו כמדינות נוספות במרכז הסחר, תוכלו להשתמש במסנן החדש כדי להחריג מוצרים מסוימים על מנת שלא יפורסמו בקנדה ומקסיקו.

פייסבוק מציגה: אירועים מקוונים לעסקים

במטרה לסייע לעסקים לעבור את משבר הקורונה, פייסבוק משיקה בחינם את Paid Online Events. המטרה היא לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים ליצור אירועים מקוונים, כגון שיעורים או וובינרים מרחוק, ולגבות עבורם כסף ללא תשלום לפייסבוק. במכשירי iOS, לעומת זאת, תהיה עמלה של עד 30% כנהוג באפל.

פייסבוק תהיה אחראית לכל התהליך, והכול בחינם – אחסון, קידום, מכירת כרטיסים וסליקה. עסקים ומפרסמים יוכלו לקדם את האירועים והשיעורים שלהם בצורה אורגנית או במערכת המודעות של פייסבוק, ולקבל תשלום מלא עבור כל נרשם לאירוע. נקודה חשובה נוספת תהיה היכולת ליצור קהל מותאם אישית, מתוך כל מי שנרשמו לאירוע או לשיעור. לבדיקת זכאות יש להיכנס לכאן >

נתח השוק של גוגל מובייל עלול לרדת

בדיקה שבוצעה על ידי מנוע החיפוש DuckDuckGo, מצאה כי גוגל עלולה לאבד 20% מנתח השוק שלה במובייל; זאת בעקבות שינוי שנכפה עליה על ידי רשויות הגבלים באירופה.

ההנחיה מחייבת את מכשירי אנדרואיד להציג למשתמש 3 חלופות למנוע החיפוש של גוגל, בדמות מנועי חיפוש נוספים. אפשרות הבחירה הזו עלולה לצמצם את אחיזתה של גוגל בעולם המובייל בצורה ניכרת, מתחת לקו 95 האחוזים הנוכחי. מדובר בירידה של 20% בארה”ב, 22% בבריטניה ו-16% באוסטרליה.

הבדיקה כללה מסך בחירה שהציג מספר אפשרויות ל-9,000 משתמשים בשלוש ארצות. הבדיקה כללה גם מעקב אחרי תנועות עיניים, והגיעה למסקנה האמורה בדבר ירידה באחוזי השימוש בגוגל מובייל. המשתמשים הנאמנים לגוגל נשארו עם גוגל, אך כ-20% שאינם נאמנים למותג – בחרו מבין שאר האפשרויות.

ידיעות בקטנה

  • לינקדאין מכרה את אתר המצגות SlideShare לחברת Scribd – ספרייה דיגיטלית מובילה בחו”ל של ספרים, ספרים קוליים ופיסות תוכן מקצועיות אחרות.
  • החל מה-6 לאוקטובר 2020 גוגל לא תאפשר לפרסם לקטינים מוצרי מזון ושתייה המכילים כמויות גבוהות של שומן, מלח או סוכר. האיסור יחול בבריטניה ובאיחוד האירופי. למידע המלא >
  • יזם ישראלי בשם ליאור דוידוביץ’ ייסד מנוע חיפוש חדש בשם PUBLC. המנוע מבוסס על חוכמת ההמונים בשילוב בינה מלאכותית, ובין היתר מהווה במה לכלכלת ווב שיוויונית על בסיס בלוקצ’יין. לריאיון המלא (באנגלית) >

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
27
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
57
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
93
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104980
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99345
מדיה חברתית
דנה רוזן
82452
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.