כלים ושירותים נלווים לטוויטר – במה הכי כדאי להשתמש? [יום ה’ – TT10WeeK]

פבל ישראלסקי

אנחנו מתקרבים לסופו של שבוע טוויטר TT10Week אותו התחלתי ביום ראשון. הפוסט היומי מוקדש לכלים ושירותים שימושיים לטוויטר שכדאי להכיר. יש מספר שירותים שיכולים משמעותית להקל על השימוש בטוויטר ולהוסיף פונקציונליות שלא קיימת באתר עצמו. שאלתי את המומחים.

כלים ושירותים נלווים לטוויטר

סביב טוויטר נוצרו הרבה כלים ושירותים נלווים, באיזה הכי כדאי להשתמש ולמה?

אוריאל אוחיון (ourielohayon@): “כמובן שאת זה שאני יצרתי Topify 🙂 , אשר משפר את הדרך בה אתה מתעדכן לגבי עוקבים חדשים ומקל על הדרך בה אתה מנהל את העוקבים שלך והמסרים האישיים שהם שולחים אליך – כל זאת באמצעות האימייל! השירות כבר מאוד פופולרי, על אף שהוא עדיין בבטא סגורה. אני אוהב לעדכן את הסטטוס שלי דרך Twhirl במק, ובאמצעות Twitterfon באייפון”.

אהובה ברגר (ahoova@): “אני מעריצה גדולה של twazzup – מנוע חיפוש לטוויטר, bit.ly – שירות המאפשר לך לקצר את הקישורים שלך ולצפות בסטטיסטטיקה לגבי כמה אנשים לחצו על הקישורים, twitpic – מאפשר לך לשתף תמונות עם הקהילה בטוויטר ו- blip.fm – המאפשר לשתף את המוסיקה שלך ולהאזין לפלייליסטים של יוזרים אחרים”.

הלל פולד (hilzfuld@): “תעשיית הטוויטר” גדלה בקצב מהיר מאוד. עם זאת, ניתן לספור על יד אחת את השירותים והאפליקציות שבאמת משפרים את חוויית השימוש בטוויטר. האפליקציה המועדפת ביותר עלי ועל רוב גולשי טוויטר היא Tweetdeck. היא מציעה פונקציות חשובות כגון ReTweeting מובנה, צפיה בפרופילים, חיפוש, איתור טרנדים ועכשיו אפילו אינטגרציה לפייסבוק. שירות נוסף שעושה את טוויטר טוב יותר הוא Topify – שירות שפותח בישראל ומשלב את הנוחות של האימייל עם הפונקציונליות של טוויטר. ברשימה שלי קיימים עוד שירותים כמו Twitterfon ו- Tweetie למק, אולם TweetDeck ו- Topify הם הראשונים ברשימה”.

גארי ארנדט (EverywhereTrip@): “אני משתמש ב- TweetDeck. הוא מאפשר לי ליצור קבוצות של אנשים שאני עוקב אחריהם – דבר שחשוב מאוד כאשר עוקבים אחרי הרבה אנשים. אני גם משתמש במגוון כלי-אוטומציה לטוויטר: אני משתמש ב- TwitterFeed כדי להוסיף אוטומטית קישורים לפוסטים מהבלוג שלי לטוויטר, וב- SocialToo כדי לעקוב אוטומטית אחרי אנשים שעוקבים אחרי”.

ליאור לוין (liors@): “אני משתמש בחיפוש של טוויטר וקצת באינדקסים למציאת אנשים מעניינים שנמצאים בטוויטר. למשל אני מחפש יזמים מעניינים לעקוב אחריהם. כמו כן אני משתמש ב topify.com יש אין סוף אפליקציות ושירותים נלווים אבל רובם נחמדים לשימוש חד פעמי. יוצאים מן הכלל במקרה הזה הם האפליקציות דסקטופ (כמו tweetdeck) שמאפשרות לך לפרסם לטוויטר דרך אפליקציה חיצונית (ולא דרך האתר).

