חידושים בגוגל אדס ובגוגל לעסק שלי, הכשרת מנהלי קהילות בפייסבוק ועוד

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

חידושים בגוגל אדס

קמפיינים אוטומטיים למקסימום ביצועים (Automated Performance Max Campaigns)

מדובר בסוג חדש של קמפיין אוטומטי הממוקד על מקסימום ביצועים, וכשיר להצגה ברשת החיפוש והמדיה, יוטיוב, ג’ימייל, דיסקבר ועוד. יש לציין שמודעות החיפוש בגרסה זו הן למעשה מודעות חיפוש דינמיות, שאינן מבוססות על מילות מפתח. קמפיינים אלו נמצאים בגרסת בטא, והזמנות לשימוש יישלחו במהלך השנה הזו והבאה.

הרעיון הוא להקים קמפיין אחד שיתאים ויוצג בכל הנכסים של גוגל, בלי לאלץ את הקמפיינרים להקים קמפיינים נפרדים לכל פלטפורמה. בדומה לקמפיינים אוטומטיים אחרים, גם פה המפרסם יתבקש לספק טקסט, תמונה ו/או וידאו, והבינה המלאכותית של גוגל תציג את המודעות הרספונסיביות בכל האפיקים, כאשר הצעת המחיר לקליק תיקבע אוטומטית לפי המטרה שקבע המפרסם. מעבר לכך הקמפיינרים יוכלו לספק מידע נוסף לבינה המלאכותית, באמצעות פירוט הקהלים שהכי סביר שיבצעו המרה, וכן אילו המרות חשובות יותר.

קמפיינים אוטומטיים לפעולות וידאו ותגובה ישירה בטלוויזיות (Automated Video Action Campaigns and direct-response for TV)

פיצ’ר חדש בגוגל אדס, שישוחרר בשבועות הקרובים, יאפשר למפרסמים לפרסם ביוטיוב לקהלים מדויקים יותר מאי פעם – כאלו שמחפשים את המוצרים והשירותים הרלוונטיים לכל קמפיין. הקמפיינים יוצגו אוטומטית ביוטיוב ובשותפי הווידאו של גוגל, ויאפשרו הגעה ליותר קהלי יעד בקלות וללא מאמץ.

המפרסמים יוכלו לבחור האם לבצע אופטימיזציה של CPA או של המרות, ולקבל את התוצאות הרצויות להם. הדגש הוא להפוך את הקהלים המתעניינים לקהלים ממירים בקלות רבה יותר מאי פעם. בנוסף, גוגל תציע מודעות וידאו לפעולה ישירה גם במסכי טלוויזיה; זאת מכיוון שמעל 100 מיליון משתמשים בחודש, צופים ביוטיוב וביוטיוב TV באמצעות מסכי טלוויזיה.

סרטון הסבר

תובנות למפרסמים (Google Ads Insights Page)

מדובר על שילוב בין גוגל טרנדס ובין פיצ’ר יחסית חדש שיצא בחודש מאי השנה, ומאפשר לראות את הביקוש בקטגוריות קמעונאות שונות (Rising Retail Categories). לוח הבקרה החדש נמצא בגוגל אדס, ויספק למפרסמים תובנות חדשות שיסייעו להם לקבל החלטות טובות יותר. לדוגמה – מגמות חיפוש מרכזיות, המרות, תחזיות לביקושים עתידיים ועוד.

התובנות יציגו למפרסם מידע חדש שאולי לא היה מודע לקיומו עד כה, כדי שיוכל לפעול בצורה מיטבית ולשפר את ביצועי הקמפיינים. הפיצ’ר החדש יהיה זמין כרגע רק בארה”ב ובבריטניה עד סוף השנה, ובהמשך יתווספו לו גם קטגוריות כגון קהלים ועוד.

לכל החידושים בגוגל אדס >

חדש בפייסבוק: תוכנית הכשרה למנהלי קהילות

מנהלי מדיה חברתית, ובעיקר מנהלי קבוצות, יכולים כעת להירשם לתוכנית הכשרה ייעודית מבית פייסבוק. תוכנית הלימודים תכשיר את הלומדים במגוון קורסים חינמיים, שבסיומם יקבלו תעודת מנהל קהילות: Facebook Community Manager Certification.

