מדוע גוגל עשויה להסיר תוצאות עשירות ב-FAQ

מיטל אור
בשיחת Hangout של גוגל הסביר ג'ון מולר את הסיבות לכך שאתר עלול לאבד את כל קטעי תוצאות העשירות של השאלות הנפוצות (FAQ).
גוגל עשויה להסיר תוצאות עשירות ב-FAQ

כפי שפורסם ב- searchenginejournal גוגל עשויה לשנות את האופן בו היא מציגה את התוצאות ה”עשירות” של השאלות הנפוצות.

מהן תוצאות עשירות?

בעבר הציגה בעמוד הראשון גוגל עשרה קישורים לעשרה דפי אינטרנט. עכשיו, היא מראה את מה שמכונה “תוצאות עשירות” שיכולות לכלול יותר מאשר קישור.

היום אנחנו רואים תוצאות חיפוש שונות אשר מכילות מידע שעונה באופן ישיר על שאילתת החיפוש. בצורה זו הגולשים מרוויחים תשובה מהירה ואם הם מעוניינים לבצע מחקר מעמיק, הם יכולים להיכנס לדף האינטרנט כדי לקבל תשובה מפורטת יותר.

תוצאות “עשירות” ב-FAQ היא הצגה לקישורי שאלות נפוצות שמופיעות בדף האינטרנט. תוצאות אלו יכולות “לשלוט” בשתיים או שלוש שורות בתוצאות החיפוש. הדבר גורם לתוצאה מסוג זה להיות אטרקטיבית וכדי שהיא תופיע דף האינטרנט צריך להכיל קוד מובנה.

מדוע גוגל עשויה להסיר את התוצאות העשירות

על פי מולר, גוגל לא התחייבה להציג תוצאות עשירות והצגתן עלולה להוביל לדחיית מתחרים מהדף הראשון של גוגל אל דף החיפוש הבא והדבר יוצר מצב בו יש פחות תחרות בתוצאות החיפוש. כרגע, יתכן שמספר התוצאות העשירות ישתנה ויתכן שאלו יצטמצמו או יתרחבו לאורך הזמן כשהמטרה של גוגל היא לשכלל זאת לאורך הזמן.

מולר אמר כי יכול להיות שגוגל תכבה לחלוטין את אפשרות הצגת התוצאות העשירות כאשר גוגל מסתכלת על מספר נקודות. מצד אחד, היא רוצה ליישם את התצוגה בצורה הטכנית הנכונה. מצד שני היא רוצה שההצגה תהיה תואמת למדיניות של החברה.

גוגל שמה דגש על איכות התוכן

אנחנו יכולים לראות כי המגמה של גוגל היא להדגיש תוכן איכותי. האלגוריתמים מנסים להבין את המדיניות הזו וכשמוצגת תוצאה עשירה עליהם לוודא כי האיכות הכוללת של האתר טובה. האלגוריתם צריך להבין את איכות האתר וזה משתנה כל הזמן ובמיוחד עם יציאת עדכוני הליבה.

חלק מהתוצאות השתנו עם כניסתו של עדכון הליבה האחרון ולכן הן כבר לא מוצגות. לעתים התוצאות העשירות לא מופיעות בשל סיבות הקשורות בנתוני הדף המוצג. בכל מקרה, על פי מולר, גוגל רוצה לענות על צרכי המשתמש ולהציג לו את התוצאות הרלוונטיות והאיכותיות ביותר.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
91
ווב אנליטיקס
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
152
קידום אתרים
עומר לייבנזון
157
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
103074
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
97484
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
76574
קידום אתרים
קבלו למייל סיכום שבועי על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.