אבי יוסף (Avinio@): “מכיוון שה – API של טוויטר פתוח, נבנים כלים בקצב מסחרר. לפחות לגבי המשתמש המתחיל הכלים הבאים יקלו עליו את ההשתתפות. TweetDeck ו – Seesmic שהן אפליקציות דסקטופ, Tiny.url – שירות קיצור כתובות, twitpic – לתמונות, twtpoll – לביצוע משאלים, tweetube – לוידיאו”.

עזרא באטלר (ezrabutler@): “וואי. תלוי למה 🙂 הכל סוביקטיבי!! אני משתמש ב- TweetDeck בכל המחשבים שלי כדי לעקוב אחרי הטוויטים, ובסלנדר מהE71 שלי. גם תבוא לטוויט-אפים”.

עידו (idoitbigtime@): “אחד הדברים הכיפיים הוא בדיקת כלים שקשורים לאפליקציה. אני באופן אישי משתמש ב- TWHIRL שאני יותר נהנה לעבוד איתו מאשר ה- TWITTERDECK הנפוץ והמומלץ גם. בנוסף לשימוש בסלולרי ממליץ בחום על FRING שמאחדת את כל השירותים בטלפון ביחד. בנוסף כדאי להכיר הכלי הכי מדהים שעוקב אחרי מי שעוקב אחרינו ולא עוקב אחרי מי שלא עוקב אחרינו – הקרמה של טוויטר: twitterkarma ו- SENDIBLE שזה שירות נפלא וחינמי לתיזמון שליחת הודעות”.

נדב זלצמן (nadavs@): “הכלי שהכי חשוב להשתמש בו לדעתי זה TweetDeck. הוא מתעדכן מטוויטר אוטומטית כל דקה ונותן לך לסדר “ציוצים” בעמודות שונות. זה גם נותן את האפשרות לענות ל”ציוצים” או להעביר אותם הלאה בקלות ובמהירות. אתרים אחרים שימושיים זה הdirectories-  שנותנים לך למצוא משתמשים לפי קטגוריות. מומלץ גם להירשם אליהם כדי שאנשים אחרים ימצאו אותך. הכי מוכרים זה twellow ו- wefollow

אנדריאה יגר (andreayager@): “הקסם המקורי של טוויטר הוא שהמודל שלו היה מבוסס על חוויה אורגנית, מעבר לכך שזהו כלי עסקי מצוין. מאז שיצאו כל הכלים לטוויטר, באופן טבעי הוא הפך פשוט יותר, אך גם בעל צביון עסקי יותר – סטייה מהכייף המקורי. אני משתמשת בהרבה כלים, אולם המהותיים ביותר עבורי הם Twitterberry לבלקברי שלי.

עוד על המשתתפים בראיון קראו עוד על המשתתפים בשבוע הטוויטר TT10Wweek

מקורות נוספים שמרכזים כלים לטוויטר

בתקופה האחרונה נוצרו מאות שירותים וקליינטים שמתממשקים לטוויטר ומקלים על חלקים שונים בשימוש בו. לא אוכל לכתוב כאן על כולם ואפילו לא על רובם. מה שכן, המשתתפים ציינו כמה כלים מרכזיים שאני ממליץ לבדוק, לאחר מכן אתם מוזמנים לעיין ברשימה הבאה שגם כן מרכזת כלים:

מה הכלים האהובים עליכם?

מעולם לא ראיתי שירות שגרף אחריו פיתוח של כמות כה גדולה של כלים ושירותים נלווים. האם יש כלים שלא אוזכרו כאן שלדעתכם כדאי לציין? מה הכלים האוהבים ביותר עליכם? האם אתם מכירים רשימות נוספות שמרכזות כלים שימושיים?

הפוסט הקודם לפוסט הקודם: איך להגדיל את כמות העוקבים שלי?

הפוסט הקודם לפוסט הבא: באיזה שפה משתמשים בטוויטר ומה כותבים?

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.