7 כלי אוטומציה שיחסכו לך זמן ויהפכו את העבודה ברשת החברתית ליעילה יותר

מור מריג'
כלי אוטומציה

איך להספיק כל כך הרבה במעט זמן?

ואיך לעשות לעצמינו חיים קלים?

ואיך אנחנו נמנעים מפעולות אוטומטיות ומונוטוניות?

שאלות שבטח שאלתם את עצמכם לפחות פעם ביום, אם אתם מתעסקים בדיגיטל. זו הסיבה שהדיבור על כלי אוטומציה רק מתגבר וזו הסיבה שעם הזמן צצים עוד ועוד כלים שמבטיחים לעשות לנו סדר. אה, כן, וזו הסיבה שהתכנסנו כאן היום. כי קל ללכת לאיבוד בין כל כך הרבה אפשרויות ואין לנו זמן להתחיל, לנסות, להתאכזב ולהתייאש. כבר הסכמנו הרי שאנחנו מחפשים חיים קלים.

יש מי שיאמרו שבאוטומציה יש משהו לא אותנטי, כי בסופו של דבר, שום כלי לא יצליח להחליף התנהגות ותגובה אנושית. אבל שילוב נכון בין כלי אוטומציה ובין תקשורת אנושית יכולים לחסוך לכם זמן ולהפוך את העבודה שלכם לקלה ויעילה יותר.

כשמשתמשים בהם כמו שצריך, כלי אוטומציה לרשת החברתית ימקסמו את הביצועים ויפנו לכם מספיק זמן להתעסק בדברים החשובים באמת (תוכן, מכירות, תקשורת עם לקוחות, שיווק העסק וכו’).

מתחילים.

1. Hootsuite

אחד הכלים היותר נפוצים בכל מה שקשור לאוטומציה ברשתות החברתיות. יש לו מלא יתרונות ומלא פיצ’רים, כך שאם עדיין לא עברתם עליהם, או לא התנסיתם בכלי הזה – ממש מומלץ להתחיל ממנו. עם Hootsuite תוכלו לנטר ולשלוט בכמה פלטפורמות חברתיות בו זמנית. תוכלו גם להתעדכן בזמן אמת לגבי כל מה שקורה בכל פלטפורמה ולקבל התראות ברגע שמתקבלת תגובה או ברגע שמישהו מזכיר את המותג שלכם. ותחשבו איזה שימושי זה כשאתם נדרשים תמיד להיות עם יד על הדופק ולהמנע ממשברים, מלקוחות מתלוננים ומכל מה שעלול להכתים את השם שלכם. למרות שתמיד אפשר להציל את העסק מביקורת שלילית, אתם לא באמת רוצים להגיע לשם.

יתרונות בולטים:

  • כל הרשתות החברתיות המובילות מסתנכרנות עם הכלי הזה וזה סופר פשוט לתזמן את הפוסטים.
  • תוכלו להפיק דוחות ולקבל נתונים על כל פוסט ככה שתדעו מה עובד לכם הכי טוב ובאיזו שעה הכי כדאי לפרסם.
  • פיצ’רים שימושיים תחת קורת גג אחת (תזמון, פרסום, ניטור, מציאת משפיענים).

מחירים:

hootsuite מחירים

 

2. Buffer

עם ממשק נוח וידידותי תוכלו לתזמן את הפוסטים שלכם ולקבל ניתוח מקיף לגבי הביצועים והאופן בו האסטרטגיה שבחרתם עובדת, או לא עובדת. Buffer תציע מגוון חבילות כך שתוכלו לבחור בזו שהכי מתאימה וחופפת את הצרכים שלכם.

יתרונות בולטים:

  • חוץ מלתזמן ולפרסם אוטומטית, Buffer גם תספר לכם מה הוא הזמן הנכון ביותר לשגר את הפוסט.
  • תוכלו לעבוד על קמפיינים ישירות דרך הממשק שלה.
  • מאד מאד ידידותי לשימוש.

מחירים:

מחירים BUFFER

 

3. Agora Pulse

מבין כלי אוטומציה רבים וגם מבין אלה שהזכרנו כבר כאן, ל- Agora Pulse יש את התכונה שלוקחת את האוטומציה עוד צעד קדימה. לא רק שתוכלו לתכנן ולתזמן תוכן ב-6 רשתות חברתיות שונות, תוכלו גם לעקוב אחרי הביצועים, לשתף פעולה עם הצוות שלכם ולהגדיר שיתוף תמידי שמפיץ את התוכן שלכם מחדש אחת לכמה זמן. וזה, משהו שהולך לחסוך לכם ה-ר-ב-ה זמן.

יתרונות בולטים:

  • מקום אחד שדרכו תוכלו לתקשר הן עם לקוחות פוטנציאלים והן עם רשימת העוקבים שלכם.
  • מקום אחד שדרכו תוכלו לפרסם בו-זמנית ב- Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Google ו- YouTube.
  • פרסום תמידי של תוכן על בסיס קטגוריות תוכן.
  • מעקב אחר הביצועים בסושיאל עם ניתוח חכם ומעמיק.

מחירים:

agora pulse מחירים

 

4. DrumUp

כלי אוטומציה וניהול מדיה חברתית שמתאים לעסקים קטנים וגדולים כאחד. באמצעות הכלי הזה תוכלו לארגן את התוכן על ידי הגדרת מילות מפתח ואז לתזמן את התוכן הזה בכמה דרכים ושיטות. קליק אחד, זה כל מה שיקח כדי לתזמן את הפרסום. הכלי גם יציע לכם לתייג (# או- @) אנשים ונושאים שקשורים לפוסט. כמובן גם תוכלו ליצור פוסטים מראש ולשמור אותם למועד מאוחר יותר או להשתמש במנגנון שמשגר את הפוסטים שלכם אחת לכמה זמן על בסיס קבוע כדי למקסם את התנועה.