תוכנית ההכשרה נוצרה על ידי אנשי מקצוע בתחום, המגיעים מסוכנויות דיגיטל, מותגים, ארגונים ללא כוונת רווח ועוד. התכנים כוללים מגוון נושאים כגון איך מגדירים ומקימים קהילה, פיתוח אסטרטגיות ותהליכים בקהילות, קבלת החלטות תוכן נכונות, פיקוח ומעורבות, מדידה ואנליזה. בתוכנית יש 5 קורסים בני 15 עד 35 דקות כל אחד, לצד מדריך של 81 עמודים המסכם את כל החומר וכן מבחני דוגמה עם 30 שאלות.

התוכנית מוצעת דרך פייסבוק בלופרינט, אתר ההכשרה המקצועית של פייסבוק בו מוצעים יותר מ-90 קורסים מקוונים נכון לעכשיו. הקורסים מוצעים חינם, אבל מי שירצה לקבל את תעודת ההסמכה יצטרך לשלם 150 דולר עבור המבחן המסכם, שנמשך 120 דקות. על מנת להיבחן יש להעביר צילום של תעודת הזהות וכן לאפשר לבוחנים לראות את סביבת הנבחן מרחוק באמצעות מצלמה, כדי למנוע רמאויות.

הכשרת מנהלי קהילות בפייסבוק

חדש בגוגל לעסק שלי: היסטוריית שיחות מזוהות

מכיוון שרוב העסקים לא מוכרים אונליין אלא מחזיקים בעיקר באתרי תוכן ותדמית, חלק הארי שלהם מתקיים על לידים / פניות באפיקי שיווק שונים. אחד מהאפיקים היעילים ביותר לקבלת שיחות טלפון לעסק, הוא פרופיל גוגל לעסק שלי.

דוח חדש ב-GMB יציג את היסטוריית השיחות שבוצעו עד כה, ויאפשר לבעל העסק / למפרסם למדוד את התועלת לאורך זמן. הדוח למעשה מציג את מספרי הטלפון שחייגו אל העסק, ומאפשר לבעל העסק לחזור אל לקוחות פוטנציאליים שהתפספסו או שהליד שלהם לא תועד כראוי.

עד כה ניתן לראות רק את כמות השיחות שבוצעו לאורך 3 חודשים, כולל חלוקה לימות השבוע וכן לפי שעה ביום. כעת ניתן לקבל גם דוח Caller ID המזהה את מספרי הטלפון, ולא רק את תאריכי ושעות החיוג. הפיצ’ר החדש אוגר היסטוריה של 45 יום לכל היותר, והוא זמין רק לקבוצת פרופילים מוגבלת בשלב זה.

ידיעות בקטנה

  • פרצת אבטחה בעורך התוכן WP Bakery מאפשרת להזריק קוד ביותר מ-4 מיליון אתרים (בחלקם העורך מגיע כברירת מחדל בתוך התבנית). הפרצה משפיעה על גרסה 6.4 ומטה; יש לעדכן לגרסה 6.4.1 ואילך.
  • חדש במודעות הדיספליי של אמזון – אפשרות להוספת לוגו ושורת תיאור לבחירה במודעות מוצרים רספונסיביות. מודעות אלו מתאימות לחשיפת מוצרים חדשים או למוצרים בעלי חשיפה לא מספקת. נגיש לכולם החל מה-13 וה-14 באוקטובר.
  • לינקדאין פרסמה את רשימת המשרות המבוקשות ביותר, כאשר שיווק דיגיטלי במקום השישי. כמו כן הכישורים הנחוצים ביותר למשווקי דיגיטל הם (ללא חשיבות לסדר): מדיה חברתית, אסטרטגיית תוכן, SEO, אפיקי שיווק, גוגל אנליטיקס וגוגל אדס.

 

שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
13
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
109
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105071
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100658
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99713
מדיה חברתית
בן אורן
87804
קידום אתרים
דנה רוזן
82475
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.