אחי, מה מומלץ באזור שלי? Google Hotpot יעזור לך להחליט

רועי בן עמי

לפני יומיים גוגל השיקו את הצעצוע החדש שלהם בשם Hotpot – מנוע המלצות מבוסס מיקום, אשר מסתמך על מה שאתה והחברים שלך אוהבים.

Google Hotpot - מערכת המלצות מבוססת מיקום

אנחנו רואים כיום הרבה תחרות באינטרנט בתחום הרשתות החברתיות שמבוססות על מיקום. הכל התחיל מזה שפייסבוק השיקו את Facebook Places בכדי להתחרות נגד Foursquare. זאת למרות שכולם חשבו שפייסבוק פלייסס לא יתן מענה שני ל-Foursquare אלא יתן מענה שני דווקא ל-Google Places, גם בגלל היריבות בין 2 החברות וגם בגלל שהשמות כ”כ דומים.

יש אומנם הבדל משמעותי בין האפשרות להירשם למקומות שאתה נמצא בהם פיזית לבין האפשרות לפרסם סטטוס חברתי עם המיקום שלך – 2 אפשרויות שונות לגמרי. אך Hotpot היא לא אף אחת מהאפשרויות הללו.

הוטפוט הוא פלטפורמת המלצות שנותן למשתמש המלצות על מקומות פיזיים (בתי עסק, מסעדות, מועדונים, וכו’…), לפי המלצות שהוא עצמו נתן למקומות דומים ולפי מה שהחברים שלו נתנו למקומות דומים או למקום הספציפי.

Hotpot שונה משאר משחקי החברה מבוססי המקום שיש לנו בשוק וגם משאר השירותים של גוגל. ראשית כל יש צורך לפתוח משתמש חדש לגמרי בשביל להשתמש בו. בינתיים לפחות (להבדיל מכל שאר השירותים של גוגל). יש אומנם איזשהו קשר בין החשבון המקורי שלך בגוגל לבין החשבון שנפתח עבור הוטפוט, אבל גם הוא מינימלי. אני עדיין לא מבין מה בדיוק הקשר, אבל כנראה שזה קשור איכשהו לחברים שיש למשתמש ב-2 החשבונות.

מה החברים מדרגים?

ברגע שיש לך חברים אתה תראה את ההמלצות שלהם בדף תוצאות החיפוש של Google Places. יהיה גם מעין stream שיציג את כולם לפי הזמן בו הם נוצרו (אפשר גם להשתמש ב-Hotpot ישירות מגוגל פלייסס).

תצוגת ההמלצות של החברים בהוטפוט

איך עובד הדירוג?

משחק הדירוגים הוא הקאצ’ כאן. לאחר סיום עריכת הפרופיל, מקבלים רשימה של מקומות שקרובים אליך ואז ניתן לדרג אותם בשיטת חמשת הכוכבים. כאן המשחק משתפר, כי ככל שמדרגים יותר מקומות, כך גוגל לומד עליך יותר ויכול לצפות מראש מקומות נוספים שעשויים להיות מועדפים עליך.

אפשרות לדרג בהוטפוט

אמור להגלגל לנו הקישור להצטרף בזמן הקרוב, אשמח לשמוע תגובות על החוויה 🙂

שתפו:
נכתב על ידי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו”ל ומנהל את חברת wwO. “כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל”.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104778
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100215
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99108
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.