מחירים:

drumup מחירים

 

5. Zapier

בטח יצא לכם לשמוע עליו. בטח גם ניסיתם אותו תקופה ואז החלטתם שזה קצת יותר מדי בשבילכם. אבל תנו לו צ’אנס, באמת. זה שווה את זה. Zapier הוא אחד מכלי האוטומציה הכי מדוברים שיש כיום בשוק. הוא יאפשר לכם להגדיר משימות בודדות שעל כל אחת מהן יהיה טריגר שיפעיל אותה אוטומטית. לדוגמא, תוכלו להגדיר משימה שתנטר את יוטיוב וברגע שה-Zap יזהה למשל וידאו חדש הוא מיד ישלח אות לטוויטר ויעלה אותו כציוץ. יש 250 שירותים כאלה שתוכלו לסנכרן בינהם ולהפעיל בינהם פקודות אוטומטיות. תוכלו לבחור מבין בנק פעולות מוגדר ותוכלו גם לבנות פעולה חדשה בהתאם לצרכים שלכם. יש לכלי הזה פוטנציאל מדהים והוא אחד מכלי האוטומציה האהובים והמועילים ביותר.

יתרונות בולטים:

  • סנכרון מושלם בין 250 אתרים ושירותים.
  • פקודות אוטומציה מובנות עם אופציה להוסיף כל פקודה שעונה לצרכים שלכם.
  • תגידו ביי לעבודה המונוטונית שלכם.

מחירים:

zapier מחירים

 

6. Social Oomph

גם הכלי הזה יאפשר לכם מחזור אינסופי של תכנים נטולי תאריך תפוגה. הכוונה היא לפוסטים שאינם אקטואלים ואינם מדברים על חידושים או דברים שרלוונטים לתקופת זמן מסויימת. מאמרים שיהיו רלוונטים לכל זמן יוכלו להיות משוגרים באופן אוטומטי וכך למעשה תבטיחו פיד פעיל ומתחדש, גם אם ממש לא מצאתם זמן ליצירת תוכן (אבל זה כידוע, לא בדיוק מומלץ). למה זה טוב? כי תמיד יהיו את אלה שיבחרו לעזוב את הדף שלכם ואת אלה שיבחרו להצטרף. עבור החדשים, כדאי להשוויץ ולהציג את התכנים המובילים והבלתי מתיישנים שלכם. Social Oomph תעזור לכם לקדם באופן תמידי את התכנים האלה. בכל פעם שאתם יוצרים תוכן כזה, הכניסו אותו למערכת של Social Oomph וציינו מה התדירות בה תרצו לשתף אותו. עבור כל תוכן כזה הזינו 3 וריאציות של טקסט מקדים כך שגם העוקבים הקיימים בקושי ירגישו בשינוי ואולי נוסח אחר יהיה דוקא זה שיתפוס אותם וישיג את תשומת ליבם.

יתרונות בולטים:

  • העבודה קורית מעצמה.
  • מבטיחים לעצמכם שלא משנה מה, כל כמה זמן הפיד שלכם מתרענן.
  • יש גרסא חינמית!

מחירים:

יש תוכנית חינמית ויש שדרוגים:

social oomph

7. IFTTT

לא, לא נרדמנו על המקלדת, ככה קוראים לכלי שהוא ראשי התיבות של If This Then That. כלי האוטומציה הזה יאפשר לבצע מגוון רחב של פעילויות בצורה אוטומטית. אם אירוע מסויים שתגדירו כטריגר יקרה – האוטומציה תפעיל מיד את הפעולה המבוקשת. נכון, קצת כמו Zapier. יש לכם פה מעל ל-4000 משימות מוגדרות בהן תוכלו להשתמש כדי לחסוך לעצמכם זמן וטרחה. לכו עם זה הכי רחוק שתרצו. כל פעולה שדורשת מכם לבדוק משהו ואז לעשות משהו – תוכל לקרות אוטומטית עם IFTTT. לא מצאתם את מה שהייתם צריכים מבין 4000 המשימות המובנות? אין בעיה. צרו לכם אחת כזאת בעצמכם.

אז Zapier או IFTTT?

תריצו נסיון עם שתיהן ותבדקו עם מי מהן יותר נוח לכם לעבוד. היינו רוצים לעזור, אבל במקרה של השתיים האלה, זה לגמרי עניין של נוחות והעדפה. מבחינה פונקציונלית, הן עושות בערך את אותו הדבר.

מחירים:

Freemium.

אז מה בסוף

לנהל רשת חברתית זה לא דבר של מה בכך. יש הרבה דברים לעשות ותמיד צריך להיות עם יד על הדופק ולגלות עירנות לשינויים. ככל שתצטרכו להתעסק פחות בדברים היבשים שיכולים להתבצע אוטומטית – יהיה לכם זמן להשקיע ולפתח וללמוד את מה שחשוב באמת כדי לקדם את העסק שלכם ולשים אותו בחזית.

ספרו לי על כלים שאתם אוהבים ואוסיף אותם לרשימה הזאת!

נכתב על ידי
כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו גיליתי אותן. נדמה שתמיד עשיתי את זה ואלה רק הנושאים שהשתנו עם הזמן. כיום, לאחר שנתיים בהן התמקדתי בשיווק דיגיטלי, מרגיש לי שמצאתי איך לשלב בין שני התחומים שהכי מרתקים אותי.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

5
